TomOskroba Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 odświeżam temat. zaopatrzyłem się w kabel + soft STAG 200 EASY wiem już które parametry dotyczą ,,zimnego VAG'a" niestety jako że moja wiedza jest znikoma na ten temat nie wiem za bardzo jak to ustawić. domyślam się ze powinienem obserwować wykres kiedy silnik jest na zimnym i wedle tego ustawić jednak nie jest to dla mnie tak proste zamieszczam link z zaznaczoną funkcją: może ktoś będzie wiedział, bądź używał już tego programu ? http://www106.zippyshare.com/v/ymykJOum/file.html up
soul87 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Zaznacz ostatnią fajke i daj na próbę 50 stopni, obroty 3000rpm, czas 10ms
TomOskroba Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 oki dzisiaj się postaram thx
Deyv92 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Panowie mam takie pytanko poniewaz sie wybieram do gazownika na przeglad , mam problem z gazem co jakis czas samochod szarpie raz na zimnym raz na cieplym ale tylko na lpg, oraz spalanie z 11 na 13 poszlo czy to wina rozjechanych mapek czy cos innego moze byc? dodam jeszcze ze przelatane 14k km bez przegladu Edytowane 8 Października 2016 przez Deyv92
TomOskroba Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Po pierwszych 10-12 Tkm zaleca się sprawdzenie instalacji w celu zweryfikowania poprawności jej działania. Wg mnie u Ciebie to typowy objaw złej kalibracji. Gazownik powinien przejrzeć instalację i ja ustawić poprawnie. Oczywiście powiedz mu o tych objawach. Co do moich ustawień najpierw zmieniam reduktor na poprawny, potem pobawie się zimnym vagiem.
Redus23 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Częste szarpanie na zimnym jest spowodowane przez spadające ciśnienie w reduktorze. Ciśnienie trzymać powinno ok 1,2-1,3 bar. U mnie był wadliwy reduktor, po przełączeniu na LPG ciśnienie spadało poniżej 1atm i silnik dławił się, szarpał przez pierwsze kilometry na zimnym. Zmieniłem reduktor na taki sam, pojechałem ustawić ciśnienie i po przelocie 3k jest spoko. czasami po założeniu lpg reduktor musi się "ułożyć" po pierwszych 5k na instalacji rozłączało mi instalacje na ciepłym silniku i również szarpało. Reduktor zmieniłem po 45tys km.
TomOskroba Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 ja również miAŁEM kiepski reduktor który miał problemy z ciśnieniem już nawet jak ruszałem na 1 biegu zmieniłem reduktor i regulacja jest b. dobra, wystrojony jak malina. jednak to nie rozwiązało problemu, problem leżał w zimnym vagu
arkadiusz.nas Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) 2.0 alt, szarpanie na zimnym + czasem potrafi zgasnąć. Instalacja BRC, słyszałem że w BRC nie ma opcji zimny vag... Podobno ludzie robią to jakimś termostatem czy coś. Jak to zrobić? Może polecicie kogoś z lubelskiego co mógłby to zrobić? (Pytam bo żaden z gazowników w okolicy nie wie co to zimny vag) Edytowane 4 Listopada 2018 przez arkadiusz.nas Literówka
dabus997m Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Witam Panowie Reduktor AC r01, wtryski AC W03, komputer Q-Next, czujnik ciśnienia i temperatury PS-04. Samochód po przełączeniu na gaz dławi i szarpie. Np. jak ruszam z miejsca to nie reaguje na pedal gazu. Dopiero po chwili załapie. Na ciepłym silniku nie ma problemu. Problem od nowości instalacji. Przepustnica czyszczona, nowe wężyki od przepustnicy, nowy filtr powietrza (mann), nowe świece NGK jednoelektrodowe, cewki sprawne. Dodam, że sporadycznie kontrolka lpg zaczęła piszczeć oraz zniknął jeden pasek poziomu paliwa i przełączyło się na benzynę. Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Zawsze temu towarzyszyło szarpnięcie silnika. Gazownik mówi że nie pokazuje mu żadnych błędów. 3 raz byłem u niego i nic tylko każe pojeździć na benzynie i patrzeć co będzie. Jest to kłopotliwe ponieważ najczęściej LPG włącza się kiedy stoję na wzniesieniu wyjeżdżając z domu do pracy, aby włączyć się do ruchu. Muszę przygotować i sprzęgło dostaje po ....
soul87 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 gazownik niech włączy w sterowniku funkcje "zubazanie na zimnym silniku" oraz "zimny vag" . Dodatkowo wyłączenie dotrysków do 2ms.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się