wesz82 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Odpalasz zawsze na Pb, inaczej się nie da. da się da, ale się tego zdecydowanie nie stosuje i nie poleca, mówie tutaj o odpalaniu w trybie awaryjnym od razu na LPG. Kolega to widzę nie popuści A co napisałem 4 posty wyżej??? Sorry za OT Podejrzewam że nawet montaż takiego wyłącznika pompy paliwa zwiększy jej żywotność a koszt około 50 zł to nie tak wiele.
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 koszt jest o wiele niższy... nie chce tutaj swirowac. ale jakieś 7 zł + 15 minut pracy wystarczy zamontować przekaznik przy ECU i po temacie
wrc.mm Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2008 Czyli mówicie wyłącznik Pb , ale co wtedy z tematem pomocy Pb w czasie zbyt małego ciśnienia na listwie LPG wtedy autko ma sie wspomagać paliwem Pb, a skoro pompa będzie wyłączona do bedą wyskakiwać błedy o ubogiej mieszance i zbyt niskim ciśnieniu na wtryskach A jak ten wyłacznik działa ?? trzeba go ręcznioe włanczać i wyłanczać tzn.?? podczas odpalania silnika najpierw trzeba włączyc pompe paliwa?? czy jest to może jakoś w automacie: tryb włączania jast na stałe , a tylko decydujemy o wyłączeniu pompy podczas jazdy na LPG???
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 wyłacznik działa automatycznie najczęsciej sterowanie idzie od elektrozaworu ze zbiornika LPG
wesz82 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 koszt jest o wiele niższy... nie chce tutaj swirowac. ale jakieś 7 zł + 15 minut pracy wystarczy zamontować przekaznik przy ECU i po temacie jeżeli robisz to samemu zaś elektro powiedział 50 zł.masz może jakiś schemat Tomek???
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 nie, nie mam schematu, najczęsciej klient kupuje kostke na allegro za 25 zł ja mu to montuje i po sprawie trzeba sie wpiąć w przewód zasilający pompe paliwową, mase i sterowanie od elektrozaworu który jest przy zbiorniku taka opcja jest najczęstsza mozna też jak pisałem wczesniej zrobic to zaraz przy ECU jutro zobacze jak to wygląda organoleptycznie bo tak z bani to nie pamietam [br]Dopisany: 14 Grudzień 2008, 22:05_________________________________________________w moim aucie i roczniku jest sygnał do pompy na 4 pinie ECU przy rozruchu ma byc do 1V co do Twojego to nie moge znalesc schematu od ECU :confused4:
wesz82 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 nie, nie mam schematu, najczęsciej klient kupuje kostke na allegro za 25 zł ja mu to montuje i po sprawie trzeba sie wpiąć w przewód zasilający pompe paliwową, mase i sterowanie od elektrozaworu który jest przy zbiorniku taka opcja jest najczęstsza mozna też jak pisałem wczesniej zrobic to zaraz przy ECU jutro zobacze jak to wygląda organoleptycznie bo tak z bani to nie pamietam [br]Dopisany: 14 Grudzień 2008, 22:05_________________________________________________w moim aucie i roczniku jest sygnał do pompy na 4 pinie ECU przy rozruchu ma byc do 1V co do Twojego to nie moge znalesc schematu od ECU :confused4: Spoko,dzięki za fatygę,w sumie i tak dam to dla elektro bo dla mnie to czarna magia
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 znalazłem !!!!!!! kostka D pin 6 i tak samo, do 1V przy rozruchu
wrc.mm Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 witam ponownie. gadalem ostatnio z kolesiem na gg on opisał mi swój problem z opadaniem wzsaznika paliwa jezdzac na LPG w jego audiczce był podobny do tego : jeżeli jest problem i auto zużywa LPG i Pb to naszybszym rozwiazaniem jest montaż wyłącznika pompy paliwowej ciekawsze rzeczy dzieja sie w renault-ach tam podczas jazdy na LPG spada wskaznik paliwa :shocked: dlaczego????? ponieważ jest podłaczony we wszystkie mozliwe sposoby z ECU, pływakiem w zbiorniku i cholera wie z czym jeszcze, takie ustroństwo ale co ciekawe paliwa wcale nie spala wszystko wraca do normy po ponownym zatankowaniu auta ale siłą rzeczy g...... tam wchodzi no i jeżeli spadnie wskażnik do zera wraca do swojego właściwego połozenia jest jakies urządzenie które niweluje tą niedogodność ale ja go jeszcze nie widziałem jest to możliwe w połączeniu : stag300-audi A4????
