Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Żywotność silnika / Wasze przebiegi


pavvel89

Rekomendowane odpowiedzi

kupiłem jak miał 202 000 teraz 212000.

przebieg raczej oryginalny wlasciciel poprzedni sprowadzil z niemiec, miał od 150000 tyś, porobił wiele rzeczy.

no i mam nadzieje na 350 tyś bez remontu generalnego :banan: , oczywiście nie zaniedbując autka technicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem 208 000 a teraz 245 000. Wymiana wariatora i czujnika obrotowego silnika a teaz walcze z błędem 16804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem 208 000 a teraz 245 000. Wymiana wariatora i czujnika obrotowego silnika a teaz walcze z błędem 16804

też jestem przed wymianą czujnika obrotowego, wariator narazie zostawiam, choć przydało by sie zregenerować to mniejszy problem ;)

co do błędu katalizatora 16804 miałem taki sam wraz z czujnikiem g82 (temp. płyn chłodzącego) wymieniłem czujnik i problem katalizatora znikł :P

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w niemieckiej instrukcji takie cos

a gdzie dokładnie się to znajduje w instrukcji ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.ja tez mam blad katalizatora w moim alt ale to nic,przejechalem trase polska holandia po wymianie oleju i nic a tu nagle zaczal brac jak szalony.ostatnio mi sie zaswiecila kontrolka oleju to zalalem mu troszeczke i tak dolewalem caly tydzien i wyszlo ze wlalem litr w ciagu tygodnia a zrobilem tylko 100km.teraz tez mi sie zaswiecila i zalalem mi pol litra do max na bagnecie i po tygodniu jezdzenia bagnet pokazuje polowe.dodam ze prawie wcale nie dymi.czasami lekko potrafi.przebieg 221.macie chlopaki jakies porady?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymi po nocy ?możliwe ze uszczelniacze zaworów mówią pa pa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapala sie kontrolka co 100km otworz maske na 30s nie dolewaj oleju zamknij maske i zobacz czy zgasnie kontrolka jezeli tak to do wym.czujnik poziomu oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapala sie kontrolka co 100km otworz maske na 30s nie dolewaj oleju zamknij maske i zobacz czy zgasnie kontrolka jezeli tak to do wym.czujnik poziomu oleju

Zawsze gasnie jak zamkne klape nawet bez dolewania.czemu to tak dziala?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapala sie kontrolka co 100km otworz maske na 30s nie dolewaj oleju zamknij maske i zobacz czy zgasnie kontrolka jezeli tak to do wym.czujnik poziomu oleju

Zawsze gasnie jak zamkne klape nawet bez dolewania.czemu to tak dziala?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Zamknięcie maski kasuje błąd, a kolejny pomiar za 70-100 km

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapala sie kontrolka co 100km otworz maske na 30s nie dolewaj oleju zamknij maske i zobacz czy zgasnie kontrolka jezeli tak to do wym.czujnik poziomu oleju

Zawsze gasnie jak zamkne klape nawet bez dolewania.czemu to tak dziala?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Zamknięcie maski kasuje błąd, a kolejny pomiar za 70-100 km

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Czyli musze wymienic czujnik poziomu?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Takie pytanie jeszcze:czujnik gdzie sie znajduje?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem na tym syfie zwanym Castrol. Tragedia olej. Około 100km i kontrolka. Olej maks. Zmieniłem na Mobila i spokój. Teraz jeżdżę na Motul X-Cess 5W40

Ja bym na Twoim miejscu wpierw sprawdził na innym oleju...

Edytowane przez rybus85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam castrola 5w30 czyli i jak tak dalej pojdzie to se sam olej eymienie przez dolewanie.dzieki za info.zaczne od tego.pozdro

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

A na jaki najlepiej zmienic?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Ja tak miałem na tym syfie zwanym Castrol. Tragedia olej. Około 100km i kontrolka. Olej maks. Zmieniłem na Mobila i spokój. Teraz jeżdżę na Motul X-Cess 5W40

Ja bym na Twoim miejscu wpierw sprawdził na innym oleju...

Motul xcess jest a3b4 a xclean c3 to ktory wziac?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam aktualnie przechulane 229 tys ori przeviegu auto przywiozłem prosto z niemcowni chodził cały czas na castrolu 5w30 ale wypłukałem silnik płukanką LM i zmieniłem olej na 10w 40 Motul jak narazie przejechałem 500km i nie ubyło nic także może tragedii nie będzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem o tym ale stwierdziłem że skoro w zamiarze mam gaz lepiej będzie odrazu przejść na pół syntetyk zreszta zobaczymy jak narazie nie bierze oliwy albo bierze na tyle mało że niezauważalnie ;) pojeździmy zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie ALT na razie 340000 na cyferblacie. Od 240000 lata na gazie? Czy był kręcony to nie wiem. Padł ostatnio katalizator i żłopie olej. Po za tym wszystko o. k. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...