Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] 1.8TQ - Sleeperski Avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wszystko fajnie, ale cokolwiek z eSki to +1000 zł do ceny :D wydaje mi się że do a6c5 jest duzo wiecej części, łatwiej i taniej będzie dorwać kompletne w dobrym stanie.

pozostaje pytanie czy da sie kupić w full opcji w materiale. Skóra mi sie strasznie nie podoba...

Dodano 30-03-16:

Nowe pytanie w/s foteli. Był fotele w a6c5 z sterowaniem góra/dół + przód/tył+ oparcie + grzanie? Może kupić w opłakanym stanie skórzane i zrobić sobie materiałowe obicie u tapicera? Ile to może kosztować?

Przy okazji plan na najbliższe dni:

Catch can - dziś/jutro

Uszczelka przepustnicy - stara się pokruszyła jakoś :huh:

Sprzęgło - sobota :banan:

po 10tym FMIC, stożek i osłona termiczna (dzięki której, mam nadzieję, osoba która mi to robi, zarobi fortunę w przyszłości :grin: )

Edytowane przez mophk
Opublikowano

Były full elektryczne w a6 c5 sam takie u siebie założyłem odnośnie obszycia to już z tapicerem musisz gadać ale w szmatach też pełne prądy wystepowaly

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Grzane są również łącznie z tylnia kanapa

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Uszczelka przepustnicy wymieniona. Przegląd lpg pierwszy zrobiony, zero wycieków - Soul się postarał :)

Mało nie skasowałem frontu samochodu bo ruski z tira nie zauważył ze go wyprzedzam (na szczęście było obok dość płaskie pole) i sam chciał wyprzedzić - prędkości też niskie 30-40km/h

Mój catch can ma króćce 9mm. Odma ma wyjście zdecydowanie większe niż 9mm więc kupiłem zestaw redukcji: 3/8" + 1/2" i pasują idealnie. Teraz tylko znaleźć miejsce na całość. https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t34.0-12/12910500_1330237793669868_712845390_n.jpg?oh=1cfeceb63d86c0b142c743eac046d4cd&oe=5700A406

Dzięki Sebidi, prawdopodobnie kupie nowe fotele w full opcji: http://4.allegroimg.pl/original/02/57/99/07/58/5799075844_1


4-04-16:

Fotele kupione, teraz tylko je wyczyścić i zamontować. Może też trochę zabezpieczyć metal w siedzisku, bo odrobinę rdzy jest.

Rurka odmy wymieniona na wąż gumowy. redukcje (1/2" => 3/8) chromowane zastosowane jako łączniki części wężyków. Gotowe na montaż puszki, niestety póki co, nie mam pomysłu gdzie można ją łatwo umieścić.



16.04.16

Mały update/wpis w dzienniku.

- naprawiłem tylny prawy głośnik, dokupiłem wiązkę na szrocie kompletną za dyszkę
- stożek zamontowany
- osłona termiczna zamontowana, fotki jutro
- przepływ na 3cim biegu peak 162g/s :)
- niestety dzwięk "turbo surge" ale bardziej metaliczny powrócił :( poleci ktoś jakiś dobry zaworek DV który sie nie rozpadnie w moment? (przynajmniej tak uważam, że to DV znów)
- w związku z wywaleniem puszki filtra powietrza, zrobiło się miejsce pod catch tanka.
- łożysko wg mechaniora nie kwalifikuje sie do wymiany póki co bo "ciężko stwierdzić które to jest, a są trzy"
- kupiłem używany IC "55x23", po otrzymaniu paki, okazało się, że ma 44x18 :angry:
- catch tank dostał 3 druciaki do środa, żeby lepiej się olej z opar wytrącał/skraplał

do zrobienia:

- kupić uszczelkę na osłonę termiczną, żeby wyglądało bardziej ori
- kupić lepszy DV
- kupić ic'ka 550x230x65
- kupić kolanko do stożka 180* umożliwi to zamontowanie tanka do osłony termicznej


Plan na następne dni:

poniedziałek/wtorek sprzęgło + uszczelniacz wału korbowego




Ten dżwięk to tzw. efekt surge, nie otwiera sie zawór upustowy, przez to ciśnienie doładowania wraca na wirnik turbiny i ją hamuje stąd ten dźwięk. Bardzo niebezpieczne potrafi ukręcić łopatki wirnika :D


Prosiłbym o zabranie głosu znów :)
Opublikowano

Sprawdzałeś dv czy trzyma? Może to tylko takie wrażenie, bo na stożku ten dźwięk nie jest tak wyciszany i może jest ok :-)

Opublikowano

jak to sie sprawdza?