husain Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 witam ponownie. gadalem ostatnio z kolesiem na gg on opisał mi swój problem z opadaniem wzsaznika paliwa jezdzac na LPG w jego audiczce był podobny do tego : jeżeli jest problem i auto zużywa LPG i Pb to naszybszym rozwiazaniem jest montaż wyłącznika pompy paliwowej ciekawsze rzeczy dzieja sie w renault-ach tam podczas jazdy na LPG spada wskaznik paliwa :shocked: dlaczego????? ponieważ jest podłaczony we wszystkie mozliwe sposoby z ECU, pływakiem w zbiorniku i cholera wie z czym jeszcze, takie ustroństwo ale co ciekawe paliwa wcale nie spala wszystko wraca do normy po ponownym zatankowaniu auta ale siłą rzeczy g...... tam wchodzi no i jeżeli spadnie wskażnik do zera wraca do swojego właściwego połozenia jest jakies urządzenie które niweluje tą niedogodność ale ja go jeszcze nie widziałem jest to możliwe w połączeniu : stag300-audi A4???? chyba o mnie mowa
wesz82 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Panowie u mnie problem pojawia się od kiedy ostatnio zmieniałem uszczelkę pod głowicą Byłem u gazownika i powiedział że instalacja jest w porządku więc szukałem dalej i podejrzewam regulator o którym mówicie. Pytanie czy o nim mowa??? wymontowałem go i pod nim jest benzyna to znaczy że puszcza benzynę??? nr bosch-a 0 208 160 516 WAU- 078 1330534 A z przejściem ca C w ASO chcą za niego około 350 zł zaś w sklepie dostanę za 240zł to i tak troszkę kaski jest! W którym miejscu dokładnie powinien on puszczać?tym wężykiem od podciśnienia co idzie do kolektora??? w które miejsce powinienem wstrzyknąć benzynę i którędy ma puszczać??? dzięki pzdr
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 zdejmij gumowy wąż z tego zaworu i zapal silnik, zobacz czy kapie a najlepiej bedzie jak założysz przezroczysty wężyk w którym bedzie widac paliwo
andlon Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 To co jest na zdjęciu to wg mnie: Regulator ciśnienia paliwa, a nie zawór. Jego zadanie to utrzymanie ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy względnie stałego w stosunku do podciśnienia panującego w kolektorze dolotowym. Jeżeli jego membrana przepuszcza, to paliwo poprzez rurkę od podciśnienia może dostawać się do kolektora ssącego a później cylindrów i być spalane - również podczas jazdy na LPG. Zdejmij wężyk od strony kolektora i zassij ustami - jeżeli będzie sucho to OK, jeżeli nie to umyj szybko zęby i kup nowy regulator.
wesz82 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Tomek dzięki jutro sprawdzę i dam znać ale raczej nie cieknie nic z niego! andlon masz rację,ale pisałem to w pośpiechu i dałem ciała już poprawione. I już po teście tzn regulator jest dobry nie puścił nawet troszkę PB. Teraz już wiem co raczej u mnie dolega tzn.przecież kabel w starej sondzie już był naderwany i jak wkręcaliśmy sondę to sie rozpierd...a że nie miałem kasy na ori to zakupiłem zamiennik i pewnie ona szwankuje Pytanie czy sonda może działać poprawnie na PB a na LPG mieszać??? Puki auto jest zimne to nic się nie dzieje zaś jak tylko troszkę się nagrzeje to już poszarpuje na gazie!
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 sonda albo działa albo nie i nie ma znaczenia czy na PB czy na LPG jedynie wskazania moga byc różne Vag-iem sprawdzałeś jak oscyluje ?
wesz82 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 sonda albo działa albo nie i nie ma znaczenia czy na PB czy na LPG jedynie wskazania moga byc różne Vag-iem sprawdzałeś jak oscyluje ? Nie a jak to zrobić???? Jeżeli tak mówisz to jeszcze podjadę do drugiego gazownika żeby potwierdził lub zaprzeczył temu pierwszemu!
adams78 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Najpierw zorientuj się, czy masz wyprowadzone przewody z instalacji gazowej do sondy. W wiązce są przewody, ale nie zawsze są podłączone do sondy. Puki auto jest zimne to nic się nie dzieje zaś jak tylko troszkę się nagrzeje to już poszarpuje na gazie! Jest zimne i jest o.k., ale na Pb, czy na LPG?
wesz82 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Najpierw zorientuj się, czy masz wyprowadzone przewody z instalacji gazowej do sondy. W wiązce są przewody, ale nie zawsze są podłączone do sondy. Puki auto jest zimne to nic się nie dzieje zaś jak tylko troszkę się nagrzeje to już poszarpuje na gazie! Jest zimne i jest o.k., ale na Pb, czy na LPG? Skąd te przewody z instalki gazowej odchodzą dokładnie??? Zaraz po przełączeniu się na gaz auto tak nie szarpie albo po prostu ja zawsze ostrożnie obchodzę się z pedałem gazu na zimnym i nie odczuwam tego Jak auto chodzi na PB i przełączę na LPG to czuje lekkie szarpniecie i silnik chodzi troszkę gorzej tzn jakby dawka była za duża lub za mała. Jak kolejno odłączam wtryski z gazu to silnik reaguje więc wtryski ok.
adams78 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 W BRC SQ24 z wiązki głównej są wyprowadzone przewody, które łączą się z lambdą gdzieś przy ścianie grodziowej - zależnie od fantazji instalatora. Szukaj na wiązce od sondy, czy jest coś wpięte.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się