Ponior Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 ciekawe i tak ile ten Multitronic wytrzyma jak sie posypie to zmienimy na manuala :-). Autkiem robie 5k w roku i nie katuje go przy każdych światłach takze źle nie będzie
komoornik Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Multitronic zostawmy obok, pokaż trakcję
griga-st Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 przesuwając seryjny limiter zmiany biegów z 5500 rpm na 6500 RPM, oraz został przyspieszony czas zmiany biegów Skąd ty to skopiowałeś? Przecież 2-3 posty wyżej pisze ze multi nie ma biegów wiec co ci mogli poprzesuwać? Jedynie te symulowane szarpnięcia w trybie S mogli przyporządkować do innych obrotów... Swoja droga EProjecty rozwijają się. Jeszcze osiem lat temu bali się multi na hamownie wpuścić. Ale skasowali ja by było
Ponior Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) Wiem, ze tam nie ma biegow:-). Chodzi właśnie o tryb S. W trybie D tym autem nie da sie szybko jechać. Autko nie było robione na wyścigi na 1/4 mili. Ma się tym autem przyjemnie i dynamicznie jechać. I teraz tak właśnie jest. Filmik z przyśpieszenia, głowy nie urywa jak moje poprzednie s3 370ps ale odpycha sie przyjemnie i płynnie Z trakcją nie ma najmniejszych problemów. Opony toyo proxes t1 sport 235/40/19 Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez Ponior
griga-st Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Wiem, ze tam nie ma biegow:-). Czyli świadomie przepisujesz banialuki?
Ponior Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) A tak serio, długo się tak da wytrzymać