WiLLove Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) A4 B5 SEDAN Witam, Pewnego razu postanowiłem wymienić żarówkę w bagażniku (tą co daje światło "w dół". Jednak głupi ja, przyłożyłem całą oprawkę z przewodami do blachy bagażnika. Poszły fajne niebiesko/białem iskry, ale światło zgasło. Myślę sobię że bezpiecznik jakiś, ale po dokładnym przejrzeniu wszystkich ich, nie znalazłem ani jednego spalonego (gdy zrobiłem zware w podsufitce wymiana bezpiecznika i jest ok). Sprawdziłem mikrostyk (ten biały, centralny przy końcu klapy co do niego idzie cięgno z pumpy). Przejście ma w normalnej pozycji i brak przejścia też tak jak powinien mieć. Napięcie ok. 6V na nim jest (więc chyba ok). Zwarcie i rozwarcie samych przewodów też nic nie dało. Pytanie: Co dalej? Gdzie jeszcze szukać mam. Proszę o odpowiedzi i pozdrawiam Edytowane 24 Lutego 2016 przez WiLLove
Kazek 1.9 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 A prąd jest ? żarówka sprawna ? podmień bezpieczniki od oświetlenia ewentualnie przepatrz przejscie na bezpieczniku oraz instalacji
WiLLove Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Żarówki (bo 2 nie działają) sprawne. Prąd gdzie? W samochodzie jest Na żarówce nie (gdyby był, nie tworzyłbym tematu). Bezpieczniki wszystkie sprawdzane (tak jak pisałem). Edytowane 24 Lutego 2016 przez WiLLove
Kazek 1.9 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 COś mi sie wydaje że upaliłeś żarówki albo bezpiecznik weź mierniczek sprawdz dobrze i podmień bezpieczniki czasami wydaja sie dobre a w realu lipa .. jeżeli by był dobry bezpiecznik to prąd by był a tu kaplica więc albo źle sprawdzone albo masz jakąś fuszere robioną z oświetleniem .. może za boczkiem masz jeszcze jakiś bezpiecznik i takie cuda widziałem
WiLLove Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Żarówki są dobre na sto procent. Bezpieczniki naprawdę są dobre, obiecuje Sprawdzałem kilka razy, a raz to wyciągałem wszystkie i z miernikiem jak głupi 30 min straciłem, a tu nadal nic. Instalacja oryginał. Z resztą jest bezpiecznik, który działa na oświetlenie bagażnika oraz sterownika centralnego zamka. Zamek działa, oświetlenie nie. Tak więc musi być jeszcze inne miejsce o którego muszę zajrzeć, a o nim nie wiem
karaluch8 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Mogła się ścieżka przepalić w pompce centralnego. Dokładnie ta http://s2.ifotos.pl/img/DSC0010JP_wapnrre.jpg
WiLLove Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Opublikowano 26 Lutego 2016 Mogła się ścieżka przepalić w pompce centralnego. Dokładnie ta http://s2.ifotos.pl/img/DSC0010JP_wapnrre.jpg Tak! Dokladnie to samo. I teraz pytanie, da radę to jakoś naprawić? W sensie puścić lut skąd/dokąd? Bo niestety ciężko mi to ogarnąć bo płytka jest "dwustronna".
kucik12 Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Mogła się ścieżka przepalić w pompce centralnego. Dokładnie ta http://s2.ifotos.pl/img/DSC0010JP_wapnrre.jpg Tak! Dokladnie to samo. I teraz pytanie, da radę to jakoś naprawić? W sensie puścić lut skąd/dokąd? Bo niestety ciężko mi to ogarnąć bo płytka jest "dwustronna". Najpierw sprawdź czy jest przerwa na tej ścieżce pomiedzy tymi punktami. To że ścieżka jest nieco "podpalona" nie oznacza że uległa zniszczeniu. Jeżeli uległa to kawałęk kabelka w izolacji i lutowanie z punktu A do B. Ale nie chce mi się wieżyć że ścieżka się przepaliła a po drodze nie ma żadnego elementu elektronicznego który by nie wyparowałprzy takim prądzie. Jak pokażecie z drugiej strony płytke to bedzie można coś więcej powiedzieć
karaluch8 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Mogła się ścieżka przepalić w pompce centralnego. Dokładnie ta http://s2.ifotos.pl/img/DSC0010JP_wapnrre.jpg Tak! Dokladnie to samo. I teraz pytanie, da radę to jakoś naprawić? W sensie puścić lut skąd/dokąd? Bo niestety ciężko mi to ogarnąć bo płytka jest "dwustronna". Najpierw sprawdź czy jest przerwa na tej ścieżce pomiedzy tymi punktami. To że ścieżka jest nieco "podpalona" nie oznacza że uległa zniszczeniu. Jeżeli uległa to kawałęk kabelka w izolacji i lutowanie z punktu A do B. Ale nie chce mi się wieżyć że ścieżka się przepaliła a po drodze nie ma żadnego elementu elektronicznego który by nie wyparowałprzy takim prądzie. Jak pokażecie z drugiej strony płytke to bedzie można coś więcej powiedzieć U mnie zwarcia nie było, a przepaliła się. Ja wziąłem nitkę drutu, z normalnego kabla. I cyną dwa końce ocynowałem, tak samo z dwóch stron przepaloną ścieżkę i już rok hula. Po za tym weź miernik, ustaw na przewodność, i sprawdź z punktu A do B, czy przewodzi.
WiLLove Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 Kurcze, tylko teraz nie mam pojęcia co dalej. Zaznaczyłem gdzie mam przejście: Czy to dobre punkty czy gdzie jeszcze mam zmierzyć? (A to ta dziurka po lewo, a B to nóżka lutu) Pozdrawiam
karaluch8 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 To co zaznaczyłeś, między tą dziurką, a tym lutem ma być przejście. Jeśli go nie ma to musisz to jakoś naprawić xd
WiLLove Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 No właśnie, tylko w tym teraz cały ambaras. Bo tam przejścio jo mam. I teraz jakieś pomysły? P.S. Szukałem pompki na szrocie (tą już fajniejszą taką, z alarmem, jak burżuj), z tym że macałem 8 rozbieranych a4ek, a tam każda inna. Naprawdę tyle rodzajów jej jest? Nawet trafiłem na taką z początkiem 4O....
prezesik18 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Tu masz wszystko o pompkach: http://www.digakom.de/details.php?TYP_SORT=A&row=4A0%20862%20257%20K
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się