piotrsob1 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Z tego co pamiętam to pompki do AWX-a powinny być BA, a jak masz popękane zamki sprężyn pompowtrysków, to prawdopodobnie były źle wyregulowane ( z luzem) i dla tego pozrywało zamki , jak pompki są prawidłowo wyregulowane to zamki sprężyn w ogóle nie pracują
ekskul Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Kupilem z koncowka BA dzis zaloza i zobacze co bedzie.
piotrsob1 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 No i sprawdź czy pozostałe na pewno są tego samego typu
piotrsob1 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) A jak nie są? I sa np z koncowka q? To napisz jak są inne , a wtedy spróbujemy ustalić czy są one zamiennikami BA, czy może ktoś zapakował takie jakie miał pod ręką Trochę poszperałem i wychodzi że 038 130 073Q to odpowiedniki 038 130 073BA , bo też występowały w AWX-ach i innych 130-to konnych PD-kach Nie jestem natomiast na 100 % pewny , czy na pewno mają identyczne parametry , bo mogły np. różnić się nieco parametrami a soft do nich stosowany mógł powodować że moc pozostawała taka sama Zakładaj tą co kupiłeś i się okaże , czy jest wszystko oki Edytowane 9 Marca 2016 przez piotrsob1
Ralen Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Pisałem w którymś temacie na temat oznaczeń pompek ostatnio bo przerabiałem temat.do AWXa z pierwszych lat produkcji wkładali pompki o oznaczeniu: 038 130 073Q do późniejszych produkcji były wkładane pompki z oznaczeniem 038 130 073BA - pompki nowszego typu. - tu info od konsultanta działu części w ASO Możesz je mieszać ze sobą i nie będzie problemów (info z diesel system nadarzyn) - mają takie same parametry.038 130 073AR - pompki od AVFa, nowszego typu. w moim AWX siedzi 3x 038 130 073Q i 1x 038 130 073ARPo regeneracji wszystkie wskazania są OK: ) Edytowane 9 Marca 2016 przez Ralen
throne Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Ja w swoim awx miałem pompki 4xAR i ostatnio zmieniłem jedną na BA i wszystko jest ok.
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Dzwonili z serwisu i powiedzieli ze pompka nie pasuje wogle do auta a ma koncowke BA. Przy sprezynie koncowka q ma taki wystajacy okragly cycek a ba ma inny Ja mam taka koncowke https://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img09.staticclassifieds.com/images_tablicapl/325558777_1_1000x700_pompowtryskiwacz-avf-awx-audi-volkswagen-19-tdi-130-km-sokolow-podlaski.jpg&imgrefurl=http://olx.pl/oferta/pompowtryskiwacz-avf-awx-audi-volkswagen-1-9-tdi-130-km-CID5-IDd7fIL.html&h=562&w=1000&tbnid=J7dtczvqWXcpWM:&docid=3KKgCtjsF1KyFM&itg=1&hl=pl-pl&ei=nWPhVoP3D6uk6ATx7LTYCQ&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwjDufnRirbLAhUrEpoKHXE2DZsQMwgmKAowCg A w ba jest taka https://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img11.staticclassifieds.com/images_tablicapl/325574471_2_644x461_pompowtryskiwacz-19-tdi-awx-dodaj-zdjecia.jpg&imgrefurl=http://olx.pl/oferta/pompowtryskiwacz-1-9-tdi-awx-CID5-IDd7ifw.html&h=461&w=614&tbnid=1Lh_bpJj-HTAwM:&docid=xOmNxk0irdCo3M&itg=1&hl=pl-pl&ei=nWPhVoP3D6uk6ATx7LTYCQ&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwjDufnRirbLAhUrEpoKHXE2DZsQMwgvKBMwEw
bercik2 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Sworzeń kulisty można wymienić na ten krótszy. wyklepane z kciuka
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 A gdzie to wymienic? 038130073F znalazlem taka, podejdzje?
