domario Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Witam proszę o ocenę logów DPFa Adres 01: Silnik (8K2 907 401 A) 18:02:39 224 Filtr cząstek stałych; różnica ciśnienia 2 hPa 225 Filtr cząstek stałych; status blokowania regeneracji podczas użytkowania-Bit 0 00000000 226 Filtr cząstek stałych; status żądania regeneracji podczas użytkowania-Bit 0 00000000 227 Filtr cząstek stałych; zużycie paliwa od ostatniej regeneracji 13.63 l 228 Filtr cząstek stałych; kilometry od ostatniej regeneracji 164346 m 229 Filtr cząstek stałych; offset różnicy ciśnienia -3 hPa 230 Filtr cząstek stałych; zawartość popiołu w oleju 0.27 l 231 Filtr cząstek stałych; obliczona masa sadzy 15.63 g 232 Filtr cząstek stałych; zmierzona masa sadzy 0.80 g 233 Filtr cząstek stałych; czas od ostatniej regeneracji 18731 s
Pawelkiwi Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Nie wiem jakie robisz odcinki dziennie ale jest ok.
domario Opublikowano 23 Września 2016 Autor Opublikowano 23 Września 2016 Zona robi dziennie 4 x 10 km no i ja raz bądź dwa razy w tygodniu ogniowym polecę
Gość Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Zawartosc popiolu bardzo duza, ile masz przebiegu ? Bo ta wartosc wskazywalaby na przebieg grubo ponad 250k Wypalanie tez dosyc czeste, przy jezdzie sredniej powinno byc co 800-1000 km, a tu jest 165 km od ostatniej Dpf moze niedlugo o sobie znac Edytowane 5 Października 2016 przez Gość
skotmen Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Wypalanie tez dosyc czeste, przy jezdzie sredniej powinno byc co 800-1000 km, a tu jest 165 km od ostatniej To nie znaczy że filtr się za często wypala tyko to wskazuje i kilometrów temu była regeneracja filtra Filtr żeby tak jak piszesz wypalał się raz na 800-1000 km to byś musiał cały czas jechać z obrotami pewnie z 3tyś żeby było wypalanie pasywne A zapełnienie Filtra masz bardzo duże nie odpowiadające przebiegowi ,chyba że coś z filtrem nie tak
domario Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Poniedziałek,25,Lipiec,2016,16:29:51:46361VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64Wersja VCDS: AKP 15.7.4.1Wersja danych: 20160315www.vcds.pl ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (8K2 907 401 A) 16:29:38 224 Filtr cząstek stałych; różnica ciśnienia 4 hPa 227 Filtr cząstek stałych; zużycie paliwa od ostatniej regeneracji 5.84 l 228 Filtr cząstek stałych; kilometry od ostatniej regeneracji 56592 m 229 Filtr cząstek stałych; offset różnicy ciśnienia -5 hPa 230 Filtr cząstek stałych; zawartość popiołu w oleju 0.27 l 231 Filtr cząstek stałych; obliczona masa sadzy 12.76 g 232 Filtr cząstek stałych; zmierzona masa sadzy 3.68 g 233 Filtr cząstek stałych; czas od ostatniej regeneracji 6358 s W lipcu lepsze jak w marcu ? Edytowane 6 Października 2016 przez domario
Gość Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Nic nie jest lepsze patrz na wartosc 230 - zawartosc popiolu 270 ml Najprawdopodobniej auto ma skreconą szafę o 100k Przy 200k oil ash jest na poziomie 0.17l sredniej jazdy
mlody020 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Nic nie jest lepsze patrz na wartosc 230 - zawartosc popiolu 270 ml Najprawdopodobniej auto ma skreconą szafę o 100k Przy 200k oil ash jest na poziomie 0.17l sredniej jazdy Ja mam u siebie obecnie 191k i zawartość popiołu wynosi 0,08 l.
