chris9922 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Z podcisnieniami cos nie halo albo grucha zgniła w srodku. Które podciśnienia wg. ciebie są złe? Sprecyzuj proszę. @EDIT. Z ciekawości zakupiłem strzykawkę i kawałek gumowego wężyka i podpiąłem pod gruchę, wyciągając tłok strzykawki słyszałem w gruszce skrzypienie oraz zaobserwowałem niewielki ruch sztangą. Podcisnienie jakie jest w stanie wytworzyć strzykawka, to ~ -0.67bara. Teraz mam dylemat, czy aktuator jest walnięty, czy prowadnice są na tyle zapieczone, że aktuator nie ma siły mocniej ich wychylić, czy obie awarie wystąpiły w moim przypadku. Proszę o odpowiedzi, gdyż ta cisza w moim temacie trochę mnie niepokoi. Btw. Robiąc test szczelności układu dolotowego, nie wykryłem niczego niepokojącego, więc uznaję go za szczelny. Pomiar robiony wg. filmiku na YT. Dziś wyczyściłem turbinkę i oto efekt: LOG 011 DYNAMICZNY LOG 011 BS Wąż od IC robi się twardszy niż poprzednio lecz nadal jestem w stanie ścisnąć go przy 2k - 3k rpm. Edytowane 16 Lutego 2016 przez chris9922
snake160 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Mam to samo turbo późno wstaje dopiero około 3000 rpm. Czyszczone turbo geometria chodzi lekko gruszka też pracuję normalnie. Robił mi to znajomy który pracuje w firmie zajmującej się regeneracja turbin zna się na tym i powiedział że na pewno turbo o gruszka są ok. Mam takie same lat gier jak kolega powyżej. Ja obstawiam zawór n71. Podcisnienie też mam ok wszystkie gumowe węże wymienione na nowe. Walczę z tym już 2 dzień. Zastanawiam się czy kupić ten zawór n71. Co myślicie? Praktycznie nic innego nie mogli się uszkodzić. Dodam też że klapa gasząca też nie działa a egr też czyścilem łącznie z kolektorem ssącym chodzi lekko wcześniej normalnie działała. A z zaworu n71 idzie podciśnienie na klapę dlatego to kolejny trop że zawór jest uwalony. Sam już nie wiem :/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 17 Lutego 2016 przez snake160
Mozgu Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Ten zaworek nazywa sie N75. Wystarczy sprawdzić jakie podciśnienie masz na wyjsciu z zaworka na wolnych obrotach, czyli ile ono wynosi Jeśli jest zbyt małe a wężyki sa powymieniane to prawdopodobnie szwankuje n75 i mozesz go reanimować (prawdopodobnie sie nie uda jak nalezy jezeli pierwszy raz sie do tego bedziesz zabierał) lub kupić nowy. Bo mozliwe ze na tyle małe podcisnienie wychodzi z n75 ze nie jest w stanie odciągnąć gruszki na max wydaje mi sie ze -0,64 bar na gruszke to troche mało chyba powinno byc jakies -0.8 czy -0.85 ??
snake160 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Naprawione wymieniłem zawór który jest na wężu od zbiorniczka wyrównawczego cieczy do filtra paliwa. Tam jest zawór z podciśnieniem. Membrana w środku miała dziurę i dlatego podciśnienie uciekało i turbo je wstawało. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się