Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APR] Black Avant Fresh&Clean V6


Houdini

Rekomendowane odpowiedzi

Małe spy foto bo na więcej nie było czasu i -12° w d*pę szczypało [emoji6]be2096b5f2c939b7769a68a88ec33711.jpg41f5864e4739d1dc999c71f132f10692.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no nawet pasuje ten czerwony .. [emoji106] to są ori pasy ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa, pisz gdzie i za ile taki bajer :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne , fajne, mogłoby to się ciekawie zgrać z czerwonymi dekorami :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne , fajne, mogłoby to się ciekawie zgrać z czerwonymi dekorami :hi:
Kiedyś kiedyś będą prawie czerwone [emoji6]9ece420b5694ca1b72fd26a947f17a07.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no nawet pasuje ten czerwony .. [emoji106] to są ori pasy ?
 
 
Tak, tylko taśmy zmienione na inny kolor [emoji6]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super siadły pasy :) fajne przełamanie wnętrza  :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hudi fajnie to będzie pasiło jak wstawisz podświetlenie:decayed:

Mi na razie nie chce sie nic robi,za zimno:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Houdini napisał:

Kiedyś kiedyś będą prawie czerwone emoji6.png9ece420b5694ca1b72fd26a947f17a07.jpg

Będzie Sztos ! :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj jak dawno tu nie pisałem nic nowego [emoji2]

A dzieje się coś non stop [emoji14]

Od czego by tu zacząć...

Carbon [emoji6] Caly czas uczę się czegoś nowego, ale i ciągle popełniam nowe błędy... Trudna i bardzo kosztowna zabawa... Efekty jednak wynagradzają wszystko [emoji6] udało mi się skończyć lusterko kierowcy, co jak później się dowiedziałem jest jedna z trudniejszych rzeczy, i udało mi się tylko trochę ją zj***ć [emoji14]

 

04c46df079588431a21cbc2a99495b86.jpg

 

7a04bbc33e8c31d439492375adc4de48.jpg

 

Gdzieś tam jeszcze powstał dekor przy lewarku, ale jego kompletnie spieprzyłem więc nawet nie będę się chwalił.

 

Gdzieś pomiędzy carbonem ciągle powstają nowe elementy oświetlenia LED. Lampki drzwi

 

8d196a128d2b2fd807406e113f967ddb.jpg

 

Lampka główna

 

a0f8ba108924b7f502871cd57bf694cf.jpg

 

Lampka bagażnika

 

ff8d0c4e083d12ef6c5a620bf8d130d5.jpg

 

Niestety pominąłem w tym wszystkim chłodzenie ledów więc na pewno jeszcze będę do nich wracał.

Powstaje też rozszerzenie modułu c/l home, w postaci oświetlenia pod lusterkami.

 

 eb48db6b36a3b376675b13b293492a17.jpg

 

Będzie ono podpięte pod obecny już zewnętrzny moduł c/l home, oraz pod oświetlenie boczków, lecz tutaj dodam przekaźnik wydłużający sygnał o jakieś 5-10sek, dzięki czemu po wyjściu z auta i zamknięciu drzwi, będzie się ono jeszcze chwilę świeciło [emoji6]

 

Kolejna rzecz, to LPG, a dokładniej przełącznik. Strasznie denerwujący element, psujący harmonię wnętrza [emoji14] mogłem zrobić to jak niektórzy i wrzucić go w popiołkę, co poniekąd zrobiłem, ale nie podobała mi się opcja zaglądania do popielniczki aby sprawdzić stan gazu. Wpadł zatem pomysł aby wskazania gazu były widoczne [emoji2]

Kawałek taśmy 10 żyłowej

 

728bc92eb5b075a640ec92ea3497dbf7.jpg

 

Kilka malutkich led

 

5971e8f05e4bc8db2ccb488c35cb239a.jpg

 

c86b25694dd17816a71f45c00bc0ec64.jpg

 

00dfa52b4e1e23ee52513b7e1407ea68.jpg

 

Wkrętarka, lutownica i trochę cierpliwości

 

829ccfff699a07655c79514e775671d7.jpg

 

391d0e62d114d51a1b4fa56b2a9cfca0.jpg

 

a58caf288dd6f56764dbf82f4fffb153.jpg

 

705b9a9a4d84989bc1209284ef7bd868.jpg

 

482e05fd43b72b715e57b2d470c3d054.jpg

 

6c7162fc26fd0b644610ddd0d0f00ebb.jpg

 

 

Finalnie cieszy oko, poza faktem że ciut krzywo wyszło, ale drugi licznik już czeka, także tym razem bardziej się przyłożę [emoji2]

