franc8 0 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Witam, planuje zakup a4 b6 z silnikiem 1.8T i docelowo ma być zagazowana ale jest kilka typów silnika 1.8 (150KM, 163KM, 170KM, 190KM) który jest najlepszy do gazu - mniej awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Z tym 190 kunia ,czyli bex to z czesciami niektorymi problem ,ale to potwierdza pewnie zaraz koledzy z forum cala reszta jak najbardziej ok ,szukaj najmocniejszego bo te 150 kunia troche slaby do tej budy ,a jak bedzie jeszcze Q , to juz naprawde trzeba go dusic,druga sprawa to szukaj zadbanego bo beda koszta i zlosc z ciaglymi awariami dupereli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorvw 1 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 163 KM wystarcza w zupełności w tym nadwoziu, a poza tym BFB to fajny silnik, w miarę tani w obsłudze (koszty części typu rozrząd) bardzo blisko AWT - z drugiej strony po grzyba to gazowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobersky 1 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 z drugiej strony po grzyba to gazowac. Zapewne po to, by zaoszczędzić. 1.8t pije tej benzyny jak szalony jak na swoje marne warunki. Mój poprzedni Saab z większym silnikiem mniej palił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 No za dzisiejsze ceny lpg robisz ,minimum 300km za 70 zl ,to warto chyba jak ktos duzo jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorvw 1 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Bo ja wiem - b6 '02 w sedanie, ośka z BFB - od maja zeszłego roku średnia 9/100 z całego przebiegu (niecałe 35 tys km) z czego może 5 tys po trasach czyli stówa za 300 km za to bagażnik jest pusty a źle założona i skonfigurowana instalacja nie rozpieprzy silnika. Zresztą może jestem uprzedzony bo kiedyś pracowałem przy "gazowaniu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 9l/100km po 4zł kontra 12l/100km x 1.60zł/litr Dobrze dobrana, zainstalowana i zestrojona instalacja nie zaszkodzi 1.8T. Nie wyobrażam sobie przejechania moim autem w niespełna 1,5 roku przebiegu 40tys km jeżdżąc tylko na Pb. (koszt spalonego LPG: 8928zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Ja niestety jezdzilem tyle i dlatego mam lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 A wracając do pytania autora tematu to każdy z tych silników które wymieniłeś nadaje się idealnie do gazu. Nie ma problemu , oczywiście trzeba dobrać dobrą instalacjię i oczywiście dobrze ją wystroić. Szukaj po prostu nie zmęczonego silnika najlepiej bex a będzie ok. Oczywiście bex ciężko upolować więc może być bfb. (lepszy zdrowy bfb niż zajeżdżony bex )☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc8 0 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Ok, dzięki za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagakama 0 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Z tym 190 kunia ,czyli bex to z czesciami niektorymi problem Nie bardzo rozumiem z którymi częściami problem bo wydaje mi się że to te same silniki i 95% rzeczy mają takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Np turbo ,fmic x2 czyli wiecej nieszczelnosci ,ale to tylko. Mozliwe awarie ktore nie musza nastapic ,dlatego napisalem zeby ktos potwierdzil moje wywody bo nie jestem pewien grunt to nie kupic zajechanego parcha ,i tyle. Kazde auto mozna dlubnac i sypnac wirusa ,i roznica sie zatrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 BEX ma inną skrzynię i to może być największym problemem na rynku części używanych. Inne turbo czy wtryskiwacze paliwa nie stanowią już takiego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Raczej w bfb ma w q skrzynie 6 która jest rzadko spotykana na rynku wtórnym i swoje kosztuje. Edytowane 29 Lutego 2016 przez otis89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Tak jak Michał mówi ze skrzynią.W BEX i ASN Avant w manualu 6 jest w standardzie.Jak ma być w Q i niekoniecznie dłubanie z mocą to patrz jednak za BEX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A nie jest tak, że skrzynia w BEX ma krótsze przełożenia niż pozostałe sześciobiegówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Nie jeździłem innymi.Ale wydaje mi się,że 4 jest krótka.Kilka razy się złapałem już przy wyprzedzaniu,że obroty i owszem ale prędkość jednak nie wzrasta i trzeba 5 wrzucić .Za to 6 jest elegancka bo od 70 spokojnie idzie do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się