A3 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Jedź do Maćka do jego firmy P&M Motorsport on ogarnie bez problemu ul. Farbiarska 73 http://www.pm-motorsport.pl/
gregory Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Mowa o AGB, a to 2.7T. Ma dwie turbiny K03 i 1,5Bar-a przy nie właściwym sterowaniu turbin napompuje. Mimo, że ma dwie turbiny ma 1 zaworek N75. Bez Vag-a w tym silniku to nie za wiele sprawdzisz. To nie wartburg.
rysins Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2008 Poziek, Nigdzie nie napisałem, ze mam w aucie dwa N75. Drugi, na podmianę N75 jest z innego auta (innej eSki) - w moim jest tylko jeden taki zawór ;-) U tunera już byłem - efekt jest taki, że na razie nie ma pomysłu co to może być i w planach są dalsze wizyty na sprawdzanie (unitronic). VAG'a mam, pytanie tylko, które grupy logować bo 115 jest na początku wątku ? Pozdrawiam,
rysins Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2008 Mowisz i jest Ponizej odpowiednio logi dla blokow: Poza 31 pozostale robione na 4 WOT. 03 i 20: 31 i 34 - przyznam, ze nie mam pojecia po co te akurat bo w 34 u mnie nie ma nic a w 31 cos jest ale i tak nic mi z tego nie wynika. Czy to napiecie na sondzie lambda ? 114 i 115 i ekstra 116 i 117. Z tych ostatnich wynika, ze mój silniczek z jakichś względów uważa, że dostaje za ciepłe powietrze... Poza tym ja nic więcej w tych logach nie widzę.
poziek Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 czy mógłbyś wykonać te logi poprawnie?? czyli: 4 bieg i jedziesz od 2000RPM do ODCINKI.... i wklej znowu do tej pory widzę że doładowanie zadane pokrywa się z aktualnym i widzę ze masz od pyty korekcji zapłonu (kanał 20) co oznacza, że przed robieniem logów wymień wszystkie świece. na żadnym z logów nie widać jaką masz temeraturę powietrza zasysanego więc nie wiem skąd wyciągasz wniosek o tym, że jest za gorąco ??
rysins Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 jak w dieslu bo powyżej 5500 obrotów ECU wpadał w awarię i przestawał ładować Anyłej, po kilku miesiącach problem usunięty :> W trakcie była jeszcze wymiana N75, dłubanie, zgadywanie, sprawdzanie pompy, ciśnienia na listwie a skończyło się i tak na strojeniu. W trakcie tego sprawdzania okazało się, że ładowanie jest 1,5 bar'a - podpięty manometr - a czujnik pokazywał 1,3 (vag). Jak już turbiny nie były w stanie naładować wymaganego ciśnienia, czyli koło 5500 rpm to wskakiwał w awarię. Teraz po strojeniu nawet przyzwoicie się jeździ Cały czas wychodzą inne usterki ale to już historia na oddzielne wątki. Dzięki za pomoc, Pozdrawiam
gregory Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Tak to już niestety jest. Mnie doprowadzenie 1.8T do stanu 100% sprawności zajęło pół roku. Niestety nie wiele ludzi potrafi się tymi silnikami zajmować, a tylko deptać gaz w podłogę(1.8T, 2.7T bo poniekąd są spokrewnione ze sobą) i później kupujesz auto z silnikiem zagadką. Ja musiałem wymienić prawie wszystko spod maski żeby zaczęło to jeździć Od elektroniki po części mechaniczne.
2fast4you Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Wszystko dobrze ale dlaczego ladowal ci te 1.5 bara ?
piotrekb_tt Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Panowie ile dokładnie powinny ładować turbiny w s4?? 1.3bar?
poziek Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Panowie ile dokładnie powinny ładować turbiny w s4?? 1.3bar? seria koło 0,6 jeżeli ładuje ci 1,3 bara to masz czipa
piotrekb_tt Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Nie, nie mam wirusa ale w niedalekiej przyszłości zamierzam mieć.Musze najpierw ogarnąć pare błedów na silniku i się pomyśli :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się