Arczi46 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Witam, Czy używa z Was ktoś tarcz zimmermann nawiercanych? Pytam bo mam do wymiany i szukam do kupienia , może możecie polecić sprzedawce lub inne dobre tarcze. Ori w serwisie z klockami 2 tysie. Wiem ,że u mnie tacza 320 ale pytałem w sklepie i jest parę rodzajów , każdy mówi by rozebrać i wszystko pomierzyć. Z góry dzięki za pomoc
Robero321 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Daruj sobie te tarcze wytrzymały mi może z miesiąc a później pokrzywiły się po ostrzejszej jeździe Kup zimermany ale nie perforowane
komoornik Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Czyli nie tylko ja miałem taki problem... Przegrzałem je po 2 tys. km, tylko nie wiem jak. Teraz też mam zwykłe.
Arczi46 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 To szkoda ze taka lipa moze jeszcze EBC Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Zalozylem setki takich tarcz i zadne sie.nie pogięły. Wadliwy montaz powoduje bicie.
Arczi46 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Ile by kosztował komplet takich tarcz z klockami? Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka
Arczi46 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Można założyć ceramiczne? Chce by hamowalo dobrze Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Ceramiczne to nic nie warte g.... Zapodaj Ferodo DSP
Arczi46 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 To ile tak by wszystko wyszło Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka
Arczi46 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 To bez tragedii i to sa te nawiercane? Możesz dobrac takie do tego modelu? Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka
Christiano Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Przejechałem już na nich 40 tys km i żadnego bicia nie ma
Arczi46 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Ja wczesniej miałem w leonie i tez nie mialem problemu Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka
komoornik Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Zalozylem setki takich tarcz i zadne sie.nie pogięły. Wadliwy montaz powoduje bicie. Albo wadliwy materiał. Producent uznał reaklamację i tarcze wymieniane bezpłatnie.
PawelDSW Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) MIalem w kilku "mocnych" autach zimmermany gladkie i wiercone i nigdy z nimi nic sie nie dzialo jesli zostaly poprawnie zamontowane. Edytowane 18 Września 2016 przez PawelDSW
Grohu Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 MIalem w kilku "mocnych" autach zimmermany gladkie i wiercone i nigdy z nimi nic sie nie dzialo jesli zostaly poprawnie zamontowane. Dokładnie sam mam w mojej a4 345mm / 330mm. Jeżeli się je dobrze zamontuje i dotrze spokojnie przez długi okres czasu to są to bardzo dobre tarcze. Mam na nich około 25 tyś km latałem na nich na Nordschleife gdzie hamulce dostawały w dupe bardzo mocno i nic nie ma najmniejszego bicia. Mi koleś z hamulce.net, który w tym siedzi powiedział jasno Zimmerman nie wyrabia się z produkcją z racji tego, że montują dużo do nowych aut i ściągają z Chin materiały do produkcji i dlatego trzeba je bardzo długo hartować ja jeździłem lekko z 2 tyś km i naprawde na torze z klockami Ferodo DS już prawie nie miałem hamulca do momentu, aż się nie schłodził i ani jednego pęknięcia z otworów nie ma i bicia dosłownie zero.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się