Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wahacze SKV


Dystrybutor SKV

Rekomendowane odpowiedzi

Po zamontowaniu nowego zawieszenia przód auta poszedł około 10-15 mm do góry względem starego( znaczy to, że tamto tak było wybite czy szpec mechanik coś żle złożył???)

To nie jest normalne!!

Prawdopodobnie jak napisał kolega ryba85 mechanik skręcił na sztywno zestaw na podnośniku, Prawdopodobnie buda jest wyzej bo się unosi na gumach, szybko gumy się wytłuką bo amlituda jest o te 1,5 cm wyższa.

Zestaw powinien być skęcony nie na sztywno na podnośniku, najlepiej się kawałek przejechać i dopiero dokręcić.

Jeśli faktycznie skręcił Ci zestaw na sztywno na zwisających kołach za pół roku będzie lament, że coś puka!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez skusilem na tez zestaw :) zestaw kupilem sam zeby nie bylo jakis niedomowien. dzisiaj dotarla do mnie paczka :) w sobote montaz i pierwsze opinie :)

Edytowane przez jacca90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zestawie SKV W dolnym wahaczu w tak zwanym bananie w tulei są włożone 2 takie jakby pomarańczowe gumki i jedna taka sztywna w środku. Czy wahacz montuje z tym czy wyciągam to przed montażem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez skusilem na tez zestaw :) zestaw kupilem sam zeby nie bylo jakis niedomowien. dzisiaj dotarla do mnie paczka :) w sobote montaz i pierwsze opinie :)

Miło nam, że kolejna osoba poniekąd dołączyła do testu, zachęcam też podzieleniem się pierwszymi wrażeniami, co do jakości wykonania,.

W zestawie SKV W dolnym wahaczu w tak zwanym bananie w tulei są włożone 2 takie jakby pomarańczowe gumki i jedna taka sztywna w środku. Czy wahacz montuje z tym czy wyciągam to przed montażem?

Element w którym zamontowane są owe plastikowe pomarańczowe elementy to tak zwane łożysko wahacza.

Jest ono zaprojektowane tak by maksymalnie przedłużyć żywotność zawieszenia i nie powinno być w życiu demontowane przed montażem.

Kolego lopes1987 upewnij się czy czasem mechanik, który naprawiał Twoje auto do konca ma pojęcie o tym co robi - tu chodzi o Twoje bezpieczeństwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które śruby nakrętki należ dokręcić na stojących kołach???

Teoretycznie poza końcówkami drążków i końcówkami sworzni wszystkie. Praktycznie końcówki sworzni też dokręcałbym po zdjęciu auta z podnośnika.

Edytowane przez azure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja mam pytanie do dystrybutora.po co dajecie jakiekolwiek gwarancje?

przecież jezeli montuje jakąkolwiek część sam w aucie to gwarancja z automatu traci ważność.

Które śruby nakrętki należ dokręcić na stojących kołach???

Jak to dokręcić w domowym garażu jak auto opuszce to ciężko będzie się dostać.

myślę że na tym przykładzie już kolega Ryba85 wie dlaczego sprzedawcy wymagają montażu w warsztacie :D

Edytowane przez rachmistrz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego musisz podnieść auto ,poluzować wszystkie sruby którymi są przymocowane wachacze do budy ,podłożyć pod koła jakieś podkłady zeby auto stanęło na kołach i wtedy dokręcić .chyba że masz kanał to nie muśisz nic podkładać pod koła . :hi:


to ja mam pytanie do dystrybutora.po co dajecie jakiekolwiek gwarancje?
przecież jezeli montuje jakąkolwiek część sam w aucie to gwarancja z automatu traci ważność.

Które śruby nakrętki należ dokręcić na stojących kołach???


