dawidn1501 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Witam dzisiaj sprawdziłem auto vagiem i wyskoczył mi bład P1441 zawór EGR-N18 otwarty obwód/zwarcie do masy 17849 Proszę pomóżcie pozdrawiam
lukasz51237 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Dzieje Ci się coś z autem? Chcesz to wymień N18 i tyle.
dawidn1501 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 Dzieje Ci się coś z autem? Chcesz to wymień N18 i tyle. witam przy 4 tys auto nie wchodzi na obroty i strasznie kopci
Gilbert1990 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 - sprawdź wtyczkę od N18, możesz zamienić z N75 (są to bliźniacze zaworki) - sprawdź wężyki podciśnienia np. wakumetrem. - omiń N18 i sprawdź czy dalej muli - śledzisz wężyk z końcówki N18 VAC, aż do trójnika odłączasz trójnik z wężykami i podłączasz bez trójnika. Jak taki zaworek nie pracuje ustawia się w pozycji neutralnej to przez końcówki VAC, OUT i ATM jest przepływ co powoduje spadek podciśnienia które nie zaciągnie sztangi turbiny.
Hezen Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Jak zawór cieknie, czyli przepuszcza to go wymienić albo zaślepić. Dla zwolenników EGR'a można go zregenerować wężem strażackim, na necie jest nawet tutorial jak to zrobić. Ja mam egr zaślepiony, a zaworek pominięty w układzie podciśnienia. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
icemerc Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 a jak pominąć zaworek N18 w układzie?
Karol94 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 a jak pominąć zaworek N18 w układzie?Podpinam się pod pytanieWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się