Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cisnienie na cylindrach


BoooM

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, posiadam a4 b6 1.8t avj. Postanowilem wymienic rozrzad, i napinacz wraz z łańcuchem. Z ciekawosci sprawdzilem ciśnienie na cylindrach co mnie bardzo zdziwilo mianowicie pierwszy cylinder mial 2.9, drugi 2.7,trzeci mial 0.1!, i czwarty mial 3.1, i teraz nasuwa mi sie pytanie co z tym robic? Czy to glowica czy dół silnika, czy bardziej sie oplaca naprawiac czy kupic jakis uzywany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dobrze zmierzyłeś ? niemożliwe, żeby samochód z taką kompresją jeszcze palił i jeździł

mój przy 8 już gorzej palił, a 7 to już granica jaką przewiduje producent do remontu

Edytowane przez kupczak90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tych silników dolna granica jest 9bar z różnicą pomiędzy cylindrami do 3bar

Edytowane przez krzysiekml
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie kilka dni temu wracalem z trasy jakies 400km i powiem ze 200km/h to tak bez wiekszego problemu osiaga ;-) wiec nie wiem,cisnienie jest takie jak podalem bo sprawdzalismy kilka razy szczególnie ten 3 cylinder. Wskaznik dziala poprawnie bo z ciekawosci podpielismy go do kompresora i pokazywal to samo co wskaznik na nim zamontowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem auto które miało po 8 na cylindrach,paliło jechało ale 200 to ledwie osiągało

może skala jest jakaś inna ? i masz 12,9-12,7- 12,0-13,1 ?

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde dla mnie to tez jest dziwne, skocze do mechanika i sprawdze jak ta skala wyglada

Rafcio, cisnienie bylo sprawdzane przed rozpoczeciem wymiany tych elementow ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na to ze zawory sa uchylone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to byc spowodowane zlym napieciem paska rozrzadu?, albo przestawionym rozrzadem, i wykonczonym napinaczem łańcucha rozrzadu albo rozciagnietym łańcuchem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, posiadam a4 b6 1.8t avj. Postanowilem wymienic rozrzad, i napinacz wraz z łańcuchem. Z ciekawosci sprawdzilem ciśnienie na cylindrach co mnie bardzo zdziwilo mianowicie pierwszy cylinder mial 2.9, drugi 2.7,trzeci mial 0.1!, i czwarty mial 3.1, i teraz nasuwa mi sie pytanie co z tym robic? Czy to glowica czy dół silnika, czy bardziej sie oplaca naprawiac czy kupic jakis uzywany?

Silnik pracuje normalnie (równo)? bo z taka kompresją to powinien nie pracować a na pewno nie na wszystkich cylindrach.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuje rowno, zdarzyło mi sie ze mialem wypadanie zaplonu na trzecim cylindrze ale to moze 3,4 razy na ostatnie 10000km

Eeee no xd, glowica jutro idzie do roboty, wyczuwalny luz na tlokach :-D wiec dol tez robimy ;-) bosko :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gowica przychodzi w poniedzialek, toki juz na swoim miejscu :D juz sie nie moge doczekac az ja odpale :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisz później co robiłeś i jakie koszta żeby dla potomnych zostało ;) oby wszystko zadziałało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 ma chyba nowy silnik granica serwisowa jest przy 7 ale poniżej 8-8,5 mogą być już problemy z odpalaniem itp itd. generalnie im więcej ponad 10 tym lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a czy przy ciśnieniu 12, 11, 11, 12 może brać trochę oleju (około 200ml/1000km) czy raczej szukać gdzie indziej? Wycieków brak.

Pozdrawiam

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...