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Dzwonili z serwisu i powiedzieli ze pompka nie pasuje wogle do auta a ma koncowke BA. Przy sprezynie koncowka q ma taki wystajacy okragly cycek a ba ma inny Ja mam taka koncowke https://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img09.staticclassifieds.com/images_tablicapl/325558777_1_1000x700_pompowtryskiwacz-avf-awx-audi-volkswagen-19-tdi-130-km-sokolow-podlaski.jpg&imgrefurl=http://olx.pl/oferta/pompowtryskiwacz-avf-awx-audi-volkswagen-1-9-tdi-130-km-CID5-IDd7fIL.html&h=562&w=1000&tbnid=J7dtczvqWXcpWM:&docid=3KKgCtjsF1KyFM&itg=1&hl=pl-pl&ei=nWPhVoP3D6uk6ATx7LTYCQ&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwjDufnRirbLAhUrEpoKHXE2DZsQMwgmKAowCg A w ba jest taka https://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img11.staticclassifieds.com/images_tablicapl/325574471_2_644x461_pompowtryskiwacz-19-tdi-awx-dodaj-zdjecia.jpg&imgrefurl=http://olx.pl/oferta/pompowtryskiwacz-1-9-tdi-awx-CID5-IDd7ifw.html&h=461&w=614&tbnid=1Lh_bpJj-HTAwM:&docid=xOmNxk0irdCo3M&itg=1&hl=pl-pl&ei=nWPhVoP3D6uk6ATx7LTYCQ&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwjDufnRirbLAhUrEpoKHXE2DZsQMwgvKBMwEw Gdzieś Ty oddał to auto do naprawy , że w ogóle nie wiedzą z czym się to je Te delikatnie mówiąc "barany" pewnie by nawet uszczelniaczy nie wymienili, bo jakby chcieli wymienić to popychacz by znaleźli w zestawie uszczelniającym : Śrubę regulacyjną razem z kontrą i śrubę mocującą pompki trzeba osobno dokupić . Natej aukcji masz pdane numerki : http://allegro.pl/sruba-regulacyjna-pompowtryskiwacza-vw-audi-skoda-i5125279592.html A swoją drogą zastanowił bym się czy nie wymienić uszczelniaczy na wszystkich pompkach, bo wygląda że są nieruszane od nowości, jak popychacze są starego typu i za kawałek czasu się okaże że będzie problem z następnym cylindrem Może się w ogóle okazać ( i wszystko na to wskazuje ) że powodem całego problemu są tylko i wyłącznie uszczelniacze pompek i nie potrzebnie kupowałeś tą pompkę BA .................. Ciekawe co to za serwis ??? Edytowane 10 Marca 2016 przez piotrsob1
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Kurde a juz oddalem tamten wtrysk. A podejdzie taki? 038130073f? Czyli ten wtrysk z krotka koncowka tez podejdzie tylko trzeba ta srube? Wyzej napisalem "Ok bylem w hurtowni i w zestawie na jeden pd jest 4 oringi sruba, metalowe koluszko, jakas metalowa podkladka tylko ze gruba i taki cycek. To wszystko jest potrzebne?" Czyli to jest ta sruba prz tej malej koncowce tak?
bercik2 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Wszystko z zestawu jest potrzebne, dodatkowo śruba regulacyjna kolegą podał ci linka do niej i jeszcze śruba mocujaca pompowtrysk. Zmień mechanika bo ten nie ma pojęcia. Miałeś napisać jakie pompki u ciebie siedzą. Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka Edytowane 10 Marca 2016 przez bercik2
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Czyli ogolnie tak potrzeba mi ten pompowtrysk ba z ta krotka koncowka, cztery oringi, metalowa zawleczka mala i wieksza i taka glowka metalowa tak? Do tego sruba ktora trzyma pompke. I tyle tak? Bo teraz mialem pompke z dluga koncowka wiec prosilbym o mala instrukcje jak to samodzielnie zrobic? Ta srube nakladam na ta mala koncowke tak? To potrzeba i sruba mocujaca pompke tak? I wszystko przy podmianie z tego dlugiego na pompke z krotka koncowka bedzie sie dalo zlozyc tak? zestaw naprawczy pompowtryskiwaczy 1.9 tdi http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3215153220130-EL900650-O14940-zestaw-naprawczy-pompowtryskiwacza.html
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Jeżeli BA oddałeś, to na razie pompki bym w ogóle nie kupował Tylko cztery komplety uszczelniaczy (na wszystkie pompki) , w zależności od zawartości kompletów uszczelniających dokupił bym śruby regulacyjne nowego typu ( jeżeli ich w kompletach nie ma ) i cztery śruby mocujące pompowtryskiwacze Z jakichś starych pompek założył bym zamki sprężyn ( na te pompki na których są popękane) i po wymianie uszczelnień i wymianie popychaczy wszystko zmontował i wyregulował Daje 90 % szans, że wszystko po takiej operacji wróci do normy i na tym problem się skończy ( oczywiście jak będzie to robił ktoś ogarnięty i wyposażony w wiedzę i niezbędne oprzyrządowanie, a nie fachura z łapanki ) Edytowane 10 Marca 2016 przez piotrsob1
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Ok a jak bede chcial wsadzic ta ba to potrzebuje to co wyzej w linku tak? Moglby ktos opisac jak to zrobic?
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Tak , tylko taniej wyjdzie jak kupisz uszczelniacze Boscha ( te ze zdjęcia ) i śruby z linku (wszystko z posta 53) Ciekawi mnie tylko dla czego upierasz się przy wymianie pompki A co do roboty , to szukaj fachury, bo jak sam zaczniesz naprawiać , to efekt może być gorszy niż przed naprawą Jak z grubsza wgląda ta robota masz tutaj opisane , al jakbym miał to opisywać ze szczegółami to się poddaję : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/page-1 Edytowane 10 Marca 2016 przez piotrsob1
ekskul Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 No chodzi mi w sumie jak zamontowac tą glowke i gdzie dokladnie, trzeba wyciagac calkiem stara srube tam wlozyc ta koncowke i wkrecic nowa srube tak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się