Mateuszczen Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Witam, Mój problem z a4 b8 jest następujący.. Audi zaczęło ostro kopcić na czarno przy gwałtownym waciesnieciu gazu, np jesli jade po autostradzie powoli rozpędzam sie i jade na tempomacie 200km/h to dymu nie ma.. A jesli wciśnie mniej wiecej gaz do połowy pojawia sie chmura dymu, przy odpalaniu na zimnym silniku dymu tez nie widac, magicy z warsztatu powiedzieli mi, ze to wina dpf, wiec dpf, został usunięty, sterownik zmieniony , soft lekko tez i na hamowni wykazało 180km wiec mocy tez nie traci, wyświetlają sie kontroli od świec żarowych i chec engine i czasami gasną obie lub na przemian, teraz jeżdzę po warsztatach i nikt nie stawia diagnozy, najcześciej pojawia sie, ze to wtryski.. A i egr tez wymieniony. Ktoś miał taki przypadek? Albo orientuje sie czy to faktycznie mogą byc wtryski? Zeby nie wyrzucił kasy w błoto.
quadral20004 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 moim zaniem nie masz sie czym martwic .rocznik,przebieg robia swoje.stare disle juz tak maja
Mateuszczen Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 no wiem, ze 2008r i 200k przebiegu to nowe auto nie jest, aczkolwiek zapłaciłem za nie 50 tys i nie chciałbym zeby pojawiała sie za mną chmura dymu bo to poprostu wstyd.. Bo dymu jest naprawdę sporo.. I zaczęło tak robic w sumie nagle
quadral20004 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) 50tys za co? chyba s4 .trzeba bylo dpf wymienic to kopcenie ustaloby Edytowane 4 Maja 2016 przez quadral20004
Mateuszczen Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 Hmm.. A4 b8 w s linę na pełnym wypasie pol roku temu kosztowało mnie niespełna 50tys, nie wiem co w tym dziwnego.. Wina raczej nie leży po stronie dpf.. Bo jesli był i nie był zapchany tylko działa prawidłowo to tez byl problem z kopceniem.. A s4 b8 kosztuje ok 100tys wiec nie wiem po co piszesz takie głupoty. Znajdź mi s4 za 50 tys to kupie od reki
Mateuszczen Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 Osobiście sprowadzałem z Niemiec od prywatnej osoby. Po vinie sprawdzony w serwisie.. Rozrząd wymieniony przy 180, teraz jest lekko ponad 200, oleju nie bierze, przez 15 tys km ani kropli
quadral20004 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 wtryski jakby ci laly to kopcilby na bialo.olej jakby jadl to bys widzial spadek i tez bialy dym.jakby ktorys wtrysk sie zacinal; to nierownoby pracowal silnik.z reszta jak patrze na b8 te do 2010 r w dislu,to wszytskie maja strasznie czarne kominy.czli norma
kkam Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Kopcenie na czarno oznacza, że jest za dużo ropy w stosunku do paliwa. (niskie AFR). Przyczyn może być kilka. Ja był zaczał od sprawdzenia szczelności dolutu. Zrób logi w trakcie jazdy. Kto Ci robił soft? Może masz tak podlane paliwa, że kopci? Właśnie zauwazyłem że jesteś z Gdańska. Podjedz to Tune- up lub AZet Auto Serwis. W obu miejscach Ci pomogą usunąć usterke.
dembu19 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Witam, Mój problem z a4 b8 jest następujący.. Audi zaczęło ostro kopcić na czarno przy gwałtownym waciesnieciu gazu, np jesli jade po autostradzie powoli rozpędzam sie i jade na tempomacie 200km/h to dymu nie ma.. A jesli wciśnie mniej wiecej gaz do połowy pojawia sie chmura dymu, przy odpalaniu na zimnym silniku dymu tez nie widac, magicy z warsztatu powiedzieli mi, ze to wina dpf, wiec dpf, został usunięty, sterownik zmieniony , soft lekko tez i na hamowni wykazało 180km wiec mocy tez nie traci, wyświetlają sie kontroli od świec żarowych i chec engine i czasami gasną obie lub na przemian, teraz jeżdzę po warsztatach i nikt nie stawia diagnozy, najcześciej pojawia sie, ze to wtryski.. A i egr tez wymieniony. Ktoś miał taki przypadek? Albo orientuje sie czy to faktycznie mogą byc wtryski? Zeby nie wyrzucił kasy w błoto. A jaki błąd zapisuje się w kompie od checkengine ? Chyba od tego trzeba zacząć.
Mateuszczen Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 Wyskakuje błąd egr, aczkolwiek egr jest wymieniony i dalej robi to samo.. P0104 Raczej to nie wina softa ponieważ przed nim było to samo.. Moze byc, ze wadliwe wtryski dają za duzo paliwa?
Mateuszczen Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 No to błąd z kompa to P0104 czyli z tego co sprawdziłem nie wystarczająca przypływ egr
quadral20004 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 a przeplywomierz? nie myslales o nim.on moze podawac bledne pomiary i zla dawke powietrza.podmien od kogos kto ma b8
kuebk Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Zrob tak jak proponuje kkam, podjedz do kogos ogarnietego niech popatrzy na auto i postawi jakas diagnoze. Czytajac Twoja historie to raczej trafiles do mariana niz do kogos kto ma pojecie. W jaki sposob uargumentowali potrzebe usuniecia DPFa? Bo jesli na mowisz ze jak miales DPF i auto kopcilo na czarno to nie chce wiedziec jak kopci calkiem bez DPFa.
Mateuszczen Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 Zapalalilo sie wypalanie dpf-a i wgl nie gasło wiec pojechałem i stwierdzili, ze jakiś czujnik poszedł i taniej bedzie pozbyć sie dpf i bedzie spokój na zawsze a tak czujnik by sie wymieniło a za jakiś czas znowu mógłby by z czymś problem,( czujnik spalin?) ale nie jestem pewny. Troche moja wina bo sie wtedy nie interesowałem ponieważ miałem bardzo duzo pracy i było tylko " dobrze Panie, rób Pan zeby było dobrze"
vvalery Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 wtryski jakby ci laly to kopcilby na bialo.olej jakby jadl to bys widzial spadek i tez bialy dym.jakby ktorys wtrysk sie zacinal; to nierownoby pracowal silnik.z reszta jak patrze na b8 te do 2010 r w dislu,to wszytskie maja strasznie czarne kominy.czli norma Pytasz o rocznik czy zgadujesz? Mój jest z 2010 i rura jest srebrna jak złoto. Zresztą nie tylko moja bo znajomych z tego rocznika tównież.
seba007 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 a moj 2009 i tez rura czysciutka a znajomy ma benzyniaka tfsi i tragedia - wydech czarny jak z wartburga ale to juz inny temat:)
dembu19 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Wyskakuje błąd egr, aczkolwiek egr jest wymieniony i dalej robi to samo.. P0104 Raczej to nie wina softa ponieważ przed nim było to samo.. Moze byc, ze wadliwe wtryski dają za duzo paliwa? Błąd P0104 to przepływomierz, a nie EGR ani tym bardziej wtryski ... proponuję udać się do mechanika, bo chyba nie masz o tym pojęcia.
quadral20004 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 czesc warta 10 zl a twoi mechanicy naciagneli cie conajmniej na 1500 http://allegro.pl/przeplywomierz-03l906461a-audi-a4-b8-8k0-2-0-tdi-i5990874029.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się