Bartholomeo Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam was serdecznie. Wpadłem na taki pomysł aby kupić full wypasioną audi a4 b5 2.5 tdi v6 150km po lifcie i zrobić swapa na 2.5 tdi R5 AEL 140km od audi a6 c4 teraz pytanie czy jest to realne? Na alledrogo zauważyłem że można kompletny silnik kupić od 1400zł tylko czy komputer pokładowy nadal będzie pokazywał spalanie itd ? Czekam na waszą odpowiedź. Pozdrawiam Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Bartholomeo
fatboyA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Silnik R5 nie wejdzie do karoserii b5 bo jest za długi jedyny słuszny pomysł i bez większej rzeźby to silnik 1,9tdi awx lub avf koszta trochę większe ale wszystko pasi nawet manualna skrzynie z 2,5 v6
Bartholomeo Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Myślałem że jak ludzie uporali się wsadzić do a4 b5 4.2 to 2.5 r5 bez problemu Bardziej myślałem o silniku na pompie rotacyjnym bo do PD nie mam zaufania Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Bartholomeo
lukasz51237 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Włóż afna i przykoksuj, w internecie można znaleźć materiały na ten temat. Ludziska swapowali 2.5tdi v6 na afna, awxa, avfa nawet w A8 D2
Jarol Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Bardziej myślałem o silniku na pompie rotacyjnym bo do PD nie mam zaufania Dlaczego nie masz do PD zaufania?
Mordeliuss Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Jeżeli kupisz zadbany silnik PD to nie ma o co się bać. Tylko nie warto oszczędzać na silniku. Też wolałbym AWX niż AFN ale do jednego i drugiego mam duży szacunek.
Bartholomeo Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Mam AFN już spory czas i jestem bardzo zadowolony. Mój tata ma AWX w a6 c5 i 6 lat nic mu się nie dzieje tylko rzeczy eksploatacyjne. Po prostu konstrukcja na pompie rotacyjnej bardziej do mnie przemawia
misiek95 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Myślałem że jak ludzie uporali się wsadzić do a4 b5 4.2 to 2.5 r5 bez problemu problem z długością bloku. v8 ma długość zbliżoną do r4 Bardziej myślałem o silniku na pompie rotacyjnym bo do PD nie mam zaufania ojciec swapował AFN do liftowej c5 bo jest fanem VP. Ja bym szedł w awxa bez chwili zawahania. Co kto lubi
fatboyA4 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Ja uważam że silnik afn to zmodyfikowane 1,9d z z lat 90 a awx o całkiem nowa konstrukcja bardziej współczesna i rozwojowa.
Bartholomeo Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Czyli silnik nie da rady wejść?
C4NC3R Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Czyli silnik nie da rady wejść? Nie da rady wsadzić r5 bo jest 5 garów w jednym rzędzie. A v8 wiadomo, dwa rządki po 4 gary... Jak nie ufasz PDkom to zawsze możesz zrobić hybryde, dół silniika AWX/ASZ a góra od VP. Będziesz mógł wtedy podnieść znacząco moc bez obawy o korbo-asfalt . No chyba że miałbyś wolene 15k PLN i chciał wsadzić z nowszej gamy 3.0TDi, np. takie CDUC Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez C4NC3R
Bartholomeo Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Czyli nie ma żadnych nadziei?
marcindlug Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Czyli nie ma żadnych nadziei? to zalezy jak bardzo chcesz ingerowac w konstrukcje auta. jak dobrze poszukasz to znajdziesz w internetach projekt 2.2t w budzie b5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się