skotmen Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Nic nie jest lepsze patrz na wartosc 230 - zawartosc popiolu 270 ml Najprawdopodobniej auto ma skreconą szafę o 100k Przy 200k oil ash jest na poziomie 0.17l sredniej jazdy Ja mam u siebie obecnie 191k i zawartość popiołu wynosi 0,08 l. może miałeś wymieniany Dpf
mlody020 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Nic nie jest lepsze patrz na wartosc 230 - zawartosc popiolu 270 ml Najprawdopodobniej auto ma skreconą szafę o 100k Przy 200k oil ash jest na poziomie 0.17l sredniej jazdy Ja mam u siebie obecnie 191k i zawartość popiołu wynosi 0,08 l. może miałeś wymieniany Dpf Hehe, czyżby ASO bez mojej wiedzy, zrobiło mi taki prezent. . .
skotmen Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Hehe, czyżby ASO bez mojej wiedzy, zrobiło mi taki prezent. . . Od nowości masz auto ?
domario Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 Hehe, czyżby ASO bez mojej wiedzy, zrobiło mi taki prezent. . . Od nowości masz auto ? A co powiesz na temat zapchanego DPF a w Busie jest od nowości 3 lata z przebiegiem 160 k i ma zapchany DPF w 90 %? 1
skotmen Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Hehe, czyżby ASO bez mojej wiedzy, zrobiło mi taki prezent. . . Od nowości masz auto ? A co powiesz na temat zapchanego DPF a w Busie jest od nowości 3 lata z przebiegiem 160 k i ma zapchany DPF w 90 %? może czujnik różnicy ciśnień był walnięty
Gość Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Przy jezdzie mieszanej oil ash 0,1l wychodzi co ok 15k-20k Wiec mozna przeliczyc mniej wiece przebieg
mlody020 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Hehe, czyżby ASO bez mojej wiedzy, zrobiło mi taki prezent. . . Od nowości masz auto ? Tak, od nowości. Był z nim na początku mały problem, ale to dotyczyło skrzyni biegów. I w ramach gwarancji był naprawiany. (o ile pamiętam to przebieg było coś kolo 5-6 k) Hehe, czyżby ASO bez mojej wiedzy, zrobiło mi taki prezent. . . Od nowości masz auto ? A co powiesz na temat zapchanego DPF a w Busie jest od nowości 3 lata z przebiegiem 160 k i ma zapchany DPF w 90 %? Nie nowość, ciekaw jestem czy osoby, które nim jeździły zwracały uwagę na to, że wypala się DPF, a zwłaszcza wtedy gdy wypalanie rozpoczynało się, a auto dojrzało do celu i było gaszone + to co kolega pisze powyżej odnośnie czujnika. Przy jezdzie mieszanej oil ash 0,1l wychodzi co ok 15k-20k Wiec mozna przeliczyc mniej wiece przebieg Z ciekawości sprawdzę to co mówisz, mam znajomych co mają nowe auta z salonu i zobaczę jak to wygląda z różnymi przebiegami.
edraven Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Dla potomnych , w mojej A5 CCWA na blacie 143k i OIL ASH na poziomie 0.21l. ale auto o wybitnie miejskim przebiegu i prawdziwym zgodnym z wpisami ASO.bylem tez zdziwiony że tyle może być Oil ash ale widocznie jest to możliwe jak auto jeździ po mieście . Auta autostradowe mają Oil ash na poziomie 0.15 przy 200k przebiegu. Edytowane 11 Grudnia 2016 przez edraven
domario Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2016 Czyli teoria kolegi execuiter ,ze przebieg = ilość sadzy zostaje obalona
skotmen Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Dla potomnych , w mojej A5 CCWA na blacie 143k i OIL ASH na poziomie 0.21l. ale auto o wybitnie miejskim przebiegu i prawdziwym zgodnym z wpisami ASO.bylem tez zdziwiony że tyle może być Oil ash ale widocznie jest to możliwe jak auto jeździ po mieście . Auta autostradowe mają Oil ash na poziomie 0.15 przy 200k przebiegu. No zapełnienie wskazuje na około 280k Sprawdzałeś przebieg z kluczyka ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się