Jak to dokręcić w domowym garażu jak auto opuszce to ciężko będzie się dostać.

myślę że na tym przykładzie już kolega Ryba85 wie dlaczego sprzedawcy wymagają montażu w warsztacie :D

tylko że ja znam zasady montarzu wachaczy. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wątpię w to, jednak sądzisz że sprzedawcy mają magiczną kulę w której widać, że azure, ryba85 znają zasady montażu a lopes1987 już nie:) Sam wiesz jak wpływa skręcenie na sztywno zawieszenia na podnośniku na żywotność, pomijam już pomysł rozbierania łożyska wahaczy z pomarańczowych usztywniaczy. Później obrywa się sprzedawcy za czyjąś głupotę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wątpię w to, jednak sądzisz że sprzedawcy mają magiczną kulę w której widać, że azure, ryba85 znają zasady montażu a lopes1987 już nie:) Sam wiesz jak wpływa skręcenie na sztywno zawieszenia na podnośniku na żywotność, pomijam już pomysł rozbierania łożyska wahaczy z pomarańczowych usztywniaczy. Później obrywa się sprzedawcy za czyjąś głupotę :)

kolego nie muszą mieć kuli.jeżeli produkują wachacze to powinni przyjmować każdą reklamacje i oceniać czy wachacz sie zużył bo był wadliwy czy zużył sie bo go ktoś żle zamontował .

jeżeli ja położe komuś kostke przed domem i po jakimś czasie ktoś dzwoni z reklamacją to jade i oceniam czy kostka na przykład siadła z mojej winy bo żle zrobiłem podbudowe czy móze klient wpuścił na kostke samochód ciężarowy i sie kostka zapadła .

dobra tyle w temacie bo zaśmiecamy wątek . :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie dokrecali sruby na opuszczonym aucie. Obserwowałem całą wymiane :-) poprosiłem o fakture ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja skrecałem jak samochód był na kołach,po uprzedniej rundce przed garażem,u mnie już 1000km dolatuje, i wszystko jest ok.

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam małą prośbę do kolegów rachmistrz i ryba85 by jak to napisał ryba85 nie zaśmiecali wątku a swoje dyskusje przenieśli na PM.


mnie już 1000km dolatuje, i wszystko jest ok.

Cieszymy się niezmiernie : ) ze spokojem czekamy na dalszy rozwój wydarzeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zachęcony dobrymi opiniami użytkowników forum postanowiłem zakupić zestaw zawieszenia firmy SKV do "audiczki" mojego teścia. Jeżeli wszystko będzie grało zamontuje też taki zestaw u siebie, jak już będzie taka potrzeba. Postaram się jeszcze napisać coś po montażu i po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów. Załączam zdjęcie żeby nie być gołosłownym :P

Pozdrawiam.

24nio1c.jpg

Edytowane przez smokey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz mialem sie zabrac za wymiane wszystko rozlozylem przygotowalem narzedzia i dostalem telefon i musialem odlozyc operacje wymiany na przyszly weekend :(

ec7ba533cd18ca9b29a794428bd96f8a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało Ci się bliżej im przyjżdeć?

Jakie pierwsze wrażenie co do jakości wykończenia/materiału z jakiego są wykonane?

Jak się podobają końcówki drążków i śruby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to dokręcić w domowym garażu jak auto opuszce to ciężko będzie się dostać.

Ja jak już skręcę lekko śruby, to podstawiam sobie pod śrubę sworznia długiego prostego kołek dębowy, opuszczam, bujam chwilę i dokręcam gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze do B6 nie bylo za tyle do testow, za 99 zl co bym wymienil cala zawieche razem z tylem i potestowal ;] W roku minimum 25 tys robie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze do B6 nie bylo za tyle do testow, za 99 zl co bym wymienil cala zawieche razem z tylem i potestowal ;] W roku minimum 25 tys robie :)

Wahacze były i do B5 i do B6 - jednak termin składania zapisów dawno minął i jak jest napisane w temacie wątku lista testerów jest zamknięta. Zestaw można kupić na wolnym rynku.

Dziękuję koledze Jacca90 za wrzucenie fotki, czekamy na relację z montażu i zachęcam do podzielenia się wrażeniami o które pytał kolega Rachmistrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...