xxchadaxx Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Witam Sprawdziłem swoje auto VAG-iem i pokazało mi 4 błędy, wcześniej gdy sprawdzałem były inne lecz nie wróciły. Proszę o analize, niżej dodam również te które były wcześniej ale po skasowaniu nie wróciły. Address 01: Engine Controller: 8D0 907 558 B Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03 Coding: 04001 Shop #: WSC 063354 Faults Found:18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent17953 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1545 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent01120 - Camshaft Adjustment 1 04-10 - Mechanical Malfunction - IntermittentReadiness: N/A Błędy które znikły po skasowaniu: 17972 (p1564) -idle seed controller throttle pos - sporadyczny 17867 (p1559) - ide speed controlle-sporadyczny 17916 (p1508) - nie znany kod błedu 17735 (p1327) - cyl. 3 knock control limit attained - sporadyczny 17736 (p1328) - cyl. 4 knock control limit attained - sporadyczny 16500 (p0116) - engine coolant temperature circuit range/performance - sporadyczny Proszę o analize Edytowane 1 Marca 2016 przez xxchadaxx
Tom A4 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Gdzie te logi bo chyba ślepy jestem i co ty tam chcesz logować to co dałeś to błędy a nie logi.
xxchadaxx Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 Gdzie te logi bo chyba ślepy jestem i co ty tam chcesz logować to co dałeś to błędy a nie logi. Przepraszam, za bardzo się wczytałem w temat i pomieszałem pojęcia Oczywiście chodzi o błędy
Tom A4 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) 17972 P1564 4634 Sterowanie przepustnicą - niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody 17867 P1459 45CB Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - rzakres, problem funkcjonowania 17916 P1508 45FC Obroty jałowe- duży zasięg regulacji (Idle speed - górny limit osiągnięty) 17735 P1327 4547 Kontrola spalania stukowego - cyl. 3 17736 P1328 4548 Kontrola spalania stukowego - cyl. 4 16500 P0116 4074 Czujnik temperatury płynu chłodzącego ECT Edytowane 1 Marca 2016 przez Tom A4
xxchadaxx Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Dzięki za odpowiedź a co z błędami które nadal mi wyskakują, pomimo kasowania, oraz mniej więcej gdzie szukać ich przyczyny? 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent17953 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1545 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent01120 - Camshaft Adjustment 1 04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent Dodam że po ich wykasowaniu i odpaleniu auta, chwilowo zaczął mi mrugać wykrzyknik, ale to możliwe dlatego że mam czujnik ABS uszkodzony, jednak po chwili mrugała kontrolka oleju 3-4 razy, stan oleju jest napewno, był zmieniany tydzień temu Edytowane 1 Marca 2016 przez xxchadaxx
Tom A4 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30) 17953 P1545 4621 Układ kontroli położenia przepustnicy - błąd, uszkodzenie 17967 P1559 462F Błąd podstawowego ustawienia przepustnicy, uszkodzona 1120 - - - - - 0460 Przestawianie wałka rozrządu 1 (Camshaft position actuator (CMP) - control 1) obstawiam słaby aku b błąd 18010 informuje o słabym napięciu na ecu
xxchadaxx Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 1120 - - - - - 0460 Przestawianie wałka rozrządu 1 (Camshaft position actuator (CMP) - control 1) A ten wałek rozrządu można jakoś ustawić? Czy trzeba rozrząd wymieniać?
Tom A4 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) ile masz zrobione na rozrządzie ? kiedy był wymieniany ? jeśli rozrząd jest ok podmienił bym czujnik położenia wałka. Edytowane 4 Marca 2016 przez Tom A4
Tom A4 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 no to czujnik do podmiany i sprawdzenie wtedy czy błąd powróci
xxchadaxx Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) ok dzięki za pomoc, będę miał chwilę to wymienię i dam znac a powiedz mi mniej więcej jeszcze gdzie go szukac, z której strony Edytowane 4 Marca 2016 przez xxchadaxx
jakub04 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Błąd 01120 może być również spowodowany zużytym napinaczem zmiennych faz rozrządu . W moim silniku/ ADR/ wymiana napinacza faz rozwiązała problem z błędem 01120. Podmiana cz. położenia wałka nic nie dała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się