Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie o podniesienie mocy, a nie wymiane na 1.8T!!!!


Furio

Rekomendowane odpowiedzi

Ale mi gula zrobiłeś teraz........następnego kupię 1,8T lub 2,5TDi. A który z nich byłby tańszy w eksploatacji??? Chodzi mi o naprawy i wymiany pasków itp....

1.8T :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalowac to ja mam dopiero czego - kupilem 2.6 :D (ale mam Quattro, czyli to o czym zawsze marzylem!!). wpier*ala ogromne ilosci benzyny ale jezdzi tez fajnie, chociaz jesli chodzi o koszty to wolalbym 2.8, slyszalem, ze spalanie podobne, tylko problemy ze szczelnoscia sa. czy to prawda? jakis koles na allegro oferuje chipy do wielu wolnossacych silnikow - z mojego moze za 400 pln zrobic 166 kucy i 250 nm czy cos w tych okolicach. wierzyc w to, czy raczej nie? link :arrow: http://www.allegro.pl/item102481283_chiptuning_audi_wszystkie_.html

PS

zna ktos wiarygodne wyniki przyspieszen A4 2.6Q?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis koles na allegro oferuje chipy do wielu wolnossacych silnikow - z mojego moze za 400 pln zrobic 166 kucy i 300 nm czy cos w tych okolicach. wierzyc w to, czy raczej nie? link :arrow: http://www.allegro.pl/item102481283_chiptuning_audi_wszystkie_.html

Ściema.Napisz do kolesia , że robisz pomiar przed włożeniem chipa i po jego zamontowaniu i jak nie będzie takiego przyrostu jak obiecuje , to oddaje Ci kase i dodatkowo płaci za hamownie :wink: Na 100% się nie zgodzi , bo w wolnossącym silniku taki chip nie da takiego przyrostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z uturbieniem 2.6? :D daloby jakas duza turbawke podpasowac? gadalem z majstrem, ktory podobno potrafi wszystko i wg niego moze wsadzic nawet turbo od ciezarowki :) z tym, ze nie potrafi powiedziec nic o kosztach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z uturbieniem 2.6? :D daloby jakas duza turbawke podpasowac? gadalem z majstrem, ktory podobno potrafi wszystko i wg niego moze wsadzic nawet turbo od ciezarowki :) z tym, ze nie potrafi powiedziec nic o kosztach :mrgreen:

Chyba 2 turbawki.Turbo od ciężarówki to on sobie może w d===wsadzić skoro ma tyle miejsca.Coś tam pod maską da się upchnąć , ale później to wszystko wystroić , zeby ładnie chodziło i nie było problemów to już nie jest tak hop siup i trzeba na to sporo kasy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z uturbieniem 2.6? :D daloby jakas duza turbawke podpasowac? gadalem z majstrem, ktory podobno potrafi wszystko i wg niego moze wsadzic nawet turbo od ciezarowki :) z tym, ze nie potrafi powiedziec nic o kosztach :mrgreen:

Chyba 2 turbawki.Turbo od ciężarówki to on sobie może w d===wsadzić skoro ma tyle miejsca.Coś tam pod maską da się upchnąć , ale później to wszystko wystroić , zeby ładnie chodziło i nie było problemów to już nie jest tak hop siup i trzeba na to sporo kasy :wink:

Dokładnie, poza tym należy pamiętać, że silnik wolnossący należy odpowiednio przygotować pod turbo... Ogólnie jeśli chce się podnieść moc nieznacznie to zakładanie turba jest nieopłacalne, chyba że ktoś nastawia się na przyrosty od 100% wzwyż :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taniej Cię wyjdzie kupić S4 2,7 niż te dwie turbiny wepchnąć i to dostroić......no może trochę przesadziłem z tym S4 2,7......chętnie bym takiego przetestował :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czylo podsumowując, niech ktoś kompetentny napisze co da sie z tym silnikiem zrobić. Chodzi o mały przyrost rzdu 10-20 koni.

