Romeck Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Nie jest to czasem "bulgotanie" z klimatyzacji? Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Romeck Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Ale wydaje podobny dzwiek do opisywanego a na filmiku praktycznie nic nie slychac zeby mozna tak od razu postawic diagnoze Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
mantix Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Na forum passata też dużo ludzi ma problem z tym efektem przelewającej się wody, ja tak jak pisałem jeżdże już około 60tys na tym, słychać to raczej na jesień i w zimie.Może to i problem upg, ale żadnych innych objawów nie mam
michu10 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Tez to mam, jak będzie ciepło spróbuję wyczyścić nagrzewnice i może to coś pomoże ale tak jak kolędy piszą oprócz tego że upierdliwe to nic się nie dzieje. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Romeck Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Mozna zrobic test na zawartosc CO2 w ukladzie i wszystko bedzie jasne czy to uszczelka Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
pok3r Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Opublikowano 31 Marca 2016 Dziś jak i wczoraj rano po odkręceniu korka stan płynu sie nie zmienia, ciśnienia nie ma. Na rozgrzanym sprawdzałem górny wąż gorący ale dało si go palcami dwoma ścisnąć przy odpowiedniej sile. Dolny wąż był zimny. Poziom płynu jest na zimnym między minimum a maximum. Jeszcze dolać ? Do kreski max? Po ściągnięciu osłony gdzie jest akumulator był ściągany lewy wąż do odpowietrzania, robił to mechanik. Jeszcze raz to zrobić?
machina Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) Jak nie bulgocze to nie ruszaj. I juz nie odkrecaj codziennie korka i powinno być dobrze Edytowane 31 Marca 2016 przez machina
pok3r Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Opublikowano 31 Marca 2016 Właśnie z tym problem , że bulgocze. Lecz nie zawsze
machina Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 To nie szukaj na siłę problemów i nie odkrecaj codziennie korka. Zalej pod maks zakreć i pojeździj z tydzień zobacz czy nie ubywa płynu.
mantix Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 święte słowa, ja już też na to uwagi zbyt nie zwracam
pok3r Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Pod kreskę max czy powyżej? Bo chyba nie pod korek?
pok3r Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Było miedzy minimum a maximum. Dolałem płynu trochę za dużo, bo lekko powyżej max i musiało wywalić bo znów jest w tym samym poziomie. Mam zaznaczone ile jest i czy będzie ubywać. Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez pok3r
misiek95 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Ajmy czasami bulgoczą. Jesli nie ma inncyh objawow to nalezy to olac. Moj bulgotal i przestał sam z siebie. Jak odkrecam korek to cisnienie jest zawsze
mantix Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No właśnie u mnie też zawsze jest, wiadomo, że nie takie jak w nagrzanym silniku, ale jest, nawet jak auto postoi 10 godzin to psyknie przy odkręceniu korka
daffy Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Jak płyn czysty i nie ubywa to jezdzic i sie cieszyc z bylgotania AJM lubi czasami zabulgotac [emoji106] Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się