Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.4 BDV Gaśnie przy wysprzęglaniu/zejściu z wysokich obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Fizycznie oba katy są na miejscu. Z tego co zauważyłem sprawdzając VAG'a to wszystkie cztery sondy mają 0 napięcie.

Jak z powrotem włączyć/uaktywnić sondy?

Edytowane przez dejmunazimnym
Opublikowano (edytowane)

Oba ?

w tym silniku masz 4 katalizatory i 4 sondy.

na kazdą głowicę :

sonda 1 > prekat > sonda 2 > drugi katalizator.

dwie glowice, czyli x2

Edytowane przez soul87
Opublikowano

To chyba coś przeoczyłem. Pre-katy są zaraz za kolektorem wydechowym? Sprawdzę jak wrócę.

Wracając do pytania czy potrzeba jakiegoś magika do włączenia sond czy dam radę sam?

Opublikowano (edytowane)

Najpierw trzeba ustalić czy napewno sondy zostały wyłączone czy coś poprostu z nimi jest nie tak czy może ECU zostało jakos przeprogramowane jakimś cudem na jakieś EURO1 albo EURO0 :D

sam tego nie zrobisz, są to modyfikacje w programie, cos jak chip .

Jezeli masz mozliwosc to nagraj jakis film telefonem z wolnego przechodzenia od grup 001 w góre podczas pracy silnika. Może to troche wyjasni sprawe co tam sie dzieje.

Prekaty są zaraz za kolektorem i one są kontrolowane przez sonde drugą.

Takie wieksze katalizatory są dalej na poziomo z całym wydechem.

Oczywiscie jezeli cabrio ma taki sam wydech jak avant np.

Edytowane przez soul87
Opublikowano (edytowane)

Jak masz kabel kkl to możesz zrzucić wsad z ECU i możemy spróbować odszukać oryginalny wsad i porównać twój. Ja u Siebie wylaczylem tak diagnozę kata i błędy niewydajności katalizatora p0420 i p0430 ( na benzynie było ok , na lpg błędy )

Podaj może numer ecu z vaga - 3B0907552???

Edytowane przez Banan
Opublikowano

ja tez mam BDV i mam 8E0909552R

Opublikowano

O to w b6 inne ecu , zaraz zobaczę jaki ecu bdv jest w c5 polift

Opublikowano

Fizycznie oba katy są na miejscu. Z tego co zauważyłem sprawdzając VAG'a to wszystkie cztery sondy mają 0 napięcie.

Jak z powrotem włączyć/uaktywnić sondy?

Tak jak wcześniej koledzy pisali pewnie ktoś juz grzebał w org sofcie,

a u Siebie wylaczylem tak diagnozę kata i błędy niewydajności katalizatora p0420 i p0430

Sam czy Ci ktoś pomógł? :naughty:

Opublikowano

Z pomocą Łukasza :)

Opublikowano (edytowane)

Okej panowie. Załączam filmik z VAG'a (grupy 001-125). Samochód chodzi na benzynie. Ecu jak widać takie samo jak ma soul87.

Mnie się już pomysły skończyły, liczę na waszą pomoc :)

https://youtu.be/t1L_teVvygQ

Edytowane przez dejmunazimnym
Opublikowano (edytowane)

Tak jak wcześniej koledzy pisali pewnie ktoś juz grzebał w org sofcie

wg mnie też masz wyłączoną regulację sond na 200%

reszta ok , rozrząd w porządku itd.

zoorganizuj sobie label bo nie masz opisów - wejdz w katalog vagcom i labels , wyszukaj 078-907-552AMM.lbl i zmień jego nazwę na numer twojego sterownika

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Potwierdzam. Też. Wygląda mi na to że ktoś chciał pewnie wyłączyć kontrolę katalizatorow a wyszło wyłączenie wszystkich sond :-)

Może da mi się zgrać wsad z mojego ECU skoro mamy takie same

Opublikowano (edytowane)

Podsuń proszę jak przy pomocy kabla kkl można dokanać takiej zamiany softu? Vag commander? Nie bawilem się wcześniej czymś takim ale chętnie dowiem się więcej na ten temat :)

Po sugestii kolegi banana znalazłem szybki tutorial z programu NefMoto ecu flasher. Rozumiem, że powinienem jako pierwsze zapisać swój soft a później zamienić z dziewiczym z 2.4 BDV.

Pytanko czy nie będę po tym musiał kodować immo?

http://www.klubtt.pl/showthread.php?10036-Read-Write-ECU

Potrzebuję jeszcze czysty soft do mojego silnika

Edytowane przez dejmunazimnym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...