skotmen Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) 50tys za co? chyba s4 .trzeba bylo dpf wymienic to kopcenie ustaloby Ile kosztuje normalne zadbane b8 ? wtryski jakby ci laly to kopcilby na bialo.olej jakby jadl to bys widzial spadek i tez bialy dym.jakby ktorys wtrysk sie zacinal; to nierownoby pracowal silnik.z reszta jak patrze na b8 te do 2010 r w dislu,to wszytskie maja strasznie czarne kominy.czli norma Mam z 2009r i wydech czyściutki ,nawet palca nie pobrudzisz ! a i przepływki nie kupisz za 10 zł Kup nową nie używaną Błąd P0104 Obwód przepływomierza MAF lub VAF sygnał przerywany Edytowane 6 Maja 2016 przez skotmen
quadral20004 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Gorzej jak kupi nowa .zapłaci conajmniej 500zl a okaże się że dalej lipa.tak czy inaczej jak wymienisz walnie część przez którą wywala ci ten błąd to nadal będzie kopcic bo nie ma dpfa .a na zachodniej stronie jak helmuty się kapna to ci auto na laweta załaduja . A tego mechanika co ci filtr wyciąg to powinien ci kasę oddać
mravel Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Przepływke najlepiej sprawdzic podmieniając swoją. Jeśli to przeplywka to tylko nowa ori. Co do czarnego dymu to jeśli wystepowal przed wirusem to ten, który ci ten wirus robil powinien sie zastanowic, czy roboty nie zmienic. Wirus robi sie na sprawnym aucie. Sprawne auto nie dymi, mimo ze jezdzi i mimo ze jest to diesel. Jesli masz takie objawy przy konkretnym depnieciu turbo to albo egr cos pluje albo masz zle ustawiona mieszanke w cylindrach. Powodem moze byc albo lejacy wtrysk albo problem z powietrzem czyli przeplywka lub dziurawy dolot.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się