kwiator Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 proszę szanowne grono log - speców o analizę WTF jest źle :-) http://vaglog.pl/log_258822.html http://vaglog.pl/log_258821.html http://vaglog.pl/log_258820.html logi wykonane na pb. sprawdzona szczelność dolotu, pompa paliwa jak i filtr nowe. czyżby przepływka do zmiany? dzięki bardzo za pomoc.
krzysiekml Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) maf-a wymień Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez krzysiekml
kwiator Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Przepływka pany wymieniona. Co teraz można ciekawego wywnioskować? Czy na wirusa można już by było się umawiać, czy cuś jeszcze widzicie? http://vaglog.pl/log_258970.html http://vaglog.pl/log_258971.html http://vaglog.pl/log_258972.html Proszę przewinąć na dół bo logi są wczorajsze przed wymianą MAF-a i dzisiejsze do porównania. Dzięki za pomoc.
krzysiekml Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 nie wiem co jest grane,na tym maf-ie za duży przepływ jak na taki bost i sonda pokazuje bogato
kwiator Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) na tamtej przepływce korekty paliwa szły aż na 25% i było zbyt ubogo. może korekty długoterminowe trzeba skasować albo cuś? jeszcze dodam że graty zmienione są czyli K03S, FMIC, DP, bo przygotowuje się do chipa. i składam wszystko do kupy. Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez kwiator
krzysiekml Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 logi robi się zawsze po kasowaniu błędów nawet jak nic nie ma w ecu,maf dobry założyłeś ?
kwiator Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) oczywiście błędy skasowane. nie było żadnych. maf dobrany prawidłowo. Pierburg 7.22684.15.0 Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez kwiator
otis89 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 I tu pewnie jest pies pogrzebany że nie masz przepływki boscha.
krzysiekml Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 ot cały zapewne problem,461L końcówka jak pamiętam
kwiator Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 czyli niby ten: 0 280 218 063 ?
kwiator Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 przepływ wymieniony na Bosch, oto logi: http://vaglog.pl/log_259227.html http://vaglog.pl/log_259228.html http://vaglog.pl/log_259229.html piszcie pany dobre rzeczy po tych logach bo normalnie już z sił opadam :-) i pomysły się kończą.
Łukasz13 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Przepływka teraz ok, filtr paliwa jaki założyłeś? filtron?
kwiator Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Tak. Filtron. Ale ciśnienie paliwa było sprawdzane pod obciążeniem zaraz po zmianie pompy i filtra i trzyma 4 bar non stop.
otis89 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Posprawdzaj wszystkie zaworki zwrotne.
Łukasz13 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Ja bym sprawdził jeszcze raz to ciśnienie paliwa nawet tylko na postoju czy na pewno jest 4 bar...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się