Matt3282 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Witam. Od jakiegos czasu mam problem z brakiem mocy. Nie jest to stały brak mocy. Jednym razem gdy odpale samochod , podczas jazdy czuje brak mocy i i dymi z rury a np 20 min pozniej gdy odpale ponownie samochod moc wraca. Nie jest to zależne od temperatury silnika, bo na zimnym silniku tez zdarza sie ze jest moc. Wymieniłem przepływomierz na nowy z Bosch'a - nie sie nie zmieniło, wymieniłem EGR na nowy- nic sie nie zmieniło. Elektromechanik sprawdzał komputer- żadnych błedów, wszystkie przewody niby szczelne. Po testach na hamowni wyszlo ze brakuje 14koni. Jeden pompowtrysk ma zawyżona dawke (około 1,35 ) ale chyba mieści sie w normie. Dodam ze spaliny maja bardzo ostry zapach, w garażu nie da sie wytrzymac. Na pewno musze zrobic logi statyczne i dynamiczne. Elektromechanik mowi ze moze zrobic logi ale musi wiedziec ktore grupy/kanały do logowania? Edytowane 8 Maja 2016 przez Matt3282
Ralen Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) 004 013 023 statyczne003 004 Basic Setings000 008 011 dynamiczne każdą grupę osobno, zrób też 13 i 23 razem statyczne.Posprawdzaj układ podciśnień Vacuumetrem. Może króciec na pompie vacuum masz luźny i brakuje podciśnienia do wysterowania tubro. Minimum na gruszce powinno być 0.60Nie czujesz twardości na pedale hamulca? nie masz słabszych hebli ?Auto odpala Ci normalnie ? nie masz problemów po nocy przy odpalaniu ? Kompresję też bym sprawdził Edytowane 8 Maja 2016 przez Ralen
Matt3282 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 Problemów z odpalaniem nie mam zadnych. Zmian w hamulcach raczej nie czuje, kiedys gdy moc była caly czas raczej twardosc pedału hamulca była taka sama jak teraz. Czytałem o tym troche i tez własnie podejrzewam że to moze byc pompa Vacum, ale chciałem waszej opini. Gosciu ktory mi sprawdzał na hamowni samochod mowi, ze turbina daje dobre doładowanie. Sprawdze ta pompe vacum i zrobie logi ale wiekszość tych pseudo elektromechaników na hasło logi statyczne i dynamiczne robi karpia i nie wiedza o co chodzi.
Radex121 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Kurcze u mnie chyba jest taki sam problem jak u ciebie, raz audi ciągnie jedzie jak trzeba cicho pracuje a innym razem wszystko na odwrót i do d*p....y Daj koniecznie znać jak się czegoś dowiesz i dodam ze mi tez po głowie chodzi vacum....
Matt3282 Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 Kurcze u mnie chyba jest taki sam problem jak u ciebie, raz audi ciągnie jedzie jak trzeba cicho pracuje a innym razem wszystko na odwrót i do d*p....y Daj koniecznie znać jak się czegoś dowiesz i dodam ze mi tez po głowie chodzi vacum.... dokładnie tak jak mówisz, jak nie ma mocy to drży samochod i kopci, a jak jest moc to jeździ super... chodzi mi po głowie to vacum bo gdzies nawet czytałem ze gosciu pół silnika wymienił i nie dało to efektow a problemem było vacum. ja juz wymieniłem egr i przepływomierz. turbo niby jest dobre. kupiłem na necie kabel OBD2 i bede robił logi moze cos wykażą... sprawdze tez to vacum wakumometrem i dam znac na forum.
Radex121 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) Ja tez szukam przyczyny tak więc na pewno dam ci tu znać jak na cos wpadne A powiedz mi tez tak masz ze już przy pierwszym ruszaniu czujesz różnice ? dokładniej mówiąc opisze jak ja to odczuwam Jak auto chodzi dobrze zaraz po odpaleniu to czuje już przy ruszaniu ze auto samo ciągnie czy to w przód czy to w tył a gdy jest źle to auto rusza z takim małym mułem zaobserwowałeś taki cos u siebie ? Edytowane 14 Maja 2016 przez Radex121
Matt3282 Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 Ja tez szukam przyczyny tak więc na pewno dam ci tu znać jak na cos wpadne A powiedz mi tez tak masz ze już przy pierwszym ruszaniu czujesz różnice ? dokładniej mówiąc opisze jak ja to odczuwam Jak auto chodzi dobrze zaraz po odpaleniu to czuje już przy ruszaniu ze auto samo ciągnie czy to w przód czy to w tył a gdy jest źle to auto rusza z takim małym mułem zaobserwowałeś taki cos u siebie ? dokładnie, przy pierwszym wcisnieciu pedału gazu juz czuje czy jest moc czy nie. jak dodaje gazu to delikanie drży z takim małym mułem, a jak jest moc to normalnie ciagnie.
nik23 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Zrób logi gdy nie ciągnie. 13 23 na postoju. Zmierz kompresje na tym cylindrze co korekcja najwięcej na +
Matt3282 Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 Zrób logi gdy nie ciągnie. 13 23 na postoju. Zmierz kompresje na tym cylindrze co korekcja najwięcej na + Właśnie dzisiaj dostałem kabel OBD2 i bede robił logi. jak zrobie to je wkleje.