A skoro w temacie licznika jesteśmy, to jakoś niedługo powinna dotrzeć paczka z rosyji [emoji2] a w niej colormfa [emoji2][emoji2][emoji2][emoji2][emoji2] chyba będzie to pierwsze colormfa w B5 w Polsce [emoji14] aczkolwiek nie jedyne, bo dwóch kolegów z forum również zamówiło [emoji6]

 

Niestety nie było czasu żeby zebrać się i zrobić sesję pasów, jednak robią mega robotę i każdy się nimi zachwyca [emoji2]

 

cf6d212dac9f016232f7e6783fb63012.jpg

 

Następny temat to naklejki. W tym roku będzie odważnie i kontrowersyjnie, inspiracją był pewien Golf 7r oraz ten Mercedes [emoji57]

 

 de0ab738438888f1e3be4983b4c18ac2.jpg

 

A tu wstępne przymiarki

 

 dbf38d65ae7ce300437b0ee719335bb4.jpg

 

Będą też naklejki na boczną szybę z info o social mediach, oraz może naklejka w stylu"lords" na tylną szybę, ale to się jeszcze zastanawiam.

 

Teraz coś grubszego, postanowiłem w tym roku zejść z autem niżej i zadbać o lepsze spasy. Po wielu rozmowach z Kowim stwierdziłem że na tym spasów nie zrobię

 

 714e82d013852958bb77ae8d0dc3dc05.jpg

 

Więc trzeba było zmienić rozmiar [emoji2] wybór padł na

 

 c904d69de5fdd6001b25cc9c1b66b615.jpg

 

Do tego dojdą dystanse i powinno być ok. Nie mówię nic o wysokości bo jeszcze nie podjąłem decyzji jak nisko będzie [emoji14]

Na szczęście osłona alu pod silnik dotarła dziś rano, więc będzie bezpiecznie [emoji6] udało się także zaklepać błotniki, i teraz pozostaje ogarnąć nadkola z dwóch zestawów [emoji6]

 

e12a6cf0584134188ebe625cd544a0a9.jpg

 

 

Za tydzień wydarzy się coś co nie wiem jak przeżyję. Oddaję auto na tydzień! Pierwszy raz audi będzie pod czyimiś skrzydłami... Nie wiem jak ja będę spał...

Ale efekty tej rozłąki będą rwały suty [emoji2][emoji2] w końcu nie tylko będę widoczny, ale i słyszalny [emoji2][emoji2] robię wydech od kolektorów do końca [emoji2] konkrety? H pipe, środkowe i końcowy, całość na dwóch oddzielnych rurach 2,25" do samego końca, oraz przepustnice [emoji2][emoji2][emoji2][emoji2] nigdy mi się nie podobało jak ludzie otwierali przepustnice a spaliny szły pod auto, dlatego u mnie przepustnice będą omijały wydech końcowy, oddzielną rurą i łączyły się z końcówkami, dzięki czemu spaliny nadal będą się wydobywały z prawidłowego miejsca [emoji6] jedyną rzeczą na którą nie jestem zdecydowany to rozmiar końcówek. Wiem na pewno że będzie to surowa rura ucięta pod kątem 10-15°, z delikatnym stopniem żeby się wpasować w zderzak ( jedna rurka krótsza, druga dłuższa), natomiast średnica... 76 albo 80. Nie mam niestety takich rur więc próbuje na różne sposoby zwizualizować to sobie [emoji14]

 

9ffcd5b44145842670fe8d1133c01efb.jpg

 

fe15d129115f35852be9da9b81845caf.jpg

 

f8b1eef5c6db85c252e2fa061f0ec196.jpg

 

20472860002ee3aafa638e0164bc72f9.jpg

 

72e039d1a20f7ffd80eec35a3ce04da3.jpg

 

Z jednej strony strach, z drugiej chyba bardziej czekam na przyszły tydzień niż na gwiazdkę [emoji23]

 

Z innych rzeczy o których jeszcze nie chcę zbyt wiele mówić to przyszła alkantara, światłowody, podsufitka oraz automatyczny odświeżacz do kibla [emoji14][emoji14][emoji14] więc będzie się działo [emoji2]

 

e760084aca3db287c2142c8befea8abb.jpg

 

0fe26795622df9022e47ea2e0b1b5cae.jpg

 

 

