Misza86 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Witam, pacjent b5 1.9 AFN, i ciągły problem, od poczatku: - turbo awx, - kolektor awx, -fmic, - sprzeglo awx + kevlar, - wtryski 216, - pompa 11 problemem jest ciągle zapychająca się turbina, zacina się i tryb awaryjny non stop, nie wiem czy już po tych przygodach nie kończy się jej żywot, warto pakować turbo od brd? i co robić żeby sytuacja z awaryjnym się nie powtarzała i żebym znowu nie załatwił turbo? jazda prawie cały czas po mieście, kwestia przeganiania go raz w tygodniu czy problem jest gdzie indziej?
lukasz51237 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Może to kwestia programu? Był robiony czy śmigasz bez?
maniekaudia4 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 katalizator masz może blokuje spaliny?
Misza86 Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) katalizator mam wyciety, program był robiony no i dodam, że kopci jak czołg Edytowane 14 Lutego 2016 przez Misza86
wesz82 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Mam to samo tylko pompa seria i zeero dymu. Ja obstawiam turbo bo wystarczy 3 tyg jazdy ale PSJ i już łapie notfaule. Wystarczy ze przeganiam dziada i jest ok ale jazda wczesniej była ciagle po miescie na niedogrzanym silniku teraz w końcu auto poszło w trase i jak na razie jest ok. Turbo Brd to loteria z dołem i tam tez jest vnt wiec nie wiem czy to pomoze. Jaka masz dawkę ustawioną??? Edytowane 15 Lutego 2016 przez wesz82
zib0l Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Kolego ja do swojego dalem brd mozesz zobaczyc w moim podpisie, nic sie nie dzieje jak przy turbo afn czy awx ciagne notlify
wesz82 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Turbo tu nie ma nic do gadania praktycznie w 90% winne jest PSJ. Zobacz ile afn smiga na awx i nie ma tego problemu..
zib0l Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Wesz82 wiem, sam mialem ciagle problemy z turbo afn, turbina byla czyszczona, pol miesiecy spokoj i znow a auto przeganialem i chcialem wrzucic wieksze turbo i padl wybor na brd z tego wzgledu ze na niej mozesz smigac wolno szybko i nie ma problemow z zacinajacymi sie lopatkami
mapper Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Miałem dokładnie to samo z turbiną ori afn i później na awx. Tą od awx za 3 razem całą geometrie obleciałem papierem 1000, 2000 i ostatecznie wypolerowałem jakąś tam pastą na prawie lustro i to dopiero dało efekty. Wydaje mi się że powierzchnia jest mniej chropowata i przez to mniej sadzy się osadza. Później przeszedłem na BRD i zapomniałem o problemie. Ponoć ma jakoś inaczej zbudowaną że nie zapieka. Edytowane 14 Lutego 2016 przez mapper
wodz Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 z turbiną ori afn i później na awx Ja nie miałem najmniejszego problemu,teraz na GTB również. Panowie jak temperatura oleju ok to nie oszczędzajcie pedału gazu
wesz82 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Wszystko zalezy w jakim stanie jest turbo i od stylu jazdy. Na ori turbo raz złapałem notfaul przez upały i krótkie odcinki drugi raz winny był n75. Na awx niestety nie robiłem tras tylko bujanie sie koło komina i czesto powtarzają sie notfaule mimo tego ze sztanga pracuje na postoju jak powinna. Z tego co mi wiadomo to brd tez jest na vnt ale wierze wam ze po zmianie nie ma już problemu.
Leopold27 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 katalizator mam wyciety, program był robiony no i dodam, że kopci jak czołg Tylko korekta programu może pomóc,każde turbo zajedziesz jak nie zlikwidujesz dymu.
mapper Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Ja obstawiam jeszcze olej z odmy i to co silnik weźmie jako powód zapiekania geometri.
zib0l Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Wesz82 nie chcesz nie wierz, zero problemow na brd i tyle poszukaj jakiegos posta na forum kogos z brd ze pisze ze mu lopatki przycinaja sie, jakos nie widze a smigam na tym turbo juz troche czasu
rrrudy25 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 ja już prawie półtorej roku smigam na BRD i jestem mega zadowolony, miałem dwie różne sztuki założone każda wstawała od 2tyś, ale żadnych problemów z nimi nie miałem najpierw program na 1,35bar potem 1,5 a teraz mam 1,78bar gdzie tyle to józ na awx-ie nie dmuchniesz kolego! 1
wesz82 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Wiem wiem ze nie ma takowych To ze brd jest wydajniejsze to ja wiem Piotrze. Wydaje mi sie ze ba jestem pewny ze winne u mnie jest brak pałowania bo przecież nie tuner.
dj domin1 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Na gt 1749v i gt 1749va miałem ciągłe problemy z geometrią i przeładowaniami. Założyłem CAHA i odpukać nie ma już żadnych problemów. Lepiej zainwestować w coś młodszego niż reanimować te bądź co bądź już leciwe suszarki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się