Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

proszę szanowne grono log - speców o analizę WTF jest źle :-)

http://vaglog.pl/log_258822.html

http://vaglog.pl/log_258821.html

http://vaglog.pl/log_258820.html

logi wykonane na pb. sprawdzona szczelność dolotu, pompa paliwa jak i filtr nowe. czyżby przepływka do zmiany?

dzięki bardzo za pomoc.

Opublikowano (edytowane)

maf-a wymień

Edytowane przez krzysiekml
Opublikowano

Przepływka pany wymieniona. Co teraz można ciekawego wywnioskować? Czy na wirusa można już by było się umawiać, czy cuś jeszcze widzicie?

http://vaglog.pl/log_258970.html

http://vaglog.pl/log_258971.html

http://vaglog.pl/log_258972.html

Proszę przewinąć na dół bo logi są wczorajsze przed wymianą MAF-a i dzisiejsze do porównania.

Dzięki za pomoc.

Opublikowano

nie wiem co jest grane,na tym maf-ie za duży przepływ jak na taki bost i sonda pokazuje bogato

Opublikowano (edytowane)

na tamtej przepływce korekty paliwa szły aż na 25% i było zbyt ubogo. może korekty długoterminowe trzeba skasować albo cuś?

jeszcze dodam że graty zmienione są czyli K03S, FMIC, DP, bo przygotowuje się do chipa. i składam wszystko do kupy.

Edytowane przez kwiator
Opublikowano

logi robi się zawsze po kasowaniu błędów nawet jak nic nie ma w ecu,maf dobry założyłeś ?

Opublikowano (edytowane)

oczywiście błędy skasowane. nie było żadnych. maf dobrany prawidłowo. Pierburg 7.22684.15.0

Edytowane przez kwiator
Opublikowano

I tu pewnie jest pies pogrzebany że nie masz przepływki boscha.

Opublikowano

ot cały zapewne problem,461L końcówka jak pamiętam

Opublikowano

czyli niby ten: 0 280 218 063 ?

Opublikowano

Dokładnie

Opublikowano

przepływ wymieniony na Bosch, oto logi:

http://vaglog.pl/log_259227.html

http://vaglog.pl/log_259228.html

http://vaglog.pl/log_259229.html

piszcie pany dobre rzeczy po tych logach bo normalnie już z sił opadam :-) i pomysły się kończą.

Opublikowano

Przepływka teraz ok, filtr paliwa jaki założyłeś? filtron?

Opublikowano

Tak. Filtron. Ale ciśnienie paliwa było sprawdzane pod obciążeniem zaraz po zmianie pompy i filtra i trzyma 4 bar non stop.

Opublikowano

Posprawdzaj wszystkie zaworki zwrotne.

Opublikowano

Ja bym sprawdził jeszcze raz to ciśnienie paliwa nawet tylko na postoju czy na pewno jest 4 bar...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...