Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po naprawie pali olej -> 3.0 asn


rafux

Rekomendowane odpowiedzi

Zanim napisałem przeczytałem ...

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez rafux
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ewidentnie coś poszło nie tak ale skoro mówisz że ponowne rozebranie zweryfikowanie i zmiana pierścieni nic nie dała to dziwne nawet bardzo dziwne wiesz z początku będzie palił więcej póki sie pierścionki nie ułożą ale skoro przejechałeś 5 tysięcy to już dawno powinno być ok. Ja miałem problem z braniem oleju jakieś 0,5l na 1000km po remoncie głowicy zrobiłem 2 tysiące i nie widzę by coś ubyło z bagnetu co mnie bardzo cieszy. Widzę że ty z śląska to podpytaj kolegi ''waskivw'' tu z forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też radzę podpytać kolegi "waskivw" - na pewno będzie w stanie pomóc; niemniej jeżeli mechanik, u którego robiłeś remont schrzanił robotę, to niech to naprawi w ramach reklamacji albo odda kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie wina musi być po jego stronie skoro przed nie brał oleju a teraz go żre ciśnij go niech poprawia lub oddaje kasę ewentualnie powiedz że go obsmarujesz jak nie bedzię chciał iść na ugode

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On sam nie wie co jest grane... bede rozmawial z nim w poniedzialek ale co by nie bylo to cholera ja wole sprawny motor jak pieniadze . Dam znac jak ostatecznie problem sie w koncu wyjasni.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też wolał bym sprawny motor ale być może gostek nie ogarnia tego motoru to jest bardzo skomplikowany silnik nie mal każda naprawa wiąże się z ponownym ustawianiem rozrządu a takie ustawienie trwa nawet z 8 godzin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor był wyciągany już dwukrotnie dlatego mam już łzy w oczach jak o tym pomyśle. :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uderzaj od razu do waskivw u niego same ASN stoją i ogarnia po mistrzowsku temat.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uderzaj od razu do waskivw u niego same ASN stoją i ogarnia po mistrzowsku temat.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Napisałem już do niego i czekam na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Widzę że zostałem wywołany do tablicy :)

Więc tak , odpowiedz mi na pytania .

1. Jaki przebieg silnika ?

2. Na jakim oleju jeździł przed i po naprawie ?

3. Co było naprawiane w głowicach ?

4. Jakie pierścienie zastosował mechanik , ori czy zamiennik ? Producent ?

5.Czy przy wymianie pierścieni cylindry zostały honowane choćby ręczną honownicą ?

6. Czy ponowna weryfikacja silnika odbyła się w innym warsztacie , czy uczestniczyłeś w tym może ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał kolega Kruk_89 do tego silnika trzeba dobrego fachowca co ogarnia te silniki.Mam pytanie-czy głowice były sprawdzane pod kątem uszczelniaczy czy luzów na prowadnicach zaworów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i dzieki za szybką reakcje.

Przebieg 300tys

olej ja lałem liqui molly full synth po naprawie mechanik wlał shela syntetycznego a za drugim razem półsyntetycznego

w głowicach nic nie było naprawiane oprócz wymiany uszczelniaczy zaworów

za pierwszym razem nie wiem jakie były zastosowane pierścienie ale teraz są włożone gates czyli zamienniki

honowanie zostało wykonane za drugim razem

silnik był ponownie rozbierany przez tego samego mechanika byłem kilka razy ale patrzeć jak idą postępy

szlifierz mierzył tuleje zużycie 3setki zużycie zaworów 5 tysięcznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tez myślałem , głowice na stole i prowadnice nie ruszone :facepalm:. Zanim cokolwiek będziesz jeszcze rozbierał spr. zawór odmy 077103245B , może jest uszkodzony.

Jak puszcza bąki po odpaleniu , po dłuższym postoju na wolnych obrotach i gwałtownym dodaniu gazu to ewidentnie wskazywało by na problem z głowicami , uszczelniaczami .

Czy pomierzył tłoki ?

Nie chce Cię martwić ale podejrzewam że mechanik miał dobre intencje , a przez przypadek zepsuł Ci silnik :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn mam rozumieć że lepiej myśleć o nowym silniku i że nie opłaca się już grzebać w tym ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opłaca się , zwłaszcza jak silnik został pomierzony i trzyma jeszcze wymiary , niestety trzeba skalkulować koszty, przemyśleć czy auto zostaje z nami na długo , bo tanio nie będzie .

Używany tani nie będzie , a stan zawsze jest wielką niewiadomą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce Cię martwić ale podejrzewam że mechanik miał dobre intencje , a przez przypadek zepsuł Ci silnik :facepalm:

Co masz na myśli pisząc przez przypadek zepsuł Ci silnik? Co Twoim zdaniem zrobił nie tak? Brak sprawdzenia prowadnic? Czy jeszcze coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnika nie widziałem więc to na razie przypuszczenia znane z praktyki , prawdopodobnie zostały uszkodzone tłoki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszlym roku mialem u siebie ASNa, z silnikiem po "remoncie". Spalanie oleju 1litr/600km. Zawory pomieszali i nie wymienili prowadnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...