azure Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Od jakiegoś czasu przednie zawieszenie w moim prymiumie dźwiękami zaczęło imitować odgłosy starej wersalki Szczególnie jak mocniej zabuja budą. Po kilku podejściach wychodzi, że to górne wahacze, raczej nie na swożniach, tylko przy śrubach. Jak sobie pomyślę, żeby to rozkręcać to mnie telepie Szykować się na kupno nowych czy jakieś inne sposoby pozbycia się wersalki? Dodam, że zawieszenie jest sztywne, bez luzów, tylko to skrzypienie...
iwadrian Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Popsikaj jakimś WD-kiem a najlepiej sylikonem w sprayu. Chyba, że jednak na sworzniach skrzypi a wtedy najlepiej wymienić.
azure Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Opublikowano 14 Lutego 2016 Wychodzi na to, że to nie wahacze, lecz odbój amora. Trzeszczenie nasila się na skręconych kołach, bujając autem czuć pod ręką jak odbój drży przy tym trzeszczeniu...
ryba85 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 miałem to samo.ale do dzisiaj nie wiem czy to byl odbuj czy osłona .
slimok Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Mam podobny problem i wydaje mi się że jest to wina górnych wahaczy. Właśnie przy skręcie po długim postoju potrafi sobie skrzypnąć. Przy skręcie te wahacze się naprężają i pracują na tych pływających gumach ; wydaje mi się że tu jest problem. Proszę mnie poprawić jak się mylę.
azure Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Opublikowano 14 Lutego 2016 Mam podobny problem i wydaje mi się że jest to wina górnych wahaczy. Właśnie przy skręcie po długim postoju potrafi sobie skrzypnąć. Przy skręcie te wahacze się naprężają i pracują na tych pływających gumach ; wydaje mi się że tu jest problem. Proszę mnie poprawić jak się mylę. Możliwe, chociaż u mnie to ewidentnie odbój. Czuję pod ręką jak drży gdy druga osoba naciska przód i słychać te dźwięki. Kiedyś widziałem na yt film jak gość w b5 czy b6 miał podobne odgłosy i odkręcił górne wahacze od zwrotnicy. Gdy nimi ruszał góra dół to dźwięki były podobne do tych u mnie. Stąd na początku też stawiałem, że to ich wina. miałem to samo.ale do dzisiaj nie wiem czy to byl odbuj czy osłona . Jak temat rozwiązałeś? Wymieniłeś odboje i osłony czy sprzedałeś auto?
ryba85 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 rozbierałem całe amory ,czyściłem i wymieniałem odboje i osłony na nowe.co sie dało to wymieniłem przy okazji.
STANIV Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 do sprawdzenia łączniki stabilizatorów
azure Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 do sprawdzenia łączniki stabilizatorów To nie łączniki, przeczytaj wyżej ;-) To odboje :-)
MemberA4 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 azure poluzuj śruby górnych wahaczy i wtedy ponaciskaj autem, moze to coś wyjaśni. Ja też tak miałem ale obficie pryskałem Penetrusem i po jakimś czasie samo ustało ale również obstawiałem górne wahacze i tam psikałem Penetrusem choć trochę tego "psikacza" dawałem na górne mocowanie amora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się