krzysieksc Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Modyfikacje : - GTB 1756vk - pompki oryginał BJ - duzy FMIC - wydech 2,5 cala do połowy -out EGR -out DPF -out klapa gaszaca - map sensor 4 barowy Auto praktycznie nie kopci a jego doładowanie to 2.1 bara
arek_cccp Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Niezły wynik już jak na klekota 2.0 jakiś filmik może wrzuć z przyspieszenia lub osiągami się pochwal . Edytowane 29 Marca 2016 przez arek_cccp
Awra Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 No koniecznie filmik, a jakie sprzęgło tam masz?
krzysieksc Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 Sprzęgło jest ORI z BRD - nowe razem z kołem dwumasowym Lukas. Jak narazie auto jezdzi na 18 felach z oponami 235/45 i zadnego problemu ze sprzegłem nie mam. ale jak by co to kevlar i wzmocnienie zrobie. A filmik na dniach wrzuce. szkoda tylko ze auto ciezkie bo w duzo mniejszej budzie by straszny pogrom robiło
Imhotet Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Może wpadniesz w któryś czwartek pod most milenijny porównamy auta na drodze ?
Blachu Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 2.1 bara? Prawie 250 koni? Na pewno gtb1756 tam siedzi?
marcin4x4 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 przy 2.1 bara ma niezłą prędkość obrotową, miejmy nadzieje że to przeżyje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się