mophk Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Wszystko fajnie, ale cokolwiek z eSki to +1000 zł do ceny wydaje mi się że do a6c5 jest duzo wiecej części, łatwiej i taniej będzie dorwać kompletne w dobrym stanie. pozostaje pytanie czy da sie kupić w full opcji w materiale. Skóra mi sie strasznie nie podoba... Dodano 30-03-16: Nowe pytanie w/s foteli. Był fotele w a6c5 z sterowaniem góra/dół + przód/tył+ oparcie + grzanie? Może kupić w opłakanym stanie skórzane i zrobić sobie materiałowe obicie u tapicera? Ile to może kosztować?Przy okazji plan na najbliższe dni: Catch can - dziś/jutro Uszczelka przepustnicy - stara się pokruszyła jakoś Sprzęgło - sobota po 10tym FMIC, stożek i osłona termiczna (dzięki której, mam nadzieję, osoba która mi to robi, zarobi fortunę w przyszłości ) Edytowane 30 Marca 2016 przez mophk
sebidi Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Były full elektryczne w a6 c5 sam takie u siebie założyłem odnośnie obszycia to już z tapicerem musisz gadać ale w szmatach też pełne prądy wystepowaly Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Grzane są również łącznie z tylnia kanapa Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
mophk Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Uszczelka przepustnicy wymieniona. Przegląd lpg pierwszy zrobiony, zero wycieków - Soul się postarał Mało nie skasowałem frontu samochodu bo ruski z tira nie zauważył ze go wyprzedzam (na szczęście było obok dość płaskie pole) i sam chciał wyprzedzić - prędkości też niskie 30-40km/h Mój catch can ma króćce 9mm. Odma ma wyjście zdecydowanie większe niż 9mm więc kupiłem zestaw redukcji: 3/8" + 1/2" i pasują idealnie. Teraz tylko znaleźć miejsce na całość. https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t34.0-12/12910500_1330237793669868_712845390_n.jpg?oh=1cfeceb63d86c0b142c743eac046d4cd&oe=5700A406 Dzięki Sebidi, prawdopodobnie kupie nowe fotele w full opcji: http://4.allegroimg.pl/original/02/57/99/07/58/5799075844_1 4-04-16: Fotele kupione, teraz tylko je wyczyścić i zamontować. Może też trochę zabezpieczyć metal w siedzisku, bo odrobinę rdzy jest. Rurka odmy wymieniona na wąż gumowy. redukcje (1/2" => 3/8) chromowane zastosowane jako łączniki części wężyków. Gotowe na montaż puszki, niestety póki co, nie mam pomysłu gdzie można ją łatwo umieścić. 16.04.16Mały update/wpis w dzienniku.- naprawiłem tylny prawy głośnik, dokupiłem wiązkę na szrocie kompletną za dyszkę - stożek zamontowany- osłona termiczna zamontowana, fotki jutro - przepływ na 3cim biegu peak 162g/s - niestety dzwięk "turbo surge" ale bardziej metaliczny powrócił poleci ktoś jakiś dobry zaworek DV który sie nie rozpadnie w moment? (przynajmniej tak uważam, że to DV znów)- w związku z wywaleniem puszki filtra powietrza, zrobiło się miejsce pod catch tanka.- łożysko wg mechaniora nie kwalifikuje sie do wymiany póki co bo "ciężko stwierdzić które to jest, a są trzy"- kupiłem używany IC "55x23", po otrzymaniu paki, okazało się, że ma 44x18 - catch tank dostał 3 druciaki do środa, żeby lepiej się olej z opar wytrącał/skraplałdo zrobienia:- kupić uszczelkę na osłonę termiczną, żeby wyglądało bardziej ori- kupić lepszy DV- kupić ic'ka 550x230x65- kupić kolanko do stożka 180* umożliwi to zamontowanie tanka do osłony termicznejPlan na następne dni: poniedziałek/wtorek sprzęgło + uszczelniacz wału korbowegoTen dżwięk to tzw. efekt surge, nie otwiera sie zawór upustowy, przez to ciśnienie doładowania wraca na wirnik turbiny i ją hamuje stąd ten dźwięk. Bardzo niebezpieczne potrafi ukręcić łopatki wirnika Prosiłbym o zabranie głosu znów
toman Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Sprawdzałeś dv czy trzyma? Może to tylko takie wrażenie, bo na stożku ten dźwięk nie jest tak wyciszany i może jest ok :-)
mebleusz Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Jak bedziesz bral ic to nie patrz sie tylko na wymiary rdzenia ale tez na srednice wejscia/wyjscia. Lepiej zastosowac mniejszy ic z wiekszymi rurami bo wtedy mamy lepszy przeplyw powietrza no i mniejszy ic mniejszy lag Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mophk Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 (edytowane) obiecane fotki: Jak bedziesz bral ic to nie patrz sie tylko na wymiary rdzenia ale tez na srednice wejscia/wyjscia. Lepiej zastosowac mniejszy ic z wiekszymi rurami bo wtedy mamy lepszy przeplyw powietrza no i mniejszy ic mniejszy lagWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk oba icki maja te same zloty i wyloty. na fmic.eu twierdza ze ten mniejszy ogarnia do 450km, a wiekszy do 500.zobaczymy, przymierze jak będą siedziec pod zderzakiem. myślę że jak mniejszy nie bedzie wymagal