pytnik Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 nie grzeja swiece od podgrzewacza sprawdziłem sa ok.Swiece od silnika grzeja a te nie co jest grane prosze o pomoc brak napiecia na przewodach dochodzacych do swiec????????
PAWEL69 Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 nie grzeja swiece od podgrzewacza sprawdziłem sa ok.Swiece od silnika grzeja a te nie co jest grane prosze o pomoc brak napiecia na przewodach dochodzacych do swiec???????? Witaj Przede wszystkim sprawdż bezpieczniki...
Musashi Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 sprawdz bezpieczniki i przekaznik znajduja sie w lewej czesci podzsybia w obudowie razem z ECU
pytnik Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Opublikowano 20 Listopada 2008 Koledzy bezpieczniki ok a wie ktos może który przekażnik odpowiada za te świece moze tu tkwi błąd?
spetsnaz Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Koledzy bezpieczniki ok a wie ktos może który przekażnik odpowiada za te świece moze tu tkwi błąd? Napisz w jaki sposób sprawdzasz?? Odłączałeś czujnik temp. cieczy chłodzącej?
pytnik Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Opublikowano 20 Listopada 2008 tak odłączałem czujnik świece też sprawdzone są ok a na zaciskach brak jakiego kolwiek napiecia. [br]Dopisany: 20 Listopad 2008, 19:51_________________________________________________sprawdzam zwykłym miernikiem po odpieciu czujnika cieczy jeden zacick miernika do masy a drugi do kabla swiecy i nic 0.
spetsnaz Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 dodałem do tego wątku opis przekaźników. Może się przydać. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_akn_sprawdzanie_swiec_zarowych_wynik-t45948.0.html;msg502346#msg502346
pytnik Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Opublikowano 21 Listopada 2008 Powracam dalej do mego problemu.Sprawdzalem dzisiaj prawie wszystko okazało sie ze wiem gdzie tkwi błąd ale nie znam przyczyny .mianowicie chodzi o przekażniki w przedziale silnika te pod maska opisane numerem 307 one sa odpowiedzialne za te wredne świece podgrzewacza problem w tym ze nie ma masy ktura nie dochodzi na przekażnik niebiesko brązowym kablem czyli przekaznik nie zwiera po dołożeniu na ten zacisk masy wszystko pieknie grzeje przekazniki cykają lecz cały czas świece grzeja moim zdaniem jakis czujnik jest odpowiedzialny za włączanie przekażników WIE KTOŚ MOŻE KTÓRY LUB JAKA JEST TEGO PRZYCZYNA.
spetsnaz Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 Powracam dalej do mego problemu.Sprawdzalem dzisiaj prawie wszystko okazało sie ze wiem gdzie tkwi błąd ale nie znam przyczyny .mianowicie chodzi o przekażniki w przedziale silnika te pod maska opisane numerem 307 one sa odpowiedzialne za te wredne świece podgrzewacza problem w tym ze nie ma masy ktura nie dochodzi na przekażnik niebiesko brązowym kablem czyli przekaznik nie zwiera po dołożeniu na ten zacisk masy wszystko pieknie grzeje przekazniki cykają lecz cały czas świece grzeja moim zdaniem jakis czujnik jest odpowiedzialny za włączanie przekażników WIE KTOŚ MOŻE KTÓRY LUB JAKA JEST TEGO PRZYCZYNA. Możliwe, że za odłączenie świec odpowiedzialny będzie ECU (miałem podobny problem w passacie B4), jak wrócę z pracy, to zamieszczę w wątku powyższym schemat.
RADOSŁAW Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Żeby zostały załączone dogrzewanie silnika (załączone zasilanie na te trzy świece) muszą być spełnione trzy warunki: 1. obciążenie alternatora poniżej 50% 2. temperatura silnika poniżej 70 stopni C 3. temperatura zewnętrzna poniżej 5 stopni C Czy świece są załączone można zobaczyć w odczycie parametrach silnika.
SZYCHA Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Radosław....możesz szerzej opisać o w jakich parametrach sprawdzasz działanie świec? Na desce rozdzielczej przez cały rok przy uruchamianiu silnika wyswietla się lampka świece żarowe....i jakoś nie widze różnicy w długości świecenia w zależności od temperatury. Pytania. Co lampką na desce roz. świeci się tyle ile trwa grzanie świec? Ile powinno trwac grzanie świec? Pozdrawia SZYCHA
Musashi Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Czy świece są załączone można zobaczyć w odczycie parametrach silnika. w jaki sposob?
RADOSŁAW Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Panowie mylicie tematy. Temat dotyczy trzech świeć żarowych od podgrzewania płynu chłodniczego, a nie czterech świec żarowych od komory spalania. Poniżej blok w którym można sprawdzić działanie świec od ogrzewania dodatkowego" Grypa 016 Ogrzewanie dodatkowe 1) Obciążenie alternatora [%] 2) Warunki włączenia X X X X X X X 1 temperatura płynu chłodzącego powyżej 70 °C lub temperatura powietrza zasysanego powyżej 5 °C X X X X X X 1 X alternator uszkodzony X X X X X 1 X X napięcie akumulatora poniżej 9 V X X X X 1 X X X obroty silnika poniżej 800 /min X X X 1 X X X X obciążenie silnika w ciągu ostatnich 10 s X X 1 X X X X X czujnik temperatury płynu chłodzącego lub czujnik temperatury w kolektorze ssącym uszkodzony X 1 X X X X X X nieistotne 1 X X X X X X X nieistotne 3) Wyjście przełączania X 1 przekaźnik małej mocy ogrzewania włączony 1 X przekaźnik dużej mocy ogrzewania włączony 4) Napięcie w instalacji samochodu [V]
pytnik Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Opublikowano 24 Listopada 2008 kolego piszesz ze temperatura silnika powyżej 70 stopni a temperatura zasysanego pow powyżej 5 stopni troche nie rozumiem tzn ze na ciepłym silniku dopiero sie załaczaja te swiece od podgrzewacza?
RADOSŁAW Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 No nie tam w tym diagramie są przedstawione warunki włączenia (symbol 1 oznacza który warunek jest nie spełniony). A idąc twoim tokiem rozumowania to świece te powinny grzać tylko gdy: napięcie akumulatora poniżej 9V, lub silnik nie pracuje = obroty poniżej 800, gdy alternator uszkodzony. Wszystkie pozycje na 0 i świeczki się włączą. A tak na marginesie w VAG-u jest taka pozycja Test Elementów Wykonawczych i bardzo ładnie można ten układ przetestować.
adadur Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 X X X X 1 X X X obroty silnika poniżej 800 /min chyba raczej 875/min X X X 1 X X X X obciążenie uruchomienie silnika w ciągu ostatnich 10 s X X 1 X X X X X czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 lub czujnik temperatury w kolektorze ssącym G72 uszkodzony pytnik także podłącz VAGa
pytnik Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 mam problem bo mam tylko polsi vag a vag com jesli cos sciagne to tylko demo albo wersja testowa bez wszystkich otwartych wejsc ma ktos moze linka z którego mozna sciagnac pełna wersje vag com najlepiej w jezyku polskim?[br]Dopisany: 25 Listopad 2008, 22:53_________________________________________________problem nadal nie rozwiazany ma ktos jeszcze jakies pomysły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się