Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak sprawdzic jaka mam skrzynie milti czy tip


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz quattro -masz tipa..Jak masz ośkę to multikiem śmigasz ;)

Opublikowano

mam na przód napęd tylko moja skrzynia normalnie zmienia biegi czuje to i widać to na obrotomierzu. to tylko taka wizualka? skrzynia ma pozycje P R N D , i mogę zmieniać biegi ręcznie +/-


dodam jeszcze ze jest biegów 6 wyświetla mi na fisie

Opublikowano (edytowane)

Obstawiam multi. Najpewniej to podłączyć pod kompa lub sprawdzić wizualnie, na skrzyni od spodu masz tabliczkę znamionową. Mój tiptronic ma 5 biegów, a lewarek opcje PRNDS plus zmianę lewarkiem lub łopatkami w kierownicy

Edytowane przez House
Opublikowano

mam na przód napęd tylko moja skrzynia normalnie zmienia biegi czuje to i widać to na obrotomierzu. to tylko taka wizualka? skrzynia ma pozycje P R N D , i mogę zmieniać biegi ręcznie +/-

dodam jeszcze ze jest biegów 6 wyświetla mi na fisie

W cvt nie odczuwa się zmian ;)

W multi i tipie czuć ;)

Opublikowano

mam na przód napęd tylko moja skrzynia normalnie zmienia biegi czuje to i widać to na obrotomierzu. to tylko taka wizualka? skrzynia ma pozycje P R N D , i mogę zmieniać biegi ręcznie +/-

dodam jeszcze ze jest biegów 6 wyświetla mi na fisie

W cvt nie odczuwa się zmian ;)

W multi i tipie czuć ;)

Przecież multitronic to nic innego jak cvt, a jednak to są dwie inne skrzynie?

Opublikowano

6 biegów na FIS to multitronic ( jest to skrzynia cvt )

Zaloguj się vagiem i podaj numer sterownika.

Opublikowano

Wczoraj logowalem się vagiem i sprawdziliśmy kod sterownika i okazał się multitronickiem. Kolega wyżej pisze ze w cvt nie czuję się zmian biegów co jest prawda, a niżej pisze ze w multitronic czuć zmianę biegów a jedna i druga to taka sama skrzynia, więc już pogubiłem się chyba kolega wprowadza w błąd

Opublikowano

Bo nie powinno być czuć

Opublikowano (edytowane)

A jednak czuć jakby zmianę biegów połączoną z szarpnieciem w tym samym czasie

Edit. Ja posiadam multitronic i nie czuć szarpniec i ' zmiany ' biegów.

Edytowane przez Dominik93
Opublikowano

Panowie źle napisałem...

Mi chodziło o porównanie cvt np. z nowych Japończyków do starej bądź co bądź multi ;)

Opublikowano
W dniu 20.03.2016 o 21:11, Arturoo napisał:

W cvt nie odczuwa się zmian ;)

W multi i tipie czuć ;)

w sprawnym multitronicu nie "czuć" zmian biegów, bo ich zwyczajnie nie ma... chyba że chcesz rozmawiać o manualnej zmienie zakresów (+/-) i że czuć jakies szarpnięcie jak obroty wzrastają przy redukcji lub spadają przy zmianie do góry, to nawet nie błaznuj, bo to nie jest działanie skrzyni, tylko twoje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...