Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie dławienie na zimnym ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To ja jestem trzecim w tym temacie ktoremu stag 4 szarpie w fazie nagrzewania, ja to celuje w sterownik, wszystkie opcje już przewertowałem, poczawszy od rozmiaru dysz, wydajnosci parownika, poprzez szczelność podciśnień, cewki, świece, filtry, kazdy z nas ma inne wtryski, parowniki a problem identyczny...

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

u mnie tez było szarpanie, owszem 3.0 i inny sterownik ale może i u was to jest, prawdopodobnie to zimny vag , vagi maja swoją metodę rozgrzewania i podczas rozgrzewania jest inna technika wtrysku paliwa, po osiągnięciu ok 70 stopni już przechodzi na normalny tryb pracy i wtedy dławienia znikają, pisze o pb ale na lpg to sie odbija dławieniami , ja to rozwiązałem dając korektę po obrotach na 500 obrotów dałem -10 a na 800 dałem -6 , czyli zubożyłem na niskich obrotach , na których zresztą się nie jeździ i po problemie,

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

u mnie tez było szarpanie, owszem 3.0 i inny sterownik ale może i u was to jest, prawdopodobnie to zimny vag , vagi maja swoją metodę rozgrzewania i podczas rozgrzewania jest inna technika wtrysku paliwa, po osiągnięciu ok 70 stopni już przechodzi na normalny tryb pracy i wtedy dławienia znikają, pisze o pb ale na lpg to sie odbija dławieniami , ja to rozwiązałem dając korektę po obrotach na 500 obrotów dałem -10 a na 800 dałem -6 , czyli zubożyłem na niskich obrotach , na których zresztą się nie jeździ i po problemie,

ja mam jeszcze 2 opcje do sprawdzenia, szczelność dolotu i czyszczenie przepływówki.

po cichu sądzę że to tylko kwestia ustawień. sproboje ustawić takl jak ty ; )

Opublikowano

Może ci się jeszcze pojawić problem z wolnymi obrotami ale jeśli dławienia znikną to tylko doregulować wolne obroty, niby wolne obroty ustawia się innym parametrem ale u mnie troszkę zgłupiały, a u mnie automat i wolne obroty ustawione w 2 punktach z obciążeniem i bez, ale to już doszlifowanie szczegółów, a dodam że ustawiłem też odciecie dotrysku paliwa na 2 ms ale nie wydaje mi się żeby to miało wpływ ale możecie też spróbować ale to jako ostatnie

Opublikowano

@TomOskroba, szkoda Twojego zachodu, może rzeczywiście wystarczy zubożyć dawke w tym zakresie obrotów, ja przyznam się że tylko autokalibracje robilem i żadnych korekt nie wprowadzałem

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie jeździjcie tylko na auto kalibracji bo pożegnanie się z zaworami uszczelkami pod głowica i Bóg wie co jeszcze, nie znacie się zainwestujcie w strojenie u dobrego gazownika bo inaczej oszczędności wyjdą wam bokiem, a potem rodzą się bajki że gaz niszczy silnik, ale to tylko moja skromna propozycja.

Wysłane za pomocą Commodore C64

Opublikowano

Mam podobny problem i po zasięgnięciu opinii u różnych źródeł podobno to jednak kwestia klejących wtrysków.

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli u kogoś kto wcześniej nie miał a teraz się pojawiło, owszem stawiał bym na wtryski

Dajcie znać czy u was taka metoda jak moja też działa, czy to tylko przypadek w moim aucie, aczkolwiek zasada zaburzenia na dole jest powszechnie przyjęta i praktykowana jak jest zimny vag

Wysłane za pomocą Commodore C64

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

To ja jestem trzecim w tym temacie ktoremu stag 4 szarpie w fazie nagrzewania, ja to celuje w sterownik, wszystkie opcje już przewertowałem, poczawszy od rozmiaru dysz, wydajnosci parownika, poprzez szczelność podciśnień, cewki, świece, filtry, kazdy z nas ma inne wtryski, parowniki a problem identyczny...

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

To jest kwestia ustawień sterownika gazu tzw. mapowanie.

