--Rafcio-- Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Czytałem na którymś tam forum, że z obu stron są znaki, gość miał odwrotnie założone koło i przez to brak mocy. Tak się chciałem tylko upewnić, więc jak to ma się do AEB. Ja mam to koło tak założone że po zdjeciu pokrywy nie widze na nim zadnych numerów ani symboli. Zdjecie poglądowe z neta Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez --Rafcio--
--Rafcio-- Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Oki czyli mam dobrze, dziękować. Miałem obawy lekkie bo przejrzałem pare filmow z wymiana rozrządu i nikt tam nie miał tych wybitych napisów więc myślałem że są od strony silnika. Podziękował.
marasekm Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 W silnikach ADR szło napisami do silnika Tak podam w formie ciekawostki
--Rafcio-- Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Coś mi się pomyliło i jednak nie mam napisów z przodu. Mam dylemat teraz czy to odwracać. Patrzac na rozrzady to 1.8t który ma pompe wody na rozrzadzie posiada takie złote koło i tam są napisy a 1.8t takie jak moj ma pompe na pasku klinowym i posiada kolo szare no i tu niema znaków. Dobrze myśle jest ok? Tak jest Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez --Rafcio--
marasekm Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Literatura (czyli Sam naprawiam) podaje, że w silnikach 1.8 koło pasowe wałka rozrządu ma być wąskim odsadzeniem w stronę przodu samochodu (czyli napisy w stronę silnika). W moim ADR mechanik poprzedniego właściciela założył koło odwrotnie, czyli napisami do przodu i pasek rozrządu zwisał mi jakieś 3mm z koła. Obróciłem koło tak jak masz na foto i jest ok. Czyli moim zdaniem masz koło założone poprawnie. BTW, jak założysz koło odwrotnie to nie ustawisz rozrządu (piszę znowu z własnego doświadczenia).
--Rafcio-- Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Dziękuję bardzo widocznie to takie samo kolo jak w ADR, nie dawało mi spokoju to że w nowszych 1.8t jest takie koło http://motofocus.pl/media/img/article/0/1/4/6/7/6/56694de6a678a1.pngno i myślałem ze mam odwrotnie.
marasekm Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Tylko jak się przyjrzysz temu kołu to widać, ze wąski rant jest z przodu, a ten szerszy idzie w stronę silnika. Widać mechanicy się mylili jak zakładali koła i w nowszych wersjach napisy są w końcu z przodu, a nie z tyłu
--Rafcio-- Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 No przyjrzę się temu rantowi z bliska z ciekawości, dzięki jeszcze raz, teraz mam inny na to pogląd
Chudy325 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 (edytowane) Odebrałem auto od mechanika po wymianie rozrządu pompy i uszczelniaczy. Silnik teraz ma zauważalnie mniej mocy. Podczas sprawdzania czy rozrząd dobrze ustawiony zobaczyłem coś takiego jak na foto. Czy koło jest zalozone odpowiednią strona? 1.8t APU Edytowane 3 Grudnia 2018 przez Chudy325
przem8 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 (edytowane) Jest źle, niezła wtopa. Edytowane 3 Grudnia 2018 przez przem8 1
Chudy325 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 (edytowane) Dzięki. Brak mocy w wyższej partii obrotów też może być tym spowodowany ? Sprawa wyjaśniona. Odwróciłem koło i wszystko jest jak trzeba Edytowane 4 Grudnia 2018 przez Chudy325
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się