Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza błędów, 1.8 adr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Sprawdziłem swoje auto VAG-iem i pokazało mi 4 błędy, wcześniej gdy sprawdzałem były inne lecz nie wróciły.

Proszę o analize, niżej dodam również te które były wcześniej ale po skasowaniu nie wróciły.

Address 01: Engine
Controller: 8D0 907 558 B
Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03
Coding: 04001
Shop #: WSC 06335
4 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17953 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1545 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01120 - Camshaft Adjustment 1
04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent
Readiness: N/A

Błędy które znikły po skasowaniu:

17972 (p1564) -idle seed controller throttle pos - sporadyczny

17867 (p1559) - ide speed controlle-sporadyczny

17916 (p1508) - nie znany kod błedu

17735 (p1327) - cyl. 3 knock control limit attained - sporadyczny

17736 (p1328) - cyl. 4 knock control limit attained - sporadyczny

16500 (p0116) - engine coolant temperature circuit range/performance - sporadyczny

Proszę o analize

Edytowane przez xxchadaxx
Opublikowano

Gdzie te logi bo chyba ślepy jestem :blink: i co ty tam chcesz logować :facepalm:​ to co dałeś to błędy a nie logi.

Opublikowano

Gdzie te logi bo chyba ślepy jestem :blink: i co ty tam chcesz logować :facepalm:​ to co dałeś to błędy a nie logi.

Przepraszam, za bardzo się wczytałem w temat i pomieszałem pojęcia ;)

Oczywiście chodzi o błędy

Opublikowano (edytowane)

17972 P1564 4634 Sterowanie przepustnicą - niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody

17867 P1459 45CB Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - rzakres, problem funkcjonowania
17916 P1508 45FC Obroty jałowe- duży zasięg regulacji (Idle speed - górny limit osiągnięty)
17735 P1327 4547 Kontrola spalania stukowego - cyl. 3
17736 P1328 4548 Kontrola spalania stukowego - cyl. 4
16500 P0116 4074 Czujnik temperatury płynu chłodzącego ECT
Edytowane przez Tom A4
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedź a co z błędami które nadal mi wyskakują, pomimo kasowania, oraz mniej więcej gdzie szukać ich przyczyny?

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17953 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1545 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01120 - Camshaft Adjustment 1
04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent

Dodam że po ich wykasowaniu i odpaleniu auta, chwilowo zaczął mi mrugać wykrzyknik, ale to możliwe dlatego że mam czujnik ABS uszkodzony,

jednak po chwili mrugała kontrolka oleju 3-4 razy, stan oleju jest napewno, był zmieniany tydzień temu

Edytowane przez xxchadaxx
Opublikowano

18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)

17953 P1545 4621 Układ kontroli położenia przepustnicy - błąd, uszkodzenie

17967 P1559 462F Błąd podstawowego ustawienia przepustnicy, uszkodzona

1120 - - - - - 0460 Przestawianie wałka rozrządu 1 (Camshaft position actuator (CMP) - control 1)


obstawiam słaby aku b błąd 18010 informuje o słabym napięciu na ecu

Opublikowano

1120 - - - - - 0460 Przestawianie wałka rozrządu 1 (Camshaft position actuator (CMP) - control 1)

A ten wałek rozrządu można jakoś ustawić? Czy trzeba rozrząd wymieniać?

Opublikowano (edytowane)

ile masz zrobione na rozrządzie ? kiedy był wymieniany ? jeśli rozrząd jest ok podmienił bym czujnik położenia wałka.

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano

15-20 tys km temu

Opublikowano

no to czujnik do podmiany i sprawdzenie wtedy czy błąd powróci

Opublikowano (edytowane)

ok dzięki za pomoc, będę miał chwilę to wymienię i dam znac

a powiedz mi mniej więcej jeszcze gdzie go szukac, z której strony

Edytowane przez xxchadaxx
Opublikowano

Błąd 01120 może być również spowodowany zużytym napinaczem zmiennych faz rozrządu . W moim silniku/ ADR/ wymiana napinacza faz rozwiązała problem z błędem 01120. Podmiana cz. położenia wałka nic nie dała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...