Cezarrr Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 1.8T Q, 200KM, 235/45/17. Ja się na Bridgestone POTENZA RE050A [94] Y przejechałem. Kupiłem nówki i niedawno się dopatrzyłem że zaczynają ząbkować. 7tyś na nich przejechałem, a tanie nie były:(
mat-85 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Amorki do sprawdzenia, a jeśli sprawne to po prostu niektóre opony mają do tego tendencję przy w niektórych samochodach - nie bardzo jest na to rada ;/
Rafal_ Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 ja ten sezon przelatałem na vredestein ultrac cento 225/40/18 - na mokrym i suchym ok, ciche, ze ścieralnością jeszcze mi ciężko powiedzieć ale do tej pory nie zauważyłem żeby jakoś szybciej się darły
Cezarrr Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Amorki do sprawdzenia, a jeśli sprawne to po prostu niektóre opony mają do tego tendencję przy w niektórych samochodach - nie bardzo jest na to rada ;/ Amorki git, ten bieżnik chyba nie bardzo się nadaje do mocnych samochodów. Lipa,
krzyniarz Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 panowie szukam opon do quattro, 235/40/18 , miałem godyeary eagle f1 szukam coś nowego dobrego wartego polecenia budget 180euro za oponę jakie propozycje ? http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=63579142.124.1860&typ=R-142436&ranzahl=4&Breite=235&Quer=40&Felge=18&Speed=H&weiter=15&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&sort_by=preis_down&Transport=P&dsco=124&sowigan=So co myślicie o tym?
I r o Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 od dwóch dni t1r zastąpiły ContiSportContact 3, jak na razie zobaczymy co to warte po deszczu ... na feldze ułożyły się prawie jak toyo
Pulpit Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 pirelli p6000 nie polecam 3 sezony na nich przelatałem od nówki sztuki w tamtym tygodniu wymieniłem na zimówki (dunlop sp winter sport m3) i jak zobaczyłem jak wyglądają to się przeraziłem praktycznie nic z nich nie zostało a opona nie była ani stara ani sparciała, może za ostro po zakrętach latałem ale bez przesady 2-3 mm w najwyższym punkcie zostało. poszła już w śmietnik mogłem cyknąć pamiątkowe zdjęcie.
grochu Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 Koledzy, dordzy miłośnicy Audi, mam kasę na letnie oponki:) Audiczka już 2 lata śmiga na jakiś sfloganych nalewkach :gwizdanie: i czas na inwestycję. Chcę kupić nowe sztuki. Myślałem nad jakimiś Dunlopami, GoodYer czy Bridgestone. Zwracam się do was z prośbą o pomoc w wyborze Chodzi mi głównie o komfort jazdy, stopień zużycia. Raczej nie szaleję ale i PSJ nie stosuję. Podobno zima to dobry okres na zakup letnich opon :>
Brysio Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 od dwóch dni t1r zastąpiły ContiSportContact 3, jak na razie zobaczymy co to warte po deszczu ... na feldze ułożyły się prawie jak toyo zycze dobrych i szybkich manewrow na mokrej znaczy sliskiej drodze conti to badziew niestety pare stron wczesniej znajdzeisz fotki ktore wlasnorecznie robilem wlasnie jesli chodzi o sportcontacty
I r o Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 dzisiaj na kilku szybszych łukach zaświecił esp, więc nawet deszczu nie trzeba :gwizdanie: no zobaczymy co to będzie... oby jakoś zimę przykulać, a rozglądam się cały czas za czymś sensownym, bo niestety, ale ten rozmiar to trudny do wychaczenia
NYNA Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 dzisiaj na kilku szybszych łukach zaświecił esp, więc nawet deszczu nie trzeba no zobaczymy co to będzie... oby jakoś zimę przykulać, a rozglądam się cały czas za czymś sensownym, bo niestety, ale ten rozmiar to trudny do wychaczenia Letnie na zimę kupiłeś? To gdzie jeździsz?
NYNA Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 w Atenach No to sporo wyjaśnia
dj_bobo Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Panowie. Mam opony letnie Pirelli P5000 DRAGO w rozmiarze 185/60 R14 82H na felgach Rial Flair 6" x 14". Niestety opony nie spełniają moich oczekiwań. Myślałem, że będą dobre na mokre nawierzchnie. Jednak kilkakrotnie na torze TOR Rakietowa we Wrocławiu przekonałem się że to kiepskie opony, które tylko ładnie wyglądają. Co polecacie kupić w rozmiarze 185/55 R14 lub 185/60 R14? Mierzę w Toyo Proxes CF-1, R888 (tylko na suchą nawierzchnię) lub R1-R (mokra i sucha nawierzchnia)? Auto nie full wypas, ale objeżdża mocne cywilne seryjne Bemki i Passaty Kombi na technicznych próbach czasowych na torze. --> Skoda Felicia 1,6MPI z modyfikowanym dolotem i wydechem, obniżony i usztywniony zawias, nawiercane i nacinane tarcze hamulcowe Mikoda GT + klocki ATE. Ograniczają mnie głównie opony. Co kupić? /auta nie zmienię, bo lubię dokopać furmanom w droższych furach :D /