Tak więc najbliższe plany to zmienić opony, odświeżyć ranty i położyć powłokę na felgi wrzucić koło na auto, obniżyć, wymierzyć i zamówić dystanse, założyć osłonę pod silnik, odebrać wydech, odświeżyć lakier i położyć nową powłokę, bo unc-r 1.5 po raz kolejny dał ciała, zrobić drugie lustro w carbonie i chyba auto będzie gotowe do sezonu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Detale jak najbardziej na plus. Pas na szybe dobrze, ze pierwszy na forum w tym sezonie wrzuciłem [emoji16] Co do opon, obawiam sie ze szału nadal nie będzie i problemem będzie sama szerokość koła. Tutaj to jakieś 205 może by coś poratowało, ewentualnie 215/35 jak ma byc naciąg. Z nadkolami pamietaj, żeby zaczynać od przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Detale jak najbardziej na plus. Pas na szybe dobrze, ze pierwszy na forum w tym sezonie wrzuciłem [emoji16] Co do opon, obawiam sie ze szału nadal nie będzie i problemem będzie sama szerokość koła. Tutaj to jakieś 205 może by coś poratowało, ewentualnie 215/35 jak ma byc naciąg. Z nadkolami pamietaj, żeby zaczynać od przodu.
No tylko jak zarzuci taka oponę i bd chciał do tego zrobić spas to auto bd musiało dobrze leżeć chyba że to nie daily także nie ma problemu [emoji14] ale wizualnie przy pakiecie s4 może koło trochę za male się zrobić 19" by tu siadlo

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba inaczej rozumiemy spasy. Na tej oponie nie zrobi a jak na auto raceismowe przystalo niech lezy [emoji16] Ja przejezdzilem jako daily 215/35/18 i miesa jest sporo naprawde [emoji6]

 

Tak latałem na daily i się dało9e02477733897e53c3f781a0f81730a7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja miałem też 215/35/18 także wiem że się da ale jak moja narzeczona parę razy pojechała do pracy z tesciem jego kolega i nie mogli przejechać przez próg to całe szczęście mnie z nimi nie było bo podobno komentarz był ciekawy mojego teścia [emoji23] spasy to ja bardzo dobrze rozumiem ale
zalezy jak kto rozumie daily jeden robi 5k rocznie w moim przypadku to jest 30k, no i z jakimi prędkościami kto się wozi [emoji4] na 19 do tego szerokość odpowiednia i tez zrobisz ładny spas a pod brzuchem bd chociaż jako tako :) u mnie siedzi 19x9.5j 4szt. I raczej nie narzekam na jape nad kołem a jeździ się na prawdę poprawnie [emoji4]

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 19tce to idealnie mozna zgrać ranty felgi i błotnika, 9,5-10J jest znakomite do takich ekscesów, 18ka śsie jesli chodzi o tą kwestie. Wizualnie jak z ajrajdem a przeswit jak na 18tce o ile gwint ma duzy zakres regulacji, bo z tym mozna sie ubić, np. vmaxx nie daje fajnie zejść bez szlachtania zwoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 19tce to idealnie mozna zgrać ranty felgi i błotnika, 9,5-10J jest znakomite do takich ekscesów, 18ka śsie jesli chodzi o tą kwestie. Wizualnie jak z ajrajdem a przeswit jak na 18tce o ile gwint ma duzy zakres regulacji, bo z tym mozna sie ubić, np. vmaxx nie daje fajnie zejść bez szlachtania zwoi.
Mts ma to samo co vmaxx. Gwint i 19 jak spasuje sie tak jak 18 to na dole niestety wyglada srednio, bo duzy przeswit sie robi i mimo ze to lezy, to nie lezy [emoji23]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy scenariusz to było 19, ale plany się zmieniły i zostaje 18. Fakt, nie będzie na tym tego samego co na 205 czy 215 35, ale jestem z tych co robią większe km i lubią szybsze prędkości, więc szukam kompromisów, a też uważam że będzie dużo lepiej niż na wcześniejszym 225 40 [emoji6]
I niestety to nie jest już auto raceismowe. Dostałem maila chwilę temu że mieli"błąd systemu" i jednak mnie nie chcą. Poza tym że na markowym kole i lepszych spasach na pewno by mi się udało. Obstawiam że jakiś gruby projekt się spóźnił i musieli mu zrobić miejsce, bo jaka to mogła być awaria systemu? Najebany selekcjoner?Więc już nie ma takiego mega ciśnienia na idealne spasy, aczkolwiek chcę żeby było lepiej niż rok temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, enczu napisał:

Detale jak najbardziej na plus. Pas na szybe dobrze, ze pierwszy na forum w tym sezonie wrzuciłem emoji16.png Co do opon, obawiam sie ze szału nadal nie będzie i problemem będzie sama szerokość koła. Tutaj to jakieś 205 może by coś poratowało, ewentualnie 215/35 jak ma byc naciąg. Z nadkolami pamietaj, żeby zaczynać od przodu.

Z tym pasem to nie tak pierwszy, ja już od 2015 mam na przedniej szybie :D Ja i tak kibicuję temu projektowi, bo mało kto już tak mocno rzeźbi b5 :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...