radi Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Panowie pacjent 1.8tq AVJ bez gazu, robilem uszczelniacze zaworowe i rozrząd,pierwsze odpalenie,wszystko ok,trasa 100km,powrot , po kilku godzinach chciałem jechać ale już zaczol pracować na 3 gary -silnik trzesie się, podlaczylem vaga -blok 93 -przestawony rozrząd o zabek,przestawiłem wszystko tak jak powinno być, ale dalej niema poprawy, na zimny tak do 70st silnik chodzi na 3 gary, cewki i wtryski zamieniałem,i wypadanie jest tylko na 2 cylindrze na zimnymlogi zaraz po odpaleniu z przestwionym rozrządemhttp://vaglog.pl/log_256258.htmllogi z ustawionym rozrządemhttp://vaglog.pl/log_256273.htmla tu wypadające zaplony na zimnymhttp://vaglog.pl/log_256452.htmla tu na cieplym wszystko okhttp://vaglog.pl/log_256454.html Jakies pomysły,czy cos moglem zle poskladac
radi Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2016 jeszcze nie,zaraz będę miał zegar do sprawdzania kompresji tylko musze poczekać az silnik ostygnie,to napisze ,przed wymiana uszczelniaczy i rozrządu , bylo wszystko ok
Makos_9507 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Cewki do wymiany? Ewentualnie świece, podmień i sprawdź czy wywali błąd na innym cylindrze
radi Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 swiece wymieniałem na inne od znajomego, cewki zamieniałem miejscami i dalej blad jest na drugim cylindrze,jutro sprawdze kapresje bo już mam zegar,to napisze co i jak Na cieplym silniku 12 bar na każdym cyindrze , jak ostygnie jeszcze raz zmierze na zimnym Nz zimnm podczas kręcenia na wszystkich ponad 12 bar, dopiero jak go zapaliłem na 3 cylindrach i wkręconym manometrem na drugim garze pokazalo 6 bar,wiec cos ze szklankami zamieszałem chyba,lub ktoras się zawiesila. dobrze mysle???
radko123 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Nz zimnm podczas kręcenia na wszystkich ponad 12 bar, dopiero jak go zapaliłem na 3 cylindrach i wkręconym manometrem na drugim garze pokazalo 6 bar,wiec cos ze szklankami zamieszałem chyba,lub ktoras się zawiesila. dobrze mysle??? Pomiar wykonuje się na zgaszonym silniku z maksymalnie otwartą przepustnicą, przy uruchomionym w komorze spalania podczas suwu ssania będą występowały znaczne podciśnienia i one mogą fałszować wskazania.
radi Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Rozebralem dziś wszystko, wyciagnalem popychacze na drugim cylindrze,rozebralem wymyłem, i dopóki nie nabil oleju w popychacze bo glosno chodzil to było wszystko ok,jak silnik juz cicho pracowal, to zaczoł chodzic na 3 gary, czy może ktoś wie jaki powinien być luz miedzy szklanka na walkiem rozrządu jak krzywki sa u góry? Jutro od nowa rozbiórka i zakldam inne szklanki zobaczę co bedzie ok mierzyłem na zgaszonym i pokazalo 12. a jak na zapalonym na 1 cylindrze było 12bar,a na drugim tam gdzie jest wypadanie zaplony tylko 6bar Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez radi
radi Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) winowajca Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez radi
kawowy19 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 sprężyna zaworu ssącego jak domniemywam...sama pękla?;p
radi Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Tak to jest sprężyna zaworu ssącego,chyba sama pekla,ale już wymieniona i auto smiga jak wcześniej. Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez radi
Makos_9507 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Jakie były skutki wypadania zapłony u ciebie? Mniejsza moc? Większe zuzycie paliwa? A i czy można kupić samą sprężynkę?
radi Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Na zimnym chodzil na 3 cylindry,jak sie rozgrzal powyzej 70,80st,to juz chodzil dobrze,jak byl rozgrzany to nie zauwazylem spadku mocy,sprezyne wziolem ze zlomu,bo byla akurat taka glowica w czesciach Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez radi
Makos_9507 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 A może być odwrotna sytuacja podczas wypadania zapłonu? Mam na myśli, że na zimnym dobrze chodzi, ma moc a na ciepłym ma muła
radi Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2016 A może być odwrotna sytuacja podczas wypadania zapłonu? Mam na myśli, że na zimnym dobrze chodzi, ma moc a na ciepłym ma mułasprawdz kompresje i wszystko wyjdzie,na cieplym i na zimnym i bledy zczytaj ze sterownika silnika
Michu1983 Opublikowano 1 Września 2022 Opublikowano 1 Września 2022 W dniu 6.04.2016 o 10:51, Makos_9507 napisał: A może być odwrotna sytuacja podczas wypadania zapłonu? Mam na myśli, że na zimnym dobrze chodzi, ma moc a na ciepłym ma muła Witam ja tak miałem. Uwalone było ECU
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się