chris9922 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Witam, Zrobiłem test dynamiczny turbo za pomocą VAG'a. Proszę o analizę loga. Ogólnie auto jedzie całkiem żwawo, lecz czegoś mu brakuje do pełni szczęścia, i stąd ten test. Oprócz tego mam wrażenie, że cięgno aktuatora za słabo się wysuwa, wysuwa się na długość ~1cm. Jestem posiadaczem Audicy od niedawna i stąd moje pytania i obawy. Log: pobierz
lukasz51237 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Zrób jeszcze raz te logi, albo wklej je tutaj: http://vaglog.pl/?l=pl
lukasz51237 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Turbo bardzo późno wstaje, było regenerowane czy coś?
chris9922 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Nic z turbawką nie było robione. Przynajmniej mi o tym nic nie wiadomo. Wczoraj z ciekawości ściągnąłem wąż z turbiny w celu sprawdzenia czy ma jakiekolwiek luzy na wirniku i nie ma nawet najmniejszego luzu poprzecznego czy też wzdłużnego. Edytowane 6 Lutego 2016 przez chris9922
lukasz51237 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Coś jest nie tak, że turbo budzi się dopiero przy 2500obr. Posprawdzaj sobie węże podciśnieniowe.
bigu888 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Czy turbina była rozbierana w celu czyszczenia?? Bo może masz to:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/343712-prosba-o-anailze-logow/ Edytowane 8 Lutego 2016 przez bigu888
chris9922 Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Czy turbina była rozbierana w celu czyszczenia?? Bo może masz to:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/343712-prosba-o-anailze-logow/ Ja turbiny jeszcze nie rozbierałem w tym celu. Nie wiem czy poprzedni właściciel coś robił z turbiną. Jeżeli chodzi o sam ruch sztangi mam wrażenie, że wykonuje mały ruch, ale w najbliższym czasie postaram się zrobić filmik, który to zobrazuje i ocenicie jej pracę. Tak nawiasem, to dziś zakupiłem Vakuometr i sprawdzałem podciśnienie na pompie VAC i podciśnienie, które dostaje aktuator i wyniki to: Poma Vacum: 61cm Hg Vac. (po wyłączeniu samochodu podciśnienie spadało do wartości 0) Aktuator: 48 cm Hg Vac. Mój miernik to: allegro
lukaszooo Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Podaj ile to bar bo niechce mi sie szukac.
chris9922 Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 Sorka, że od razu nie przekonwertowałem wyników ze skali na mierniku na bary Poma Vacum: 0.81 bar Aktuator: 0,64 bar Korzystałem z konwertera: Convert cm Hg to bar
lukaszooo Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Kto podal ci nazwe aktuator ???? Chodzi ci o gruche ? Jesli tyle masz napraqde to jest ok.
chris9922 Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Kto podal ci nazwe aktuator ???? Chodzi ci o gruche ? Jesli tyle masz napraqde to jest ok. Grucha to potoczne określenie aktuatora turbiny Przykładowo: link allegro Wyników z palca nie wyssałem A jak z podciśnieniem na pompie vacum? Edytowane 9 Lutego 2016 przez chris9922
chris9922 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 Grucha to grucha. Niech ci będzie, ale nie zaśmiecaj tematu tego typu stwierdzeniami... Liczę na odpowiedzi związane z tematem.
bigu888 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Według mnie obie wartości podciśnienia są ok.
lukasz51237 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Twoje auto od momentu kupna tak samo jedzie czy teraz się pogorszyło?
chris9922 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 Twoje auto od momentu kupna tak samo jedzie czy teraz się pogorszyło? Od momentu kupna cały czas tak samo. Nie odczułem zmian na gorsze czy też lepsze. Według mnie obie wartości podciśnienia są ok. A to, że pompa vac po wyłączeniu silnika traci podciśnienie, świadczy o jakiejś nieszczelności, czy też tak powinno być?
lukaszooo Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Podciśnienie sprawdzasz odpinając cały układ czyli na trójniku za głowicą, tam powinno byc ok -0,80 bar i po zgaszeniu nic nie moze uciekać. Jak ucieka to masz wyrobiony łacznik w grodzi. Następnie podpinasz układ i zaślepiasz odnoge na N75 i mierzysz przed n18 i wtedy tez nic nie moze uciekać, nastepnie robisz na odwrót odpinasz n18 i mierzysz przed n75. Za kazdym razem odpalasz silnik nabijasz podcisnienie gasisz i nie moze byc ucieczki. Na koniec mierzysz podciśnienie na wyjsciu N18, N75 i na klapę gaszącą, ksiązkowo na n75 powinno byc -0,64 a po zgaszeniu spadnie do 0. Jeśli sprawdzisz to tak jak opisałem bedziesz miał pewność że jest w 100% szczelnie.
chris9922 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 Podciśnienie sprawdzasz odpinając cały układ czyli na trójniku za głowicą, tam powinno byc ok -0,80 bar i po zgaszeniu nic nie moze uciekać. Jak ucieka to masz wyrobiony łacznik w grodzi. Następnie podpinasz układ i zaślepiasz odnoge na N75 i mierzysz przed n18 i wtedy tez nic nie moze uciekać, nastepnie robisz na odwrót odpinasz n18 i mierzysz przed n75. Za kazdym razem odpalasz silnik nabijasz podcisnienie gasisz i nie moze byc ucieczki. Na koniec mierzysz podciśnienie na wyjsciu N18, N75 i na klapę gaszącą, ksiązkowo na n75 powinno byc -0,64 a po zgaszeniu spadnie do 0. Jeśli sprawdzisz to tak jak opisałem bedziesz miał pewność że jest w 100% szczelnie. Ok, dzięki, jak znajdę wolną chwilę to się tym zajmę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się