skinu44 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 witam od 3 dni mam problem z ręcznym a mianowicie gdy zaparkowałem na parkingu w pracy i zaciągnąłem ręczny, po wyjściu z pracy zrobił się luz na ręcznym (na dźwigni) i jak go lekko podciągam słychać takie pukanie, ręczny nawet nie zaciągnę na 1 ząbek a juz na liczniku wyświetla się kontrolka ze ręczny jest zaciągnięty dodaje 2 filmy. Na 1 filmie próbowałem uchwycić tam w środu co się dzieje i co może stukać. Wcześniej takiego stuku nie było i zaciągał się od razu ręczny bez luzu 1#----> #2-----> Ktos pomorze??
Dev Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Sprawdz czy odbily dzwignie na zaciskach
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Jeśli codzi o mnie to może nie w audi, ale w bmw miałem tak że mechanizm ręcznego się rozsypał w środku, jakiś nit puścił i zapadkę szlag trafił. Myślę żebyś się kontrolką nie sugerował bo czujnik masz przy dźwigni i jak tylko podniesiesz dźwignie to kontrolka to sygnalizuje, także to normalne . Akurat w a4 ręczny mam bajeczka, ale w Focusie tydzień temu wymianiełem linki bo sie zatarły w pancerzu i praktycznie się nie przesuwały. Efekt byl bardzo podobny jak u ciebie. Pozdrowionka
skinu44 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Wczoraj po przejechaniu pare km okazalosie ze felga lewy tyl jest ciepla pozostale zimne
iwadrian Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Sprawdź też, czy linka w pancerzu lekko chodzi.
Alfi Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Sprawdź lewa linkę. Przyjrzyj się dokładnie filmikowi, linka zakończona jest kulką i ma luz kiedy podciągasz dźwignię. Zdejmij koło i poproś kogoś o zaciągnięcie ręcznego, zobaczysz czy linka lekko chodzi. Jeśli tak na kanał i sprawdź zabezpieczenie naciągu pancerza linki (samej linki się nie reguluje tylko sam pancerz). Żeby ręczny dobrze hamował linki muszą pociągać równo, bo są zamocowane w takim trójkącie metalowym. Dźwignia pociąga je obie jednocześnie. Kiedy mają rożną długość, ten trójkąt się przekasza i hamulec nierówno bierze.
Al@n Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 jak kolega dev pisze, zapieczona dźwigienka zacisku, zaciągłes i już nie wróciła na swoje miejsce, zaciski do regeneracji
fireman tom Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Mam identyczny problem u siebie. Nie da się tego jakoś samemu zrobić?
fireman tom Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Mało prawdopodobne W sobote umówiłem się z mechanikiem. Dam znać co i jak. EDIT: Rozruszane cięgło ręcznego i po temacie:) Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez fireman tom
mateusz1992 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Mało prawdopodobne W sobote umówiłem się z mechanikiem. Dam znać co i jak. EDIT: Rozruszane cięgło ręcznego i po temacie:) witam mam pytanie pojawił sie podobny problem czy rozruszanie tego cięgna pomogło? jaki koszt i czas naprawy? pozdrawiam
Dev Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Na tydzień lub dwa wystarczy, potem problem powróci.
fireman tom Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Na tydzień lub dwa wystarczy, potem problem powróci. Tak jak Dev pisze problem powrócił. Dev co z tym fantem zrobić?
mateusz1992 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Na tydzień lub dwa wystarczy, potem problem powróci. Tak jak Dev pisze problem powrócił. Dev co z tym fantem zrobić? podłączam się pod pytanie co z tym fantem zrobic wymienic linke czy cos innego
fireman tom Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Wysłać do mnie do regeneracji Dev wiem, że zajmujesz się profesjonalną regeneracją zacisków aczkolwiek rozbieranie wszystkiego, wysyłanie, czekanie (wiadomo jak jest z czasem) to nie taka prosta sprawa i nie zawsze tańsza. Jeśli problem stanowią zapieczone prowadniki zacisku to można to jak najbardziej zrobić samemu. No chyba że w grę wchodzi co innego ale w zacisku to jedynie jeszcze tłok. W każdym razie jeśli byłaby to wina tłoka to raczej problem byłby nie tylko w ręcznym ale ogólnie w hamulcach. Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez fireman tom
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 To nie są trzpieni w jarzmie i na pewno nie tloczek
fireman tom Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Dev mógłbyś napisać PW jaki koszt regeneracji u Ciebie bez malowania i jak długo to trwa? Chciałem napisać PW ale podobno nie mozesz korzystać z odbioru wiadomości:).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się