Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Spada doładowanie - problem z mocą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedź do Maćka do jego firmy P&M Motorsport on ogarnie bez problemu ul. Farbiarska 73 http://www.pm-motorsport.pl/

Opublikowano

Mowa o AGB, a to 2.7T. Ma dwie turbiny K03 i 1,5Bar-a przy nie właściwym sterowaniu turbin napompuje. Mimo, że ma dwie turbiny ma 1 zaworek N75. Bez Vag-a w tym silniku to nie za wiele sprawdzisz. To nie wartburg.

Opublikowano

Poziek,

Nigdzie nie napisałem, ze mam w aucie dwa N75. Drugi, na podmianę N75 jest z innego auta (innej eSki) - w moim jest tylko jeden taki zawór ;-) U tunera już byłem - efekt jest taki, że na razie nie ma pomysłu co to może być i w planach są dalsze wizyty na sprawdzanie (unitronic).

VAG'a mam, pytanie tylko, które grupy logować bo 115 jest na początku wątku ?

Pozdrawiam,

Opublikowano

zrób kanał 3, 20, 31, 34 i 115

Opublikowano

Mowisz i jest :naughty:

Ponizej odpowiednio logi dla blokow:

Poza 31 pozostale robione na 4 WOT.

03 i 20:

5fd74d0f3cba36a7m.jpg

31 i 34 - przyznam, ze nie mam pojecia po co te akurat bo w 34 u mnie nie ma nic a w 31 cos jest ale i tak nic mi z tego nie wynika. Czy to napiecie na sondzie lambda ?

aab3fc86cb36a29fm.jpg

114 i 115

28f628eb843d4152m.jpg

i ekstra 116 i 117.

24f51deee2aaa120m.jpg

Z tych ostatnich wynika, ze mój silniczek z jakichś względów uważa, że dostaje za ciepłe powietrze...

Poza tym ja nic więcej w tych logach nie widzę.

Opublikowano

czy mógłbyś wykonać te logi poprawnie??

czyli: 4 bieg i jedziesz od 2000RPM do ODCINKI....

i wklej znowu

do tej pory widzę że doładowanie zadane pokrywa się z aktualnym i widzę ze masz od pyty korekcji zapłonu (kanał 20) co oznacza, że przed robieniem logów wymień wszystkie świece.

na żadnym z logów nie widać jaką masz temeraturę powietrza zasysanego więc nie wiem skąd wyciągasz wniosek o tym, że jest za gorąco ??

Opublikowano

Logi jak w Dieslu :>

Opublikowano

jak w dieslu bo powyżej 5500 obrotów ECU wpadał w awarię i przestawał ładować :angry:

Anyłej, po kilku miesiącach problem usunięty :> W trakcie była jeszcze wymiana N75, dłubanie, zgadywanie, sprawdzanie pompy, ciśnienia na listwie a skończyło się i tak na strojeniu.

W trakcie tego sprawdzania okazało się, że ładowanie jest 1,5 bar'a - podpięty manometr - a czujnik pokazywał 1,3 (vag). Jak już turbiny nie były w stanie naładować wymaganego ciśnienia, czyli koło 5500 rpm to wskakiwał w awarię.

Teraz po strojeniu nawet przyzwoicie się jeździ :evil: Cały czas wychodzą inne usterki :wallbash: ale to już historia na oddzielne wątki.

Dzięki za pomoc,

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak to już niestety jest. Mnie doprowadzenie 1.8T do stanu 100% sprawności zajęło pół roku. Niestety nie wiele ludzi potrafi się tymi silnikami zajmować, a tylko deptać gaz w podłogę(1.8T, 2.7T bo poniekąd są spokrewnione ze sobą) i później kupujesz auto z silnikiem zagadką. Ja musiałem wymienić prawie wszystko spod maski żeby zaczęło to jeździć :angry: Od elektroniki po części mechaniczne.

Opublikowano

Panowie ile dokładnie powinny ładować turbiny w s4?? 1.3bar?

Opublikowano

Panowie ile dokładnie powinny ładować turbiny w s4?? 1.3bar?

seria koło 0,6

jeżeli ładuje ci 1,3 bara to masz czipa

Opublikowano

Nie, nie mam wirusa ale w niedalekiej przyszłości zamierzam mieć.Musze najpierw ogarnąć pare błedów na silniku i się pomyśli :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...