Ponior Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) Może ktoś pamięta jeszcze moje b7 :-) Potem było jeszcze s3, aż trafiło się znowu A4 .A4 polift, 2.0 TFSI, niestety zapomnieli dołożyć quattro w fabryce :-(Wyposażenie: Jakieś tam jest :-) Pełen pakiet s-line + zawieszenie 1BV. Czujniki zmierzchu Czujnik deszczu Aktywny tempomat Pakiet oświetlenia PDC przód, tyłBi-xenonMasa innego wyposażenia.....Modyfikacje, wykonane zostały w EcuProject we Wrocławiu: 1.Nakładki na pedały + podstopnica 2.Felgi 19' + oponki Toyo t1 sport 235/40/19 3.Autko wyglinkowane, wypolerowane, nawoskowane :-) 4.Sprężyny eibacha5.Upgrade hebli na 356 przód i 330 tył 6.Grill pomalowany na czarno plasti dipem + metalizer. 7.Turbo k04 8.Wydajniejszy intercooler 9.DP 3' bez kata 10.Skrzynia Multitronik CVT VL381- jako jedyni w PL, EcuProject zmodyfikowali oprogramowanie przesuwając seryjny limiter zmiany biegów z 5500 rpm na 6500 RPM, oraz został przyspieszony czas zmiany biegów 11.Zastaw Bang&Olufsen 12. Wydech 2,5' 13. Nowe heble Zimmermanna Wynik: 330ps, 416nm Planowane mody: Nowy wydajniejszy układ dolotowy Grill rs4 Lusterka s4 Aktualne zdjęcia: Bang & Olufsen na pokładzie: Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez Ponior
jedrekx Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 no niezłe, niezłe szkoda tylko, że to ośka z multi :/
Ponior Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 no niezłe, niezłe szkoda tylko, że to ośka z multi :/ Multi 8-mio biegowa daje rade, przy sofcie tylko trzeba z momentem nie szaleć. Reklamuj ten brak Quattro. Dzięki za rade
black dragon 5 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Fajnie wygląda gratulacje, Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
griga-st Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Multi 8-mio biegowa daje rade Multi nie może być x-biegowe Poza tym ta konfiguracje napędu wspominam jako najbardziej komfortowa ze wszystkich Audi jakie miałem. Ma się wrażenie jazdy samochodem o klasę lepszym Szkoda ze nie robią już multi Bardzo ładna, fajnie wyposażona sztuka. Dołóż lusterka + jakieś granie i będzie git.
Ponior Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 Dzięki za pozytywne opinie. Co do multi to jak przełączę w tryb S to na wyświetlaczu przeskakują biegi od 1-8. Niektórzy piszą, że są to wirtualne biegi Pytanie do znawców tematu. W tej chwili mam 3cm od zacisku do wentylka (wentyl na środku felgi) heble 320mm. Czy po zmianie na 356mm nie zahaczy o wentyl zacisk. Felga 19' et35.?? Chłopaki nigdy nie miałem mutitronika, czy u was też auto zmienia biegi przy 5,5k obrotów, dlaczego nie ciągnie wyżej nawet w trybie S??
griga-st Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Na oryginalnym sofcie przy tych obrotach jest najwyższy moment. Nie ma sensu kręcić wyżej. Poza tym głupio by to brzmiało Edytowane 29 Czerwca 2016 przez griga-st
black dragon 5 Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Potwierdzam poprzednika. Bez sensu kręcić wyżej. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Ponior Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) Potwierdzam poprzednika. Bez sensu kręcić wyżej. Z tym sie można spierać, bo na przykład po sofcie auto generuje 260ps przy 5,5k obrotów a po przeprogramowaniu skrzyni przy tym samym sofcie jest już 285ps przy 6,5k obrotów. Więc sens jest :-) Edytowane 2 Lipca 2016 przez Ponior
griga-st Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Chłopaki nigdy nie miałem mutitronika, czy u was też auto zmienia biegi przy 5,5k obrotów, dlaczego nie ciągnie wyżej nawet w trybie S?? Z tym sie można spierać, bo na przykład po sofcie auto generuje 260ps przy 5,5k obrotów a po przeprogramowaniu skrzyni przy tym samym sofcie jest już 285ps przy 6,5k obrotów. Więc sens jest :-) Kolego, naprawdę nie widzisz ze się kupy nie trzyma to co piszesz? Silnik z fabrycznym programem i z softem od tunera to dwie różne pary kaloszy. Edytowane 3 Lipca 2016 przez griga-st
Ponior Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Opublikowano 11 Lipca 2016 ok, nie zrozumieliśmy się . Dzieki firmie EcuProject zawitały heble 356 przód na dwóch tłoczkach i tył 330. Autko dostało też sprężyny eibacha, ale siadło niewiele, możne 0,5-1cm w stosunku do wcześniejszego 1BV. Grill został pomalowany plasti dipem na czarno + metalizer. http://www.fotosik.pl/zdjecie/45c7edff0310b148
doradca Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 mozesz zrobić zdjęcie grilla z bliska - ja mam parę odprysków na swoim piano i zastanawiałem się na plast dipem ale boje się ze wyjdzie niegładko
Ponior Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Opublikowano 13 Lipca 2016 mozesz zrobić zdjęcie grilla z bliska - ja mam parę odprysków na swoim piano i zastanawiałem się na plast dipem ale boje się ze wyjdzie niegładko Robione wieczorem w garażu, ale plasti dip pokrywa ładnie, trzeba tylko zrobić pare cienkich warstw a nie jedną grubą :-) Polecam metalizer na plasti dipa, maskuje nierówności.
Ponior Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Mody mechaniczne w EcuProject Wrocław prawie skończone: Turbo k04 Wydajniejszy intercooler DP 3' bez kata Skrzynia 8 biegów, Multitronik CVT VL381- jako jedyni w PL, EcuProject zmodyfikowali oprogramowanie przesuwając seryjny limiter zmiany biegów z 5500 rpm na 6500 RPM, oraz został przyspieszony czas zmiany biegów Narazie 330ps i 416nm :-) na seryjnym wydechu który jest bardzo restrykcyjny.Moment ograniczony ze względu na skrzynie biegów.
Ponior Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Wszystko jest tak ustawione, że nie traci trakcji na żadnym biegu, w stosunku do tego co było w serii to przepaść. Autko przyśpiesza niesamowicie teraz.:-)
komoornik Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Wrzuć jakiś filmik jak jest pedał w podłogę ze startu zatrzymanego Moment obrotowy widać ładnie ograniczony, ciekawe i tak ile ten Multitronic wytrzyma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się