kupczak90 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 ciśnienie a apetyt na olej nie musi iść w parze bo inny pierścień odpowiada za zbieranie oleju a inny za kompresję patrz czy turbina nie pluje w wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew01 4 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 A czy te pierścienie olejowe można w łatwy sposób zdiagnozować? Druga sprawa, jeśli to puszczanie w wydech (fakt, końcówki mam delikatnie okopcone) to jedynie regeneracja turbiny czy tam są jakieś uszczelki? Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zrób próbę olejową. Jak Ci ciśnienie wzrośnie to pierścieniami przepuszcza. Jak nie zmieni się to głowicą ucieka kompresja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemu6 0 Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Witam. Nie chce zakładać nowego tematu, a chciałbym się dowiedzieć czy silnik kończy swój żywot, bądź jest to jakaś inna usterka. Po zmierzeniu ciśnienia wyszło około 8,5 na każdym cylindrze, przy próbie olejowej minimalnie wzrosło do około 9. Oleju minimalnie ubywa, ale to pewnie przez wyciek z tylu silnika( gdzieś w okolicy kombi zaworu) i turbina po stronie zimnej jest delikatnie zapocona. Sprawdzałem też testem na co2 płyn , ale nic nie wykazało. Nie wiem czy przygotować się na remont. Dodam jeszcze, że jakieś 2 tygodnie temu zaczął mi mocno dymic i czuć było spalony olej, końcówki wydechu były całe w oleju, widać było że olej wyciekł z zimnej strony turbiny oraz z tylu silnika w okolicy kombi zaworu.Na dodatek płyn chłodniczy uciekał korkiem(wystarczyło go przedmuchac sprężarka i płyn już nie ucieka). Dzięki za wszelkie rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer 3 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 On 4/14/2016 at 8:07 AM, azure said: Zrób próbę olejową. Jak Ci ciśnienie wzrośnie to pierścieniami przepuszcza. Jak nie zmieni się to głowicą ucieka kompresja. Drogą eliminacji -> jak ciśnienie spadnie to znaczy, że jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 8,5 na cylinder to za mało.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemu6 0 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 57 minut temu, k232 napisał: 8,5 na cylinder to za mało.. Wiem, że za mało.Może to wina manometru, chyba podjadę do mechanika żeby jeszcze raz zmienił. Przyspiesza jak wcześniej i 200km/h spokojnie osiąga. Tylko to małe ciśnienie nie daje mi spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Jakie masz ciśnienie oleju bo tam chyba nic nie napisałeś o oleju tylko o cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemu6 0 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Ciśnienia oleju nie sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Pasuje to uczynić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się