Radex121 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Tutaj kolega z forum tez miał podobny problem tyle ze w 2.0tdi i okazało sie ze to pompa http://a4-klub.pl/index.php?/topic/239350-muli-na-zimnym-silniku-i-czasami-na-rozgrzanym/page-5
Matt3282 Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Opublikowano 16 Maja 2016 Mi zazwyczaj muli na cieplym, na zimnym raczej jest moc. To jest wlasnie dziwne. To nie zalezy od temperatury, bo raz jak odpale samochod to jest moc (nie wazne czy na cieplym czy na zimnym) a nastepnym razem jak odpale to nie ma mocy. Moge np odpalic i nie bedzie mocy przejade kilometr, zgasze i odpale ponownie i moc jest.
andy 14 Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Mi zazwyczaj muli na cieplym, na zimnym raczej jest moc. To jest wlasnie dziwne. To nie zalezy od temperatury, bo raz jak odpale samochod to jest moc (nie wazne czy na cieplym czy na zimnym) a nastepnym razem jak odpale to nie ma mocy. Moge np odpalic i nie bedzie mocy przejade kilometr, zgasze i odpale ponownie i moc jest. Witam. Pozwólcie, że dołączę się do tematu bo mam ten sam problem 1.9 TDI BRB. Częściowo utracił moc. Przed tym na 2 biegu bez gazu jechał aż za szybko (ok 20-30 km/h), a teraz prawie się zatrzymuje. Odpala ładnie i na gorącym i po nocy, nie dymi, nie kopci. Czasem podczas jazdy na stałych obrotach ok. 2000 potrafi się zakrztusić przez ułamek sekundy. Raz czuję przypływ mocy przy 2200 obr. a raz nie. Ogólnie auto jest dużo słabsze niż było. Zrobiłem komplet logów i koledzy na forach orzekli, że są Ok choć widać na nich spadek mocy. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Kąt synchronizacji miałem zły bo aż -4,9, ale po zmianie na 0,0 nie zaobserwowałem żadnej różnicy. Czasem podczas przyspieszania słyszę spod maski taki dziwny dźwięk (Szy Szy). Wyczaiłem, że jest to odgłos silnika przepustnicy. Czy strata mocy może być spowodowana uszkodzeniem tej przepustnicy? Jak ewentualnie to sprawdzić? Pozdrawiam.
nik23 Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Mi zazwyczaj muli na cieplym, na zimnym raczej jest moc. To jest wlasnie dziwne. To nie zalezy od temperatury, bo raz jak odpale samochod to jest moc (nie wazne czy na cieplym czy na zimnym) a nastepnym razem jak odpale to nie ma mocy. Moge np odpalic i nie bedzie mocy przejade kilometr, zgasze i odpale ponownie i moc jest. Witam.Pozwólcie, że dołączę się do tematu bo mam ten sam problem 1.9 TDI BRB. Częściowo utracił moc. Przed tym na 2 biegu bez gazu jechał aż za szybko (ok 20-30 km/h), a teraz prawie się zatrzymuje. Odpala ładnie i na gorącym i po nocy, nie dymi, nie kopci. Czasem podczas jazdy na stałych obrotach ok. 2000 potrafi się zakrztusić przez ułamek sekundy. Raz czuję przypływ mocy przy 2200 obr. a raz nie. Ogólnie auto jest dużo słabsze niż było. Zrobiłem komplet logów i koledzy na forach orzekli, że są Ok choć widać na nich spadek mocy. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Kąt synchronizacji miałem zły bo aż -4,9, ale po zmianie na 0,0 nie zaobserwowałem żadnej różnicy. Czasem podczas przyspieszania słyszę spod maski taki dziwny dźwięk (Szy Szy). Wyczaiłem, że jest to odgłos silnika przepustnicy. Czy strata mocy może być spowodowana uszkodzeniem tej przepustnicy? Jak ewentualnie to sprawdzić? Pozdrawiam. Sprawdź czy dolot szczelny- nie dziurawy a nie szukaj przepustnicy gdzie jej niema, podzuc linka mi do logow kompletu statycznych i dynamicznych.
