strazak990 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 WItam Posiadam audi a4 b7 2.0 Tdi BPW 140 km Od jakiegoś czasu odczułem spadek mocy w tym samochodzie.. (nie ciągnął już tak jak wcześniej.) Ostatnio podjełem się operacji wywalenie DPF-u oraz EGR . mało to pomogło co do mocy motoru. Zdecydowałem się także na zwiększenie mocy co poprawiło moc w motorze . Gośc co mi to robił mówi że jeszcze nie jest to samo co powinno być.. sprawdził mi turbo mówi że jest w porządku podciśnienia posprawdzał . Panowie jakie jeszcze mogą być przyczyny zamulenia silnika? zachowywał sie tak jak by miał 100 km a nie 140 km Filtry powietrza paliwa zmieniane na czas paliwo dobrej jakości lane . Pozdrawiam
Rafal1988Lodz Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 rowniez sie podpinam. U mnie przy dodawaniu gazu miedzy 2.5-3tys slychac jakby cos obieralo chwilowo. Turbo ponad rok temu wymieniane na nowe nie regenerowane i nie sadze zeby to bylo przyczyna.
piotrsob1 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Zamiast kombinować w ciemno, trzeba było zrobić i wrzucić chociaż dynamicznego loga grupy 011, a najlepiej zlogować też pracę EGR-a i przepływomierza Wtedy by było można powiedzieć coś konkretniej, bez zgadywania Edytowane 9 Marca 2016 przez piotrsob1
Rafal1988Lodz Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 tak zrobie. A centralny icek ma jakis wplyw na szybsze zuzycie sie turbiny? Auto jest po programie po czym zalozone nowe turbo i icek przez co mam laga. Musze zrobic w niedalekiem przyszlosci korekte programu.
piotrsob1 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 To od czego ten icek , od czołgu ? Że tak długo trzeba czekać aż go turbo napompuje ? Myślę że raczej nie w jego objętości leży problem
Rafal1988Lodz Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 icek nie wiem od czego Jak zdiagnozuje usterke to dam znac o ile pomoze
strazak990 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Zamiast kombinować w ciemno, trzeba było zrobić i wrzucić chociaż dynamicznego loga grupy 011, a najlepiej zlogować też pracę EGR-a i przepływomierza Wtedy by było można powiedzieć coś konkretniej, bez zgadywania Egr Wywalony została tylko przepływka jak idzie sprawdzić przepływkę ??
piotrsob1 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Najprościej podmienić na próbę AWX-y i AVF-y jak dobrze pamiętam mają przepływomierze tego samego typu Jak będzie problem z odpowiednim wkrętakiem ( bo wkręty są dziwne ), to zamieniaj razem z całą puchą filtra powietrza Może też być problem z czujnikiem ciśnienia powietrza doładowującego, (czasem podobno pomaga jego umycie)
strazak990 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Najprościej podmienić na próbę AWX-y i AVF-y jak dobrze pamiętam mają przepływomierze tego samego typu Jak będzie problem z odpowiednim wkrętakiem ( bo wkręty są dziwne ), to zamieniaj razem z całą puchą filtra powietrza Może też być problem z czujnikiem ciśnienia powietrza doładowującego, (czasem podobno pomaga jego umycie) Ok sprawdze tą przepływke a odłanczając przepływkę sprawdze czy coś sie dzieje? czy lepiej podmienić z jakąś inna moje oznaczenei silnika to BPW. o czujnik chodzi Ci o N75 ? Jeśli tak to wymieniłem na nowy
piotrsob1 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Kurde podłącz to auto pod kompa, bo się będziemy w ten quiz bawić do Bożego Narodzenia N75 też możesz sprawdzić przez podmiankę, ale mi chodziło o czujnik ciśnienia znajdujący się na plastykowej rurze idącej od IC-ka do klapy gaszącej ( przy ścianie grodziowej ) Tak on wygląda : http://sklep.autoczesci.torun.pl/silniki-i-osprzet/385-czujnik-cisnienia-doladowania-audi-volkswagen-0281002401.html Edytowane 9 Marca 2016 przez piotrsob1
strazak990 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Podłanczali mi nie raz komputer 0 błędów. zobaczę ten czujnik.
SotoM Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Jak robili Dpf to mogli wyrzucić ze e sterownika tabelę błędów -bardzo standardowo spotykany problem. Po odpinać wszystkie czujniki, elektro zaworki,lisrwe elektr.pd- włącz zapłon nawet zacznij kręcić rozrusznikiem -podłącz kompa i spr.bledy.jesli będzie dalej 0bledow-to wiadomo... Edytowane 28 Marca 2016 przez SotoM
gplaza Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Ja też bym się usunięcia DPF uczepił. Po usunięciu była robiona modyfikacja oprogramowania sterownika ECU lub wgranie programu sterującego z wersji silnika pozbawionej filtra cząstek stałych? Jeśli nie było robione to czujniki przed i za DPF wskażą nieprawidłowe wartości i komputer przestanie otrzymywać z nich sygnały, sterownik silnika w najlepszym wypadku przejdzie w tryb awaryjny. Edytowane 9 Marca 2016 przez gplaza
strazak990 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Właśnie jak on robił te operacje także sprawdzał wszystko i powiedział że żadnego błędu nie ma.
Rafal1988Lodz Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 pany ja dalej nie mam mocy w swoim aucie. Bylem na logach dynamicznych turbo daje 1bar przeplywka jest ok gruszka od turbo pracuje egr nie pokazuje bledu... Jedynie mam problem ze swiecami po wymianie ich na 3 cylindrach cos jest z instalacja musze to ogarnac ale to ze cos z instalacja jest nie ma chyba wplywu na moc? Auto po programie na 164km jak kupilem smigalo az milo laga mialem bo przydalaby sie korekta programu. Co jeszcze moge sprawdzic? egr troche wyczyscilem dpf jest wypalony programowo.Kolektor widac troche zawalony jest ale to chyba nie jest przyczyna braku mocy? W zakresie ok 2-3tys czuje jak by cos obieralo przerywalo ale turbo jest idealne wiec wirniki raczej nie szoruja po muszli...
piotrsob1 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Turbo powinno pompować ok 1,6 bara , zapodaj te logi
Rafal1988Lodz Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 a po chipie ile powinno dawac? Zrobie w tygodniu logi i zapodam.
piotrsob1 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 No właśnie po programie pi razy oko tyle powinno być, przed ok.1,4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się