Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wpada w tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszyscy zapomnieliście o najważniejszym, spaliny beda duzo bardziej gryzące.

Opublikowano (edytowane)

Mi to nie przeszkadza a w mojej okolicy na 3 stacjach kontroli pojazdów nie zwrócili na to uwagi.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Mi też raczej nie jestem pro ekologiczny, a przynajmniej będę miał spokój jak kolega wyżej pisał.

Opublikowano

Jesli kat nie jest zatkany to nie warto go ruszac.

Opublikowano

A myslisz ze jakikolwiek kat po 20 latach jest sprawny?

Opublikowano

Kogo obchodzą spaliny to jest traktor :) A jak wywalisz kata to czasami czuć jakby turbo wcześniej wstawało

Opublikowano

Kiedys bylem za wywaleniem kata ale po wywaleniu sporej ilosci stwierdzam ze przynosi to wiecej wad niz zalet.

Wycinalem kata z 1z czyli 21lat i tam byl jak nowy.

Opublikowano

Katalizator może się zapchać, rzadko się to zdarza ale jednak.

Jak układ paliwowy leje i część mieszanki dostaje się do katalizatora może go uszkodzić (paliwo pali się w nim)

Może był drożny, wyglądał jak nowy ale czy na pewno oczyszczał spaliny jak powinien, czy przez 21 lat starczyło mu naniesionych na rdzeń pierwiastków reagujących ze spalinami?... nie wydaje mi sie ;)

Nie jestem jakiś bardzo eko, bo to się odbija na naszych kieszeniach, zresztą i tak dużo płacimy za paliwo a 3/4 ceny to różnego rodzaju podatki i itp. a państwo tak na prawde ma w d*pie ekologie i żadne z tych pieniądzy nie jest przeznaczanych na ochronę środowiska.

Z drugiej strony medalu - jak można czymś chronić środowisko to czemu nie, ale żeby to było w rozsądnych cenach.

Ps. Żeby nikt się nie doczepił że jestem niewiadomo jakim przeciwnikiem wszystkiego co jest eko -

Pracuję na centrum obróbczym, robie tarcze hamulcowe do wiatraków prądotwórczych i cieszy mnie to że jestem jednym z bardzo wielu "trybików" dzięki którym mamy zieloną energię i czystsze powietrze :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Turbina na zewnątrz wszytko ładnie poszło. Jedynie nie mogę odkręcić śrub od katalizatora, generalnie słabe jest dojście. Jakieś pomysły jak go wyjąć?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...