Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 Sedan TFSI 330ps, 416nm by EcuProject :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Może ktoś pamięta jeszcze moje b7 :-)
1dd5efe0e79e126emed.jpg

Potem było jeszcze s3, aż trafiło się znowu A4 .

A4 polift, 2.0 TFSI, niestety zapomnieli dołożyć quattro w fabryce :-(

Wyposażenie:
Jakieś tam jest :-)
Pełen pakiet s-line + zawieszenie 1BV.
Czujniki zmierzchu
Czujnik deszczu
Aktywny tempomat
Pakiet oświetlenia
PDC przód, tył
Bi-xenon
Masa innego wyposażenia.....

Modyfikacje, wykonane zostały w EcuProject we Wrocławiu:
1.Nakładki na pedały + podstopnica
2.Felgi 19' + oponki Toyo t1 sport 235/40/19
3.Autko wyglinkowane, wypolerowane, nawoskowane :-)

4.Sprężyny eibacha
5.Upgrade hebli na 356 przód i 330 tył

6.Grill pomalowany na czarno plasti dipem + metalizer.

7.Turbo k04

8.Wydajniejszy intercooler

9.DP 3' bez kata

10.Skrzynia Multitronik CVT VL381- jako jedyni w PL, EcuProject zmodyfikowali oprogramowanie przesuwając seryjny limiter zmiany biegów z 5500 rpm na 6500 RPM, oraz został przyspieszony czas zmiany biegów

11.Zastaw Bang&Olufsen

12. Wydech 2,5'

13. Nowe heble Zimmermanna

Wynik: 330ps, 416nm

487e32ada49d752fmed.jpg




Planowane mody:
Nowy wydajniejszy układ dolotowy

Grill rs4

Lusterka s4

Aktualne zdjęcia:

1455b76adff4a50bmed.jpg82a47ba486d1868dmed.jpg45ec3ab1e862f32emed.jpg3529e361dfcb84d9med.jpg

Bang & Olufsen na pokładzie:

69988f722952f4a9med.jpg285bb10a0556d3eamed.jpgce768aafe968c313med.jpgd8cfac1789f3b3f5med.jpg

2aa5c45f7ed0813bmed.jpg0a62a44a99e7ca06med.jpg

Edytowane przez Ponior
Opublikowano

no niezłe, niezłe ;) szkoda tylko, że to ośka z multi :/

Opublikowano

Reklamuj ten brak Quattro.

Opublikowano

no niezłe, niezłe ;) szkoda tylko, że to ośka z multi :/

Multi 8-mio biegowa daje rade, przy sofcie tylko trzeba z momentem nie szaleć.

Reklamuj ten brak Quattro.

Dzięki za rade :wink:

Opublikowano

Piekna i wypas :thumbup1:

Opublikowano

Fajnie wygląda gratulacje,

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Multi 8-mio biegowa daje rade

Multi nie może być x-biegowe :wink: Poza tym ta konfiguracje napędu wspominam jako najbardziej komfortowa ze wszystkich Audi jakie miałem. Ma się wrażenie jazdy samochodem o klasę lepszym :) Szkoda ze nie robią już multi :(

Bardzo ładna, fajnie wyposażona sztuka. :thumbup1: Dołóż lusterka + jakieś granie i będzie git. :jerk:

Opublikowano

Dzięki za pozytywne opinie. Co do multi to jak przełączę w tryb S to na wyświetlaczu przeskakują biegi od 1-8. Niektórzy piszą, że są to wirtualne biegi ^_^

Pytanie do znawców tematu. W tej chwili mam 3cm od zacisku do wentylka (wentyl na środku felgi) heble 320mm. Czy po zmianie na 356mm nie zahaczy o wentyl zacisk. Felga 19' et35.??


Chłopaki nigdy nie miałem mutitronika, czy u was też auto zmienia biegi przy 5,5k obrotów, dlaczego nie ciągnie wyżej nawet w trybie S??

Opublikowano (edytowane)

Na oryginalnym sofcie przy tych obrotach jest najwyższy moment. Nie ma sensu kręcić wyżej. Poza tym głupio by to brzmiało :wink:

Edytowane przez griga-st
Opublikowano

Potwierdzam poprzednika. Bez sensu kręcić wyżej.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Potwierdzam poprzednika. Bez sensu kręcić wyżej.

Z tym sie można spierać, bo na przykład po sofcie auto generuje 260ps przy 5,5k obrotów a po przeprogramowaniu skrzyni przy tym samym sofcie jest już 285ps przy 6,5k obrotów.

Więc sens jest :-)

Edytowane przez Ponior
Opublikowano (edytowane)

Chłopaki nigdy nie miałem mutitronika, czy u was też auto zmienia biegi przy 5,5k obrotów, dlaczego nie ciągnie wyżej nawet w trybie S??

Z tym sie można spierać, bo na przykład po sofcie auto generuje 260ps przy 5,5k obrotów a po przeprogramowaniu skrzyni przy tym samym sofcie jest już 285ps przy 6,5k obrotów.

Więc sens jest :-)

Kolego, naprawdę nie widzisz ze się kupy nie trzyma to co piszesz? Silnik z fabrycznym programem i z softem od tunera to dwie różne pary kaloszy.

Edytowane przez griga-st
Opublikowano

ok, nie zrozumieliśmy się :decayed: .


Dzieki firmie EcuProject zawitały heble 356 przód na dwóch tłoczkach i tył 330.

24425d893b449f30med.jpgc11406cc818bb981med.jpg

Autko dostało też sprężyny eibacha, ale siadło niewiele, możne 0,5-1cm w stosunku do wcześniejszego 1BV.

Grill został pomalowany plasti dipem na czarno + metalizer.

45c7edff0310b148med.jpg

http://www.fotosik.pl/zdjecie/45c7edff0310b148

Opublikowano

mozesz zrobić zdjęcie grilla z bliska - ja mam parę odprysków na swoim piano i zastanawiałem się na plast dipem ale boje się ze wyjdzie niegładko

Opublikowano

mozesz zrobić zdjęcie grilla z bliska - ja mam parę odprysków na swoim piano i zastanawiałem się na plast dipem ale boje się ze wyjdzie niegładko

Robione wieczorem w garażu, ale plasti dip pokrywa ładnie, trzeba tylko zrobić pare cienkich warstw a nie jedną grubą :-) Polecam metalizer na plasti dipa, maskuje nierówności.

dd2da741188b1403med.jpg

Opublikowano

Piękna sztuka :kox:

Opublikowano

Mody mechaniczne w EcuProject Wrocław prawie skończone:

Turbo k04

Wydajniejszy intercooler

DP 3' bez kata

Skrzynia 8 biegów, Multitronik CVT VL381- jako jedyni w PL, EcuProject zmodyfikowali oprogramowanie przesuwając seryjny limiter zmiany biegów z 5500 rpm na 6500 RPM, oraz został przyspieszony czas zmiany biegów

Narazie 330ps i 416nm :-) na seryjnym wydechu który jest bardzo restrykcyjny.Moment ograniczony ze względu na skrzynie biegów.

487e32ada49d752fmed.jpg

Opublikowano

Hmm i jak to lata w FWD ?

Opublikowano

Wszystko jest tak ustawione, że nie traci trakcji na żadnym biegu, w stosunku do tego co było w serii to przepaść. Autko przyśpiesza niesamowicie teraz.:-)

Opublikowano

Wrzuć jakiś filmik jak jest pedał w podłogę ze startu zatrzymanego :)

Moment obrotowy widać ładnie ograniczony, ciekawe i tak ile ten Multitronic wytrzyma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...