Keri_w Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Na początku chciałbym wszystkich przywitać. Forum przeglądam od dłuższego czasu no i w końcu przyszła ta chwila kiedy muszę skorzystać z Waszej pomocy. W czym problem? Otóż w moim samochodzie po odpaleniu silnik wchodzi na obroty ( ok 1000 obr/min ) po czym gaśnie. Silnik odpala na dotyk. Po odpaleniu trzeba go lekko gazować aby obroty utrzymać na właściwym poziomie, inaczej falują od 300 do 900. Dodatkowo przy mocnym gazowaniu jak i próbie ruszenia silnik zaczyna się dusić. Dzieje się tak do momentu aż silnik się lekko nagrzeje, później problem znika. Oprócz tego, samochód zrobił się strasznie mułowaty, w ogóle nie czuć przyspieszenia. Co już sprawdziłem: - przepustnica przeczyszczona i zaadaptowana - ciśnienie pompy paliwa ok Na chwilę obecną mam zrobione tylko logi statyczne grup 2, 7, 9, 13, 16 http://vaglog.pl/log_253401.html http://vaglog.pl/log_253402.html http://vaglog.pl/log_253403.html http://vaglog.pl/log_253404.html Wiem że najlepiej jest zrobić logi dynamiczne, ale tu moja dodatkowa prośba. gdybyście podali mi które grupy w pierwszej kolejności logować. Mam problem z lapkiem i bateria trzymie mi dosłownie chwilę więc nie chce tracić czasu na robienie logów które nic nie wniosą do tematu. Z góry dzięki za pomoc. Witam ponownie Czy nie ma szansy na jakąkolwiek podpowiedz? Chciałbym ogarnąć ten temat, bo te poranne odpalanie już mnie dobija.
Łukasz13 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Zacznij od dokładnego sprawdzenia szczelności dolotu(najlepiej kompresorem) i odmy czy nie jest dziurawa. Przepływka za mało pokazuje na wolnych i jest ubogo, przyczyny mogą być dwie, pierwsza to nieszczelność i od tego zacznij, druga to przepływka.
Keri_w Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Dzięki bardzo za podpowiedz Jutro się temu przyjrzę i dam znać co udało mi się ustalić.
Dev Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Bledy jakies masz ? Wyglada na uszkodzenie czujnika wody
Keri_w Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Opublikowano 27 Marca 2016 Witam A więc przyjrzałem się tak na szybko układowi dolotowemu i odmie i jedno już wiem na pewno, że brakuje mi przewodu odpowietrzającego odmy ( wg ETKI nr 058103213 ). Zostały z niego tylko fragmenty na końcach Z początkiem tygodnia mechanik zamontuje mi nową, wtedy też sprawdzi szczelność całej reszty. A co do błędów to cały czas wyskakuje mi błąd o treści: 1 Fault Found:00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Czytałem że za ten błąd może odpowiadać wiele rzeczy a wiec:1- niewłaściwa praca wtryskiwaczy2- problemy z ciśnieniem paliwa3-usterki obwodu zapłonu4- sonda lambda szwankuje5-czujnik temperatury6-błędy w przepływce Jak uporam się z tą odmą i sprawdzę cały dolot to zrobię logi i będzie można zobaczyć czy przepływka pokazuje dobrze i ewentualnie co sprawdzić dalej. Witam ponownie. Na początku życzę Wesołych Świąt Trochę zajęło mi to czasu, ale w końcu udało mi się załatwić sprawę odmy. Brakujący przewód odpowietrzający z odmy został założony. Układ dolotowy został sprawdzony i według mechanika wszystko jest ok. No ale nic to nie pomogło, w dalszym ciągu nim silnik się lekko nagrzeje to ma ochotę zgasnąć i trzeba go ciągle lekko gazować. Zrobiłem więc logi dynamiczne kilku bloków które przewijały się przez forum jako istotne, może one jakoś pomogą. http://vaglog.pl/log_256161.html http://vaglog.pl/log_256162.html http://vaglog.pl/log_256163.html http://vaglog.pl/log_256164.html http://vaglog.pl/log_256165.html http://vaglog.pl/log_256166.html http://vaglog.pl/log_256167.html Przed wykonaniem logów sprawdziłem błędy i wyświetliły się dwa: 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent16514 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0130 - 35-00 - Please Register/Activate Po wykonaniu logów błędy się jeszcze nie pojawiły. Jeśli może ktoś pomóc i przedstawić analizę logów to będę wdzięczny
hosearkadio Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Witaj.Porównywałem twoje logi z moimi i twoja przepławka pokazuje troszkę za nisko. U mnie przy 5500 obr. ma 120 g/s .Poszukałbym jeszcze gdzies nieszczelności na dolocie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się