BloodOmen Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Witam. Gdy kupilem swoje Audi A4 B7 1.9 BKE mialo tendencje (raz na 20 odpalen) do jakby zacinania sie rozrusznika silnik nie krecil tylko prtzerazliwy dzwiek po czym normalnie w nastepnej probie odpalal. Pozniej czasem trzaslo silnikiem no i dymek. Wymienilem swiece na nowe jak sie okazalo 3 juz byly wykonczone. Teraz nawet jak jest cieplo czasem trzesie silnikem co 5 odpalen gdzies srednio i jesli dobrze zauwazylem czesciej dzieje sie to na cieplym silniku. Swiece NDK. Co moze byc tego przyczyna??? Jeszcze male pytanko z innej beczki mam zalane auto olejem 5w-40 ponoc ten silnik powinien byc zalany 5w-30 czy to prawda?? Problem rozwiazany:) Dla innych: u mnie problemem byly zimne luty na plytce wylacznika swiatel oraz zacieki z plaka czy czegos podobnego na tejze polytce po wyczyszczeniu i przelutowaniu zimnych lutow problem wstrzasow i dymienia przy odpalaniu ustal. Warto wiec sprawdzic i przeczyscic ta plytke jesli sie ma podobne objawy.
peju Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 co ma wylacznik swiatel do zaplonu auta? pytam z ciekawosci bo tez mam podobny problem z bke - swiece wymienione ale raz na jakis czas lubi go zatrzasc przy odpaleniu i to przy cieplym silniku. dymku nie zaobserwowalem.
piotrsob1 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 co ma wylacznik swiatel do zaplonu auta? pytam z ciekawosci bo tez mam podobny problem z bke - swiece wymienione ale raz na jakis czas lubi go zatrzasc przy odpaleniu i to przy cieplym silniku. dymku nie zaobserwowalem. Ano przynajmniej od paru latek ten związek przełącznika świateł z odpalaniem pojawia się na forum, ale mimo nie jednej próby rozgryzienia problemu, nie podejmę się jego racjonalnego wytłumaczenia
Endrio Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Pierwsze co zrobiłem po zakupie auta to chciałem mieć ładny wyłącznik Zakupiłem zestaw naprawczy i ... popsułem włącznik , zbyt ogólnie poczytałem o wymianie, wziąłem sprawę wymiany siłowo i rozłożyłem na części A że musiałem jechać w drogę to okazało się, że można bez niego jeździć (po zapłonie są włączone światła drogowe). I teraz do rzeczy, tak sobie myślę, że może dałoby tą sprawę sprawdzić poprzez wyjęcie włącznika i sprawdzenie odpalania bez włącznika przez jakiś czas?
BloodOmen Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Z tego co sie orientuje to podobno wystarczy nawet odpalac na postojowych by sprawdzic czy to on jest przyczyna. A co do zwiazku wylacznika z odpalaniem to nieznam schematow elektrycznych auta a elektrykiem jestem tylko i wylacznie z wyksztalcenia lecz jesli jest jakas czesc wspolna dla tych ukladow to felernie dzialajacy wylacznik moze powodowac spadki napiec i inne rozne pierdoly podczas odpalania ktore potrzebuje dosc duzego pradu. Wiec poprostu przez wylacznik rozruch moze byc za slaby i poprzez to auto czasem odpalalo jak odpalalo od przeczyszczenia tego wylacznika ni razu nie szarplo autem i nawet powiedzialbym ze jest jakby dynamiczniejsze. inni tez o tym pisali ale to moze byc tylko przewrazliwienie na punkcie swojego samochodu;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się