dawid332 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Witam mam taki problem z ktorym , zaden mechanik nie moze sobie poradzic , podczas gwałtownego dodania gazu auto dusi sie dlawi , dopiero przy 4tys odczuc znaczna roznice , co ja moge powiedziec , praktycznie wszytko wymienione , kable ,swiece,sonda,przeplywomierz,filtry,listwa wtryskow od drugiego silnika, cewka zaplonowa z modulem podrobka , siedze na forach juz od dluzszego czasu nic specjalego nie znalazlem bo auto ma stabilne obroty nie gasnie itp.
lukasz2107 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 A czy masz oryginalny czujnik temperatury??
dawid332 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 czujnik rowniez wymieniany , u elektronika , komp , brak blegow , moze cos z dolotem , dzis bylem zamowic nowa uszczelke pod korektor przepustnice i oringo na wtryski , zobaczymy czy bedzie lepiej po zmianie, dodam rowniez ze jechalem kiedys druga audi i ladnie ciagla od dolu u mnie niestety tak nie jest.
lukasz51237 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Przepustnica czyszczona i robiona adaptacja?
dawid332 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 czyszczona , byla , ale zbytnio nie wiem jak sie robi adaptacje ;/ nigdy nie robilem
lukasz51237 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Jak nie masz vaga, to odłącz aku na kilka minut potem podłącz i zobacz. Możliwe, że zaadoptuje się dopiero po kilku jazdach. Dobrze jest też wtedy przejeździć autem kilkanaście km w pełnym zakresie obrotów.
dawid332 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 ako mialem jakis czas temu odlaczone , to pewnie zaadaptowala sie , przegonione rowniez dzis spojrzalem w climatronicu jest blad 4.304.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa przeplywka czy jak?
lukasz2107 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Przy dodawaniu gazu nie dusi sie silnik??i pytałem o czujnik czy oryginalny czy zamiennik?
dawid332 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 na jałowym biegu raczej nie , moge nagrac filmik , czujnik elektryk samochodowy wymienial za ktory skasowal 150zl i do tego byla diagnostyka elektryki twierdzi ze wszzystko ojest ok nie mam pojecia czy podrobka
lukasz51237 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Odpal auto po ciemku, otwórz maskę i pooglądaj przewody czy nie widać gdzieś przeskoku iskry.
Jarek_ Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Miałem to samo. Wymiana świec i przewodów i dodatkowo adaptacja przepustnicy. Pomogło.
dawid332 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 swiece kable wymienione rok temu , tak jak wczesniej wspomnialem , zawsze ladnie odpala , dodam rownież ze jak chce gwaltownie ruszyc kapora przypalic trzeba go wkrecic do 4tys bo tak to chyba sie zadlawi i jak wspomnaile wyrzej blad na climatronicu 4.3 Dodam rowniez ze raz mialem przypadek jak jechalem trase kolo 300km , to auto zaczelo szarpac strzelac ledwo pod gorke podjechalem , jak by mialo z 20km , jak wrocilem do domu auto zgasilem , na drugi dzien odpalilem i wszystko bylo jak dawniej ,
lukasz2107 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Pozostaje sprawdzić też pompkę paliwowa i szukanie nieszczelności może jakiś wąż podciśnienia
dawid332 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 spalenaie za 50zl ponad 100km ,tez myslelm o pompie paliwie ale kiedys mi sprawdzali cisnienie niby ok , wymienie jeszcze uszczelke pod korektorem i dam znac
dawid332 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 sonda tez podroba byla wymieniana ale bledow nie ma
neoxpl Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Moj tez jest mułowaty do 3800obr pozniej dostaje tak jakby kopa.... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
dawid332 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 dokladnie , tak samo ja mam :/ lukasz2107 , a moze odlaczyc dla testu czujnik temperatury i zobaczyc jak bedzie ? , kiedys w peugeocie 106 mialoem padniety czujnik , ale tam byly inne objawy auto po rozgrzaniu nie chcialo odpalac , po wymianie jak reka odjal a sa jakies klapki w kolektorze dolotowym?? bo siedze na forum i ktos pisal "U mnie winny był jedynie przewód od podciśnienia - przetarł się delikatnie. Jednak podobno często padają tam membrany w siłowniku. Warto zdjąć osłonę i sprawdzić, czy siłownik pracuje przy dodawaniu gazu" , tylko u mnie nie ma zadnej oslony;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się