Brysio Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 hmmm troche masz wyskosc gumy duza wiec tu sily boczne slabiej opona przenosi 55 czy 60% szerokosci to juz troche jest ciezko bedzie znalezc Ci opone ktroa dobrze trzyma sie w zakretach niby to tylko okolo 10cm ale jednak buja troche wiesz ze im wyzsza scianka boczna tym oponia ma tendencje w zakretach do "przeginania" sie a i nieczesto przy tym traci przyczepnosc tutaj 185 55 r14 http://www.reifen-vor-ort.de/reifen/suchen?size=18555+r14&postCodeAlt=&sort=ts&postCode=&radius=20&type%5B%5D=S&speed=all&qual=high takie sa do wyboru na zadnej z nich nie jezdzilem wiec polecic nie moge hankook ventus niby najbarduiej polecana ale jak mowie niech wypowiedza sie inni ktorzy te opony posiadaja 185 60 r14 http://www.reifen-vor-ort.de/sommerreifen/suchen?size=18560+r14&postCodeAlt=&sort=ts&postCode=&radius=20&type%5B%5D=S&speed=all&qual=high w tych znow wiedzie pirelli PIRELLI CIN-P6 185/60 R14 82 H oraz BRIDGEST ER 300 185/60 R14 82 H´ besonders empfehlenswert -- specjalnie polecane vorbildlich -- wzorowe (najlepsze)
YatzeK Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Co polecacie kupić w rozmiarze 185/55 R14 lub 185/60 R14? Mierzę w Toyo Proxes CF-1, R888 (tylko na suchą nawierzchnię) lub R1-R (mokra i sucha nawierzchnia)? Auto nie full wypas, ale objeżdża mocne cywilne seryjne Bemki i Passaty Kombi na technicznych próbach czasowych na torze. --> Skoda Felicia 1,6MPI z modyfikowanym dolotem i wydechem, obniżony i usztywniony zawias, nawiercane i nacinane tarcze hamulcowe Mikoda GT + klocki ATE. Ograniczają mnie głównie opony. Co kupić? /auta nie zmienię, bo lubię dokopać furmanom w droższych furach :D / Rozumiem, ze auto przeznaczone do zabaw na torze, a nie do jazdy na codzień? Jeżeli tak i jeżeli chcesz naprawdę powalczyć to zacząłbym od zmiany kół na rozmiar większe. W 195/50R15 masz o wiele większy wybór opon, które dobrze trzymają, nawet kilka semi-slicków się znajdzie innych niż Toyo.Przy okazji - Toyo CF1 to przecież zwyczajna drogowa opona, po której nie oczekuj niczego ponad normalną, codzienną jazdę.
Misiek69 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 watek ma troche stron i ciezko go calego przewertowac, a kilka stron wstecz nie znalazlem odpowiedzi na pytanie, ktore chce zadac, a mianowicie jaka opone polecacie w rozmairze 235/45/17 na lato oczywiscie, warunkiem jest to, aby sie wolno zuzywala i oczywiscie wlasciwosci jezdne rowniez sa dla mnie wazne, ale na pierwszym miejscu jest niska scieralnosc opony
marekwaw007 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Wątek jest dość długi i nie mogę znaleźć potrzebnych mi info. Planuję zakup letnich opon. Teraz mam 205/55R16. Myślę o zakupie szerszych opon, może 215/55. Jeśli ktoś juz robił taką zamianę, dajcie znać czy są jakieś zmiany w prowadzeniu auta, jak ze spalaniem ( czy w ogóle się zmieniło) ? Ewentualnie jakie gumy polecacie do szybkiej jazdy. Główne kryterium to wolne zużycie i dobre trzymanie na zakrętach
dj_bobo Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Auto również do jazdy na co dzień, ale też na tor. 195/50 R15 raczej odpada, bo od 3 lat mam nowe Riale Flair 14"x6" i nie chcę ich sprzedawać za pół ceny i znowu wywalać kasę na obręcze 15". Poza tym wyznaję zasadę (bo to prawda), że dla 75-konnego silnika każda zmiana kapcia na większy zamula. Dzisiaj wracałem autem z 200km trasy na swoich zimóweczkach Vredestein Snowtrac 3 (165/70 R13 79T) i auto odczuwalnie lepiej się zbiera. Te opony na obręczach stalowych 13"x5" są zdecydowanie lżejsze niż 14" Riale z kapciami Pirelli 185/60 R14 82 H, a wiadomo, że im mniejsza masa wirująca tym auto lepiej zapiernicza Yatzek, to co w takim razie? Warto kupić inne kapcie? Czy po prostu instruktor mnie podpuścił bym wydał kasę na nowe oponki? Co polecacie kupić w rozmiarze 185/55 R14 lub 185/60 R14? Mierzę w Toyo Proxes CF-1, R888 (tylko na suchą nawierzchnię) lub R1-R (mokra i sucha nawierzchnia)? Auto nie full wypas, ale objeżdża mocne cywilne seryjne Bemki i Passaty Kombi na technicznych próbach czasowych na torze. --> Skoda Felicia 1,6MPI z modyfikowanym dolotem i wydechem, obniżony i usztywniony zawias, nawiercane i nacinane tarcze hamulcowe Mikoda GT + klocki ATE. Ograniczają mnie głównie opony. Co kupić? /auta nie zmienię, bo lubię dokopać furmanom w droższych furach :D / Rozumiem, ze auto przeznaczone do zabaw na torze, a nie do jazdy na codzień? Jeżeli tak i jeżeli chcesz naprawdę powalczyć to zacząłbym od zmiany kół na rozmiar większe. W 195/50R15 masz o wiele większy wybór opon, które dobrze trzymają, nawet kilka semi-slicków się znajdzie innych niż Toyo.Przy okazji - Toyo CF1 to przecież zwyczajna drogowa opona, po której nie oczekuj niczego ponad normalną, codzienną jazdę.
carpa84 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Czy miał ktoś styczność z oponą Nankang NS 2 , prosił bym o jakieś info. Z góry wielkie dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się