pozdrawiam

Da sie cos zrobic, ale za ogromna kase i to jest wogolne nieoplacalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czylo podsumowując, niech ktoś kompetentny napisze co da sie z tym silnikiem zrobić. Chodzi o mały przyrost rzdu 10-20 koni.

pozdrawiam

nie wiem czy jestem wystarczajaco kompetentny ;-) ...... ale powtorze i mysle ze wiekszosc ma podobne zdanie .....

nie opłaca sie nic w tym silniku robic :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie opłaca sie nic w tym silniku robic

chyba raczej OPŁACA SIę NIC W TYM SILNIKU ROBIć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie opłaca sie nic w tym silniku robic

chyba raczej OPŁACA SIę NIC W TYM SILNIKU ROBIć :P

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kupiłem 1.8T to poczułem ze to jedzie ale po miesiacu mi czegoś brakowało wiec go zawirusowałem , po tym naprawde seria stała się mułem :lol: ale teraz mam ochotę na cos takiego - chetnie bym mu dopłacił do mojego - pewnie go znacie :mrgreen: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=104460070

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1,8 bez T i jestem bardzo zadowolny z tej jednostki polecam wszystkim (oczywiscie nie na wyscigi) :D

no ale malutki wirusik nie zaszkodzi,ja również nie szaleje a teraz jade z kolejnym auten alee jak dojde do siebie bo było za dużo :564:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1.8T ale jakoś mi troche mało. Murzyn obiecał wirusa w lublinie ale narazie nie potrafi powiedzieć kiedy to będzie a szkoda. Do krakowa nie mogłem sie wybrac jak było chipowanie bo miałem metek na studiach tego dnia ale teraz bardzo bardzo żałuje.

Może ktoś wie kiedy będzie podobna akcja? :(:(:(:(:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1.8T ale jakoś mi troche mało. Murzyn obiecał wirusa w lublinie ale narazie nie potrafi powiedzieć kiedy to będzie a szkoda. Do krakowa nie mogłem sie wybrac jak było chipowanie bo miałem metek na studiach tego dnia ale teraz bardzo bardzo żałuje.

Może ktoś wie kiedy będzie podobna akcja? :(:(:(:(:(

Ja już jestem po :053: zdecydowałem się na szczepionkę we wtorek no i tradycyjnie

przepaść między serią a chipem , chociaż obecnie mam 2.0d ale 186KM oraz 400Nm robi swoje :D Nie czekaj bo nie wiesz co tracisz , kiedyś kupując A4 1.8T po kilku tygodniach zostało zawirusowane i bardzo dobrze zrobiłem nie czekając z tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ze zużyciem paliwa i częsci mechanicznych po zawirusowaniu, widać różnicę? :one:

Oj , zadałeś trudne pytanie - co do eksploatacji to odbywa się ona normalnie , jak coś padnie to i bez wirusa może paść więc normalna elsploatacja - dbanie o turbinę zresztą to już chyba każdy posiadacz auta z dmuchawą wie a spalanie ??? to już zależy od nogi :053:

bywa tak że przy delikatnej jeżdzie u mnie w 1.8T jak pamiętam nawet spadło po wirusie ale jak lubisz deptać i to często to i łyknąć potrafi - ja jakoś róznicy nie widziałem.

Zawirusuj go wreszcie , nie wiesz co tracisz :D i nie czekal na Murzyna - jedż i tyle

a zobaczysz ile to radochy potem daje :one: Mastersa masz przecież na miejscu - ja musiałem gonić 100km i tak to musiałem zrobić żeby żona nie wiedziała :diabel:

[ Dodano: 20-01-2007, 06:57 ]

kolega w identycznnym aucie jak moje również po Mastersie w piątek 2 razy killował nowego Accorda 2,4 . Kierownik mocno zdziwiony, bo jak mógł dostać w tyłek dysponując 190 KM

Moc ma podobną jak on....ale ponad 400 Nm robi swoje !

_________________

E46 320d`02 by Masters Tuning

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...