Opublikowano

Jak bedziesz bral ic to nie patrz sie tylko na wymiary rdzenia ale tez na srednice wejscia/wyjscia. Lepiej zastosowac mniejszy ic z wiekszymi rurami bo wtedy mamy lepszy przeplyw powietrza no i mniejszy ic mniejszy lag

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

obiecane fotki:
c419a54af25567bd030d731fab1c1ba3.jpgf77d9e89b3d6830fdb027f27438db0a5.jpg

Jak bedziesz bral ic to nie patrz sie tylko na wymiary rdzenia ale tez na srednice wejscia/wyjscia. Lepiej zastosowac mniejszy ic z wiekszymi rurami bo wtedy mamy lepszy przeplyw powietrza no i mniejszy ic mniejszy lag


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


oba icki maja te same zloty i wyloty. na fmic.eu twierdza ze ten mniejszy ogarnia do 450km, a wiekszy do 500.

zobaczymy, przymierze jak będą siedziec pod zderzakiem. myślę że jak mniejszy nie bedzie wymagal mocnego nacinania zderzaka to da sie dłuższe silikony zeby ten 55cm pasował w miarę p&p.

ma ktos 1.8t z ori puchą i filtrem normalnym i może mi podac temp zassanego powietrza? u mnie wczoraj pod 65°C po dlugim postoju na słońcu, a po jezdzie dluzszej spadlo do ok. 35°C a przy locie 150km/h było znow pod 50°C

co do stożka, przed nim miałem przepływ około 153g/s a po tym 163g/s. sam samochod duzo lepiej reaguje na gaz. albo kwestia placebo nie wiem.

Dopisałem kody wyposażenia do 1 postu jakby kogoś to interesowało.

Sprzęgło wymienione, w końcu nie stracham się dodawać gazu :D

Na dniach wleci w pełni sprawny fis - w koncu x2.

Jako że dopatrzyłem na wlepie "1BE" plany ingerencji w zawieszenie mocno sie odsuną. dużo bardziej schodzić z wysokością nie chce, a ori amory są jeszcze w dobrym stanie.

Na chwilę obecną zbieram kasę na hybrydę i hamulce typu 345 przód i 300 tył. po wypłacie pewnie wezmę się za tego ICka bo widać ze puchnie (monitoruje temat via obd).


25.12.16

troche mnie nie było tutaj, no ale do rzeczy.

Rzeczy które zrobiłem:

