Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknaca ciecz z tyłu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć mam problem dziś rano po wyjeździe z garażu zauważyłem plamę oleju na posadzce teraz sprawdzałem to cieknie z tyłu silnika od takiego jakby kolanka czy trójnika a u góry to ma jakiś czujnik. Co to może być i jak to wymienić? I jaki był by koszt wymiany

Opublikowano

Daj jakieś zdjecie poglądowe czy coś

Opublikowano (edytowane)

jeśli cieknie z tego króćca z czujnikiem to jest to płyn chłodzący a nie olej,

albo jest pęknięty albo oring popuszcza,

chodzi chyba o takie coś,

http://allegro.pl/krociec-wody-z-czujnikiem-audi-a4-b5-lift-1-8-98-1-i5114000475.html

Edytowane przez darko
Opublikowano

Tak Daro to z tego mi chyba cieknie bo to jest całe mokre i z tego leci na skrzynie. Problem w tym że płynu mi nie ubywa ale oleju ubyło:-/

Opublikowano

miałem podobną sytuację, także myślałem że to olej aż podłożyłem na noc pod auto gumową wycieraczkę i okazało się, że to jednak płyn, ubytek płynu było widać po kilku dniach dopiero

Opublikowano

Witam. Jeśli wyciek jest na łączeniu króćca z głowicą, to musisz wymienić oring. Niedawno to przerabiałem, średnica wewnętrzna 36 mm, grubość oringu 3 mm. Koszt 70 groszy w sklepie z częściami do maszyn.

Opublikowano

Czyli odkręcić tylko te 3 chyba śruby i to lekko odejdzie czy mocno trzyma? Żadnego silikonu nic nie dawać? Sory za to pytanie ale nigdy tego nie wymieniałem to wolę się upewnić

Opublikowano (edytowane)

Czyli odkręcić tylko te 3 chyba śruby i to lekko odejdzie czy mocno trzyma? Żadnego silikonu nic nie dawać? Sory za to pytanie ale nigdy tego nie wymieniałem to wolę się upewnić

Możesz spróbować wymienić sam oring, może będzie ok. Często jest tak że dalej cieknie obudowa jest plastikowa i odkształca się pod wpływem temperatury. Ja walczyłem wymieniałem oring na oryginał kilka dni było dobrze. Potem założyłem grubszy oring plus silikon również tydzień było dobrze. Później wymieniłem obudowę zamiennik po miesiącu dalej ciekło.

W końcu kupiłem oryginał i było dobrze. Delikatnie możesz dać silikonu, śruby musisz wypiąć przewody od obudowy, wycieknie trochę płynu, jak będziesz robił to na zimnym silniku, trzeba uzupełnić płyn i odpowietrzyć układ

Edytowane przez lukaszek13ns
Opublikowano

A jak go odpowietrzyc? I odnośnie tego przewodu co idzie w dół to on jest wpiety na jakąś metalowa zawleczke? Bo ten przewód wchodzi w jakąś plastikowa obudowę która wchodzi w ten trójnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...