variocustoms Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Tak się składa, że znam Panów Pirowskiego i Sucharskiego z ori V-tech'u z Krakowa, zrobili mnóstwo dobrych programów ale jestem przeciwny gotowcom, no chyba, że kolega mało jeździ, mi Rogal zrobił bezpieczny program na duże przebiegi. Jak ma 400 niutków to na pewno będzie kusiło do deptania i coś w końcu padnie.
turdzi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Jak ma 400 niutków to na pewno będzie kusiło do deptania i coś w końcu padnie ma jak ma 380 to nie bedzie ? tez bedzie ale gotowca mowimy zdecydowanie
variocustoms Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Tak serio to chodzi o gotowca, jak się u mnie okazało miałem ori 360 Nm na overboost przy 1800, niech kolega ma podobnie to gotowiec tylko może pogorszyć sytuację wg. mnie. Rogal trochę się bawił, żeby to wyrównać.
jacekdk Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2009 ok, dzieki za podpowiedzi co padnie najpierw , Zreszta kto mowi o gotowcu, chyba ze Was nie rozumiem, ale program zostal wyslany do Krakowa i spowrotem dwa razy na poprawki, chyba wspominalem z robili to z V-techu. Ale nie w tym rzecz, chodzilo o drgania, prawda? wiec pomoglo...
variocustoms Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 jacekdk, u mnie wirus teoretycznie zniwelował drgawki, a gotowiec to program robiony nie na żywca na hamowni tylko "wirtualnie", bez uwzględnienia serii i innych parametrów itd itd. Jedynie co mogę życzyć, to bezproblemowego użytkowania klekota Pozdro
jacekdk Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2009 auto bylo oczywiscie robione na hamowni , teraz powiedz mi co masz na mysli jak piszesz "wirus" ?
Musashi Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 specyficzna forme zycia, oprata na zapakowanym, w kapsyd, czasami w oslonke lipidowa, materiale genetycznym, ktory zaczyna swoj zywot, podlaczajac sie do wlasciwej dla swojego gatunku komorki, remodelujac ja w kierunku powielania wirusow sobiepodobnych
Wihajster Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 specyficzna forme zycia, oprata na zapakowanym, w kapsyd, czasami w oslonke lipidowa, materiale genetycznym, ktory zaczyna swoj zywot, podlaczajac sie do wlasciwej dla swojego gatunku komorki, remodelujac ja w kierunku powielania wirusow sobiepodobnych eeeeeeeee
variocustoms Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Wirus czytaj jako zmianę programu w sterowniku potocznie chip-tuning
piotrsob1 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Mój BPW zakupiony w południowej części Niemcowni (chyba nie przyjeżdżali się do nas tankować na tanich stacjach) mimo tyko 50 kkm udokumentowanych i sprawdzonych w ASO,też cierpi na drgawki biegu jałowego. Mimo małego wirusika na 165 KM i 370 Nm niewiele się zmieniło na lepsze, w sterowniku maszynowni zero błędów. Masters mówi że to normalka w tych motorach, tak samo jak mało precyzyjne sterowanie ciśnieniem doładowania. Przeszedłem nad tym do porządku dziennego,nakręciłem 16 kkm i nic się nie dzieje. i duuuużo frajdy i poprzednie
turdzi Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 a wiec dla potomnych wymiana kompletu dwumas ( jeszcze raz ) i kompletne sprzeglo nic nie pomoglo.Wibracje jak byly tak sa wiec juz sam nie wiem....... mechani mowi ze byc to wina wtryskiwaczy ale nie samego cisnienia na nich tylko sposobu w jaki ropraszaja paliwo ......... hmmmmm jak ktosz szuka dwamasa chetnie oddam.Orginal ( czyli luk ) po 5 tys km.Nie ma na nim najmniejszych sladow zuzycia. Jak cos to PW piotrsob1 jakos dziwnie sie te quattro kreca strasznie podsterowe sa czy nie da sie tego auta wprowadzic w nadsterownosc jednak nie ma jak naped subaru
Musashi Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 a wiec dla potomnych wymiana kompletu dwumas ( jeszcze raz ) i kompletne sprzeglo nic nie pomoglo.Wibracje jak byly tak sa wiec juz sam nie wiem....... mechani mowi ze byc to wina wtryskiwaczy ale nie samego cisnienia na nich tylko sposobu w jaki ropraszaja paliwo ......... hmmmmm jak ktosz szuka dwamasa chetnie oddam.Orginal ( czyli luk ) po 5 tys km.Nie ma na nim najmniejszych sladow zuzycia. Jak cos to PW piotrsob1 jakos dziwnie sie te quattro kreca strasznie podsterowe sa czy nie da sie tego auta wprowadzic w nadsterownosc jednak nie ma jak naped subaru ciekawy jestem jak te wibracje wygladaja w rzeczywistosci
piotrsob1 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 a wiec dla potomnych wymiana kompletu dwumas ( jeszcze raz ) i kompletne sprzeglo nic nie pomoglo.Wibracje jak byly tak sa wiec juz sam nie wiem....... mechani mowi ze byc to wina wtryskiwaczy ale nie samego cisnienia na nich tylko sposobu w jaki ropraszaja paliwo ......... hmmmmm jak ktosz szuka dwamasa chetnie oddam.Orginal ( czyli luk ) po 5 tys km.Nie ma na nim najmniejszych sladow zuzycia. Jak cos to PW piotrsob1 jakos dziwnie sie te quattro kreca strasznie podsterowe sa czy nie da sie tego auta wprowadzic w nadsterownosc jednak nie ma jak naped subaru Hmmmmm no chyba można ale trzeba by kręcić na wstecznym kiedyś na dużym placu popróbuję .