Opublikowano

odświeżam temat i mam jedno pytanie, ostatnio jak patrzyłem sobie kilka rzeczy pod maską zauważyłem że wtryski od gazu są zamontowane odrwotnie, nie powinno być że mocuje się je od rozrządu ? numeracja idzie od drugiej strony.

ma to jakiś wpływ ?

Opublikowano

Najlepiej jak byś zdjęcie wkleił.

Opublikowano

Najlepiej jak byś zdjęcie wkleił.

dobra już ogarnięte, wyszło że wszystko jest ok:)

jednak mam następne pytanie... pyknęło mi 10K na gazie no i wypadało by wymienić filtry, pod kompa sie ostatnio podpinałem i gaz był regulowany wiec to mi odpada. nie widzi mi się zbytnio jechać do gazownika na wymiane bo słyszałem że to prosta sprawa a same filtry kosztują niedużo i można to zrobić samemu po kosztach ;)

jak to jest ?

Opublikowano (edytowane)

Teoretycznie można to załatwić samemu, bo to żadna filozofia, a filtry to jakieś 10-12PLN, ale obawiam się, że przy jakiejś usterce i upominaniu się o gwarancję, mogliby odrzucić roszczenia, bo przegląd nie był robiony w fachowym warsztacie i w książeczce nie ma pieczątki tegoż ^^.

Edytowane przez X18XET
Opublikowano

gwarancję mam na 1 rok.. do października, poprostu chce wiedziec jakie filtry jak wymienić i zrobie to sam :D

Opublikowano

Na rok? Ale na co dokładnie? Bo ja np. miałem 2 lata na wszystko + 4 na kompa ^^. A co do wymiany, to filtr fazy lotnej - odkręcenie dwóch opasek, filtr fazy ciekłej - odkręcenie pokrywy (czyli jedna śruba). No i wyposażyłbym się w jakiś pieniący się płyn, żeby posprawdzać szczelność ;).

Opublikowano

Dokładnie,żadna filozofia.Parę minut roboty.Tylko kup odpowiedni filtr f.cieklej i jakiś lepszy f. lotnej.To testu szczelności kup np. Pulsara.

Opublikowano

Dokładnie,żadna filozofia.Parę minut roboty.Tylko kup odpowiedni filtr f.cieklej i jakiś lepszy f. lotnej.To testu szczelności kup np. Pulsara.

świetnie ! już prawie wszystko wiem, kupię to w zwykłym sklepie z częsciami samochodowymi czy bardziej w szczególnym miejscu ? nigdy wcześniej nie kupywałem zamienników do gazu... no i nie wiem za bardzo jakie to mają być te filtry "odpowiednie" :o

Na rok? Ale na co dokładnie? Bo ja np. miałem 2 lata na wszystko + 4 na kompa ^^. A co do wymiany, to filtr fazy lotnej - odkręcenie dwóch opasek, filtr fazy ciekłej - odkręcenie pokrywy (czyli jedna śruba). No i wyposażyłbym się w jakiś pieniący się płyn, żeby posprawdzać szczelność ;).

rok na wszystko

Opublikowano

Zależy jaki masz elektrozawor,jesli masz reduktor AC to filerek Valtek,jak to Tomasetto tzw. bez otworu.Filtr f. lotnej np. firmy KME z włóknem szklanym.W dobrym motoryzacyjnym powinieneś dostać,a jak nie to w sklepie internetowym Jacuś.

Opublikowano

Zależy jaki masz elektrozawor,jesli masz reduktor AC to filerek Valtek,jak to Tomasetto tzw. bez otworu.Filtr f. lotnej np. firmy KME z włóknem szklanym.W dobrym motoryzacyjnym powinieneś dostać,a jak nie to w sklepie internetowym Jacuś.

u Jacusia już zamówiony zestaw filtrów fazy lotnej i ciekłej za bezcen tak naprawdę :P

Tomasetto jest ;)

Opublikowano

witam podepne sie pod temat w mojej b6 na zimnym silniku prawie za kazdym razem po odpaleniu gasnie lub po dojezdzie do krzyzówki jak tylko wskoczy na gaz tak odrazu zgasnie i potrafi tak zrobic z 4-5 razy co o tym myslicie ??? audi a4 b6 2.0 131km stag 4 instalacja brc wtryski rail

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...