mocnego nacinania zderzaka to da sie dłuższe silikony zeby ten 55cm pasował w miarę p&p.ma ktos 1.8t z ori puchą i filtrem normalnym i może mi podac temp zassanego powietrza? u mnie wczoraj pod 65°C po dlugim postoju na słońcu, a po jezdzie dluzszej spadlo do ok. 35°C a przy locie 150km/h było znow pod 50°Cco do stożka, przed nim miałem przepływ około 153g/s a po tym 163g/s. sam samochod duzo lepiej reaguje na gaz. albo kwestia placebo nie wiem. Dopisałem kody wyposażenia do 1 postu jakby kogoś to interesowało.Sprzęgło wymienione, w końcu nie stracham się dodawać gazu Na dniach wleci w pełni sprawny fis - w koncu x2. Jako że dopatrzyłem na wlepie "1BE" plany ingerencji w zawieszenie mocno sie odsuną. dużo bardziej schodzić z wysokością nie chce, a ori amory są jeszcze w dobrym stanie. Na chwilę obecną zbieram kasę na hybrydę i hamulce typu 345 przód i 300 tył. po wypłacie pewnie wezmę się za tego ICka bo widać ze puchnie (monitoruje temat via obd). 25.12.16 troche mnie nie było tutaj, no ale do rzeczy. Rzeczy które zrobiłem: osłona przegubu była porwana wyciek oleju z tylnego mostu (wymiana oleju + uszczelniacze) Wtryski 320cc DP 2.75" Dolot 3" => 2.5" (chyba + redukcja na ori k03) full fis + nowy LCD LPG na reduktorze KME Twin, wtryskach 130ln baracuddach, 67L butli, 8mm przewodach farro, wlew pod klapką i ECU staga sprzęgło od AWX Uszczelka zaworów, korbowodu i skrzyni Wymiana oleju w skrzyni Stożek + osłona termiczna http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160417/f77d9e89b3d6830fdb027f27438db0a5.jpg i http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160417/c419a54af25567bd030d731fab1c1ba3.jpg wymiana oleju w silniku + filtr KN (podobno większy niż ori i zabezpiecza przed suchym startem), płyn hamulcowy ate typ 200, świece NGK pr6q platynowe, filtr kabinowy z węglem aktywnym, po perypetiach filtr paliwa zmieniony Regeneracja ABS (chociaż dalej mam błąd w silniku rough road) DV z cupry ale chyba już się uszkodził, brzmi jak BOV chociaż został sprawdzony przez mechanika i trzyma ciśnienie nie działał 1 głośnik, dokupiłem wtyczkę której nie było (?????????) i gra (dodatkowo, w drzwiach znalazłem 3 ślimaki) Czyszczenie przepustnicy i nowa uszczelka naprawiłem przerywacz kierunkowskazów dorobienie dodatkowego kluczyka zamontowany samopoziom dynamiczny wymieniona prawa lampa zamontowany catchcan na patencie zamontowany fmic 230mm z custom rurami wymiana płynu wspomagania na LHM total plus zamontowana konsola 2din 4 elektryczne szyby duzy hamulec przód 345 s4b6 duzy hamulec tył s4 b5fl z adapterem zmiana sondy lambdy wymiana pompki centralnego, baterii pilotów i zakodowanie zamontowanie na stałe wideorejestratora (ale będzie do poprawki) bix nowe świece 6q (07.12.16 - 271,5kkm) nowe cewki przewody hamulcowe w oplocie dorobilem wszystkie funkcje do fisu poza czujką sprysków i spalonych zarówek na chwile obecną w planach są fotele, wydech 2.75", zderzak przedni, lampa tylna (ktos mnie zachaczył na parkingu :/) i troche dalej w przyszlosci silnik. 3" maf i wałek adr N chinski zarnik za 25zł sztuka przód z felgą tył przód twór od GarageCustoms fotki nie najładniejsze wiem, a fura brudna, tez wiem Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez mophk
Chris12 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Z tyłu 256mm? Ogólnie kupę kasy wpakowane więc na pewno stan mechaniczny jest bardzo dobry i długo możesz pojeździć odkładać na jakis zawiaz i felge :-) Zawias:)
mophk Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 z tyłu jest 300mm na adapterze. ogolnie szukam jakiegoś gwintu ale poki co nic ciekawego nie widzę. mialem brać WEITECa od kolegi z forum, ale cos sie nie odzywa, a kupic takietesko lub mts mi sie nie widzi bo cena vs jakość jest słaba. 1
mophk Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 08/08/17: czas na mały update chyba zrobiłem przelot na dwóch tłumikach (bo to daily) 2,75" Zmieniłem rolkę: chcę zmienic opony na 235 lub 245/40. dołożone dystanse 15 tył 13 przód Rolka nadkoli - tył wyszedł zajefanie, spokojnie opony pomieszczę ale przód muszę jeszcze trochę naciągnąć dołozone duże lustro prawe grill ala rs: usunięte znaczki z klapy poza pierścieniami, polerka,zaprawki wosk, zabezpiecznie opon i progów Zamontowalem pompę boscha 040 - całkiem spoko, tylko głośnawa ale jezdze bez wykladziny z typu (mam taką gumową cienką) w tej chwili robi się rozrzad, łożyska z tyłu, wahacze z przodu i alternator niedlugo: swap na dqt, shortshifter w niej, wmiana oleju w skrzyni i dyfrze nowym. hybrydowe turbo bo tylko tego mi juz tylko brakuje. Wrzesien/paź: zderzaki s4 b5 przod i tył.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się