turdzi Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Musashi na jalowym to sa zwykle drgawki drga kierownica i lewarek czujesz to na fotelu na desce natomiast przy 1600 obrotow drgawka przeradza sei w takie rytmiczne kolebanie cos tak jak w rowerze masz krzywe kolo i zaczynasz szybko jechac i w razz predkoscia zaczyna sie takie bicie kola.Dokladnie tak to tu wyglada masz wrazenie ze caly silnik i skrzynia chodza na boki.W czasie jazy pewnie przez naprezenia to bicie czy kolebanie przechodzi w zakres 1900-2100 tys.
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 no to pewnie masz rozwalone walki wyrownowazajace,albo poprzestawiane. ew. uszkodzony wał lub korbowod
turdzi Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Musashi ale w tym sek ze shortblock jest nowy ( blok wal korby panewki tloki ) i chyba tez korpus z tymi wlakami przynajmniej tak mowi serwis.Moze ktos jest w stanie sprawdzic ETKA co on zawiera.Mam jego nr: Wiec jesli to jest ok to jesdyne co zostalo to PD.Byly sprawdzane 3 razy nakompie i cisnienie maja ok ale mechani mi mowil ze mogo czasem rospraszac to chmurke paliwa w niewlasciwy sposob ? slyszal ktos kiedys o tym ? jak to sprawdzic ?....
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Musashi ale w tym sek ze shortblock jest nowy ( blok wal korby panewki tloki ) i chyba tez korpus z tymi wlakami przynajmniej tak mowi serwis.Moze ktos jest w stanie sprawdzic ETKA co on zawiera.Mam jego nr: Wiec jesli to jest ok to jesdyne co zostalo to PD.Byly sprawdzane 3 razy nakompie i cisnienie maja ok ale mechani mi mowil ze mogo czasem rospraszac to chmurke paliwa w niewlasciwy sposob ? slyszal ktos kiedys o tym ? jak to sprawdzic ?.... no to zle ustawili wałki
piotrsob1 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Turdzi to kolebanie na boki przy 1600 obr/min to masz na postoju, czy w czasie przyspieszania ?
turdzi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Musashi ale byo takie same przed wyniana po doslownie nic a nic sie nie zmienilo.A czy PD jak sa pod deklem ta sa od gory smarowane olejem a wewnetrznie paliwem ? prawda ? Turdzi to kolebanie na boki przy 1600 obr/min to masz na postoju, czy w czasie przyspieszania ? na postoju sa przy 1600 a w czasie jazdy przenosza sie w okolce 2000 tys.[br]Dopisany: 17 Styczeń 2009, 16:59_________________________________________________Jadac dzisiaj na narty znalazłem jedna prawidolowosc w tych wibracjach przy 1900 -2000 tys. Silnik wibruje tylko jak jest podawane paliwo tzn samochód jedzie a ja trzymam gaz wciśnięty. Po drodze było parę zjazdów i stwierdziłem ze jadać z góry np: na 5 biegu bez gazu ( czyli auto sie samo toczy ) obroty utrzymywalem w tymprzedziale i silnik nie wibrował :mysli: a zaczynał od razu zaraz po dotknięciu gazu. Idąc dalej tym tropem zaczynam myśleć ze może faktycznie to cos z paliwem jest nie tak tzn. z PD bo mimo to ze silnik pracuje bez obciążenia przy tych obrotach wiec jak by było cos nie tak z walkami czy jakimiś innymi wirującymi jego częściami nie tak to nawet tocząc sie z góry bez gazu silnik powinien wibrować bo wszystko obraca sie sie i tak z 1900 orb./min ? No wiec ja jesteśmy juz przy PD to co może być z nimi nie tak oprócz ciśnienia sprawdzane były na po podpięciu kompa i saponoc ok ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się