andy 14 Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Mi zazwyczaj muli na cieplym, na zimnym raczej jest moc. To jest wlasnie dziwne. To nie zalezy od temperatury, bo raz jak odpale samochod to jest moc (nie wazne czy na cieplym czy na zimnym) a nastepnym razem jak odpale to nie ma mocy. Moge np odpalic i nie bedzie mocy przejade kilometr, zgasze i odpale ponownie i moc jest. Witam.Pozwólcie, że dołączę się do tematu bo mam ten sam problem 1.9 TDI BRB. Częściowo utracił moc. Przed tym na 2 biegu bez gazu jechał aż za szybko (ok 20-30 km/h), a teraz prawie się zatrzymuje. Odpala ładnie i na gorącym i po nocy, nie dymi, nie kopci. Czasem podczas jazdy na stałych obrotach ok. 2000 potrafi się zakrztusić przez ułamek sekundy. Raz czuję przypływ mocy przy 2200 obr. a raz nie. Ogólnie auto jest dużo słabsze niż było. Zrobiłem komplet logów i koledzy na forach orzekli, że są Ok choć widać na nich spadek mocy. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Kąt synchronizacji miałem zły bo aż -4,9, ale po zmianie na 0,0 nie zaobserwowałem żadnej różnicy. Czasem podczas przyspieszania słyszę spod maski taki dziwny dźwięk (Szy Szy). Wyczaiłem, że jest to odgłos silnika przepustnicy. Czy strata mocy może być spowodowana uszkodzeniem tej przepustnicy? Jak ewentualnie to sprawdzić? Pozdrawiam. Sprawdź czy dolot szczelny- nie dziurawy a nie szukaj przepustnicy gdzie jej niema, podzuc linka mi do logow kompletu statycznych i dynamicznych. Witam. Dolot sprawdziłem i jest szczelny. Poniżej komplet logów Statyczne: http://vaglog.pl/log_262216.html (grupa: 001-003-004) http://vaglog.pl/log_262273.html (grupa: 007-013) http://vaglog.pl/log_262274.html (grupa: 018-023) Basic setting: http://vaglog.pl/log_262277.html (grupa: 003) http://vaglog.pl/log_262275.html (grupa: 011) Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_262218.html (grupa: 001-004) http://vaglog.pl/log_262219.html (grupa: 003-011) http://vaglog.pl/log_262213.html (grupa: 008-010) Logi statyczne z grup 001-003-004 wykonano bez gaszenia silnika po próbach dynamicznych. Po restarcie silnika wyglądają tak: http://vaglog.pl/log_262276.html ( grupa: 001-003-004) Pozdrawiam. Edytowane 20 Maja 2016 przez andy 14
nik23 Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Filtr paliwa kiedy wymieniales? Vacum nie cieknie? Pompa w baku działa? Jest problem z zaopatrzeniem w paliwo szyny PD Skoryguj synchronizacje. Edytowane 25 Maja 2016 przez nik23
Matt3282 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Witam.Ktos mi cos powie na temat tych logów? na postoju spalanie chwilowe pokazuje np na zimnym silniku 0,4l a po zrobieniu logów pokazuje prawie 24 litry... hhmm logi statyczne: http://vaglog.pl/log-000_1q6V52.html (000) http://vaglog.pl/log-001_8ARHd.html (001) http://vaglog.pl/log-003_9ZE46Q.html (003) http://vaglog.pl/log-004_okvAf1.html (004) http://vaglog.pl/log-007_cAA2Q8f.html (007) http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html (013) http://vaglog.pl/log-013_023_nXKRWka.html (013 i 023 razem) http://vaglog.pl/log-018_3dLi64C.html (018) http://vaglog.pl/log-023_RS33mVn.html (023) logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log-000_gEpY8X0.html (000) http://vaglog.pl/log-001_QC2yM.html (001) http://vaglog.pl/log-004_xxvJ95.html (004) http://vaglog.pl/log-008_G5H826i.html (008) http://vaglog.pl/log-010_VC485n.html (010) http://vaglog.pl/log-011_q0hs7.html (011) basic settings: http://vaglog.pl/log-000_h9GuP.html (000) http://vaglog.pl/log-003_Zfl1242.html (003) http://vaglog.pl/log-004_asasB.html (004) http://vaglog.pl/log-011_0m6T0.html (011) dodam jeszcze ze po zrobieniu logów samochod odzyskał moc, ale nastepnego dnia rano mocy znow brakowało... kurde tak sie starałem, tyle logów zrobiłem a tu d*pa, wszyscy to olali ;P Edytowane 17 Listopada 2016 przez Matt3282
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się