  1. osłona przegubu była porwana
  2. wyciek oleju z tylnego mostu (wymiana oleju + uszczelniacze)
  3. Wtryski 320cc
  4. DP 2.75"
  5. Dolot 3" => 2.5" (chyba + redukcja na ori k03)
  6. full fis + nowy LCD
  7. LPG na reduktorze KME Twin, wtryskach 130ln baracuddach, 67L butli, 8mm przewodach farro, wlew pod klapką i ECU staga
  8. sprzęgło od AWX
  9. Uszczelka zaworów, korbowodu i skrzyni
  10. Wymiana oleju w skrzyni
  11. Stożek + osłona termiczna http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160417/f77d9e89b3d6830fdb027f27438db0a5.jpg i http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160417/c419a54af25567bd030d731fab1c1ba3.jpg
  12. wymiana oleju w silniku + filtr KN (podobno większy niż ori i zabezpiecza przed suchym startem), płyn hamulcowy ate typ 200, świece NGK pr6q platynowe, filtr kabinowy z węglem aktywnym, po perypetiach filtr paliwa zmieniony
  13. Regeneracja ABS (chociaż dalej mam błąd w silniku rough road)
  14. DV z cupry ale chyba już się uszkodził, brzmi jak BOV chociaż został sprawdzony przez mechanika i trzyma ciśnienie
  15. nie działał 1 głośnik, dokupiłem wtyczkę której nie było (?????????) i gra (dodatkowo, w drzwiach znalazłem 3 ślimaki)
  16. Czyszczenie przepustnicy i nowa uszczelka
  17. naprawiłem przerywacz kierunkowskazów
  18. dorobienie dodatkowego kluczyka
  19. zamontowany samopoziom dynamiczny
  20. wymieniona prawa lampa
  21. zamontowany catchcan na patencie
  22. zamontowany fmic 230mm z custom rurami
  23. wymiana płynu wspomagania na LHM total plus
  24. zamontowana konsola 2din
  25. 4 elektryczne szyby
  26. duzy hamulec przód 345 s4b6
  27. duzy hamulec tył s4 b5fl z adapterem
  28. zmiana sondy lambdy
  29. wymiana pompki centralnego, baterii pilotów i zakodowanie
  30. zamontowanie na stałe wideorejestratora (ale będzie do poprawki)
  31. bix
  32. nowe świece 6q (07.12.16 - 271,5kkm)
  33. nowe cewki
  34. przewody hamulcowe w oplocie
  35. dorobilem wszystkie funkcje do fisu poza czujką sprysków i spalonych zarówek

na chwile obecną w planach są fotele, wydech 2.75", zderzak przedni, lampa tylna (ktos mnie zachaczył na parkingu :/) i troche dalej w przyszlosci silnik.

FUpraho.jpg

JJTxzzB.jpg

4zkK6rD.jpg

k7u3ycu.jpg

Euioczq.jpg

EKDlUmM.jpg

SEtSOry.jpg

flBLfe1.jpg 3" maf i wałek adr N

LoCJsRs.jpg

PEofXzO.jpg chinski zarnik za 25zł sztuka

FnApi8k.jpg przód z felgą

gBZ4F20.jpg tył

m8ykuRx.jpg przód

7s8IUj0.jpg twór od GarageCustoms

sHqPisf.jpg

YFC2je0.jpg

fotki nie najładniejsze wiem, a fura brudna, tez wiem

Edytowane przez mophk
Opublikowano

Z tyłu 256mm? Ogólnie kupę kasy wpakowane więc na pewno stan mechaniczny jest bardzo dobry i długo możesz pojeździć odkładać na jakis zawiaz i felge :-)

Zawias:)

Opublikowano

z tyłu jest 300mm na adapterze. ogolnie szukam jakiegoś gwintu ale poki co nic ciekawego nie widzę. mialem brać WEITECa od kolegi z forum, ale cos sie nie odzywa, a kupic takietesko lub mts mi sie nie widzi bo cena vs jakość jest słaba.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

08/08/17: czas na mały update chyba
zrobiłem przelot na dwóch tłumikach (bo to daily) 2,75" 
Zmieniłem rolkę:
w08QLof.jpg
chcę zmienic opony na 235 lub 245/40. 
dołożone dystanse 15 tył 13 przód 
Rolka nadkoli - tył wyszedł zajefanie, spokojnie opony pomieszczę ale przód muszę jeszcze trochę naciągnąć
dołozone duże lustro prawe
grill ala rs: 
lo04mwO.jpg
usunięte znaczki z klapy poza pierścieniami, polerka,zaprawki wosk, zabezpiecznie opon i progów
Zamontowalem pompę boscha 040 - całkiem spoko, tylko głośnawa ale jezdze bez wykladziny z typu (mam taką gumową cienką)
w tej chwili robi się rozrzad, łożyska z tyłu, wahacze z przodu i alternator

niedlugo: swap na dqt, shortshifter  w niej, wmiana oleju w skrzyni i dyfrze nowym. hybrydowe turbo bo tylko tego mi juz tylko brakuje.
Wrzesien/paź: zderzaki s4 b5 przod i tył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...