blackp7 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Witajcie. Choc temat już raz był przerabiany nie padła tam jednoznaczna odpowiedź. Dobrze było by aby wypowiadali się właściciele a4 b6 1.8t quattro. Czy z sześciostopniowa szkrzynia w quattro na szóstce pojedziemy na wolniejszych obrotach niż na piątce w pięciobiegowej też quattro. Z poprzedniego wątku wynika ze wychodzi na to samo. Mam pieciobiegową przekładnie i ewidentnie brakuje 6. Chetnie przełożył bym skrzynię o ile jest warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adioss 1 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 To zależy bo ja mam 1.8t bfb po swapie quattro z bexa i mam dość krótka skrzynie gdzie na 6tce przy 2 tys. Mam jakieś 85kmh a mailem na handel org 1.8t bfb quattro to była jakaś dłuższą skrzynia gdzie na 6tce przy 2tys było 100kmh Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukeCabrio 5 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) Adioss i jakie wrażenia po przekładce na kłatro? Korci mnie taki mod strasznie. Edytowane 15 Marca 2016 przez MamDwieDychyNaWache Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adioss 1 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 W sumie same plusy. Ja zmieniłem odrazu z automata FWD na manual Q także ciężko mi cos powiedzieć co do mocy ale ogolnie lepiej się zbiera niż na FWD Multitronic, nawet przy takiej dziadkowej jeździe czuć różnice auto się tak usztywnilo jest takie bardziej spięte, pokonywanie zakrętów duży plus juz d*pa tak nie goni.. Wiadomo największa frajda na śniegu A no i spalanie takie samo jak na Multi fwd. Ale myślę że przy swapie manual fwd na manual Q może trochę wzrosnąć. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Skrzynie VI biegowe były z różnymi przełożeniami. Na skrzyni VIb z BEX quattro mam 2500RPM przy 100km/h, w BFB siedzi skrzynia z dłuższym przełożeniem VI biegu (nie wiem jak pozostałe), gdzie przy 100km/h jest jakies 2200RPM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adioss 1 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Noo jak dla mnie o wiele lepsza jest ta skrzynia 6tka z bfb. Niby nie wiele różnicy w obrotach ale dużo przyjemniej się jedzie trasą. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Dokładnie jest tak jak pisze azure. Ja mam skrzynię VI kod GJW i przy 100 km/h mam 2200 obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 BEX, skrzynia HANA, 100km/h i 2500obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Noo jak dla mnie o wiele lepsza jest ta skrzynia 6tka z bfb. Niby nie wiele różnicy w obrotach ale dużo przyjemniej się jedzie trasą. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Pamiętaj, że przy quattro zmiana skrzyni ma iść w parze ze zmianą dyfra na taki "sparowany" ze skrzynią :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adioss 1 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Mi to mówisz? ;F Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackp7 0 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 A ile macie Panowie przy 130 km/h proszę nie podawać z głowy tylko sprawdzić. Podajemy kod silnika oraz ilość przełożeń. Sam sprawdzę i dam znać info tylko 100% nie gdybamy! Tylko właściciele quattro się wypowiadają. Będziemy porównywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 hmmm VI gang chyba najdłuzsza oznaczenie GJW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 hmmm VI gang chyba najdłuzsza oznaczenie GJW Dokładnie tak jak napisałem . A 130km/h sprawdzę w wolnym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 hmmm VI gang chyba najdłuzsza oznaczenie GJW Kurrr, przełożenie na V biegu jak u mnie na VI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 no jest wygodnie.. 200km/h 4200 rpm, 160km/h 3500rpm polecam GJW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 no jest wygodnie.. 200km/h 4200 rpm, 160km/h 3500rpm polecam GJW To aby nie jest takie samo przełożenie lub bardzo zbliżone do tego w skrzyni VI z AVF? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuikSilver 3 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Skrzynie VI biegowe były z różnymi przełożeniami. Na skrzyni VIb z BEX quattro mam 2500RPM przy 100km/h, w BFB siedzi skrzynia z dłuższym przełożeniem VI biegu (nie wiem jak pozostałe), gdzie przy 100km/h jest jakies 2200RPM. u mnie silnik AMB zrobiony na ponad 200KM w tiptronicu V biegowym w quattro przy 100km/h jest niecałe 2200obr/min i spalanie pokazuke mniej wiecej 7L/100km a przy 120km/h jest jakieś 2500obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nail77 0 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 BFB skrzynia manualna 5 biegów, 130km/h 3400 obr/min, 140 km/h to już 3700, 160km/h 4300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuikSilver 3 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 BFB skrzynia manualna 5 biegów, 130km/h 3400 obr/min, 140 km/h to już 3700, 160km/h 4300 duża są różnice w przełożeniach skrzyń, jadać 150km/h mam jakieś 3400obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 skrzynia 5 gang oznaczenie FPT , 5bieg + 100km/h = 2800obr. 140km/h =4000obr. i v-max 235km/h i trytytyty odcinka silnika no raczej mega krótka ale na miasto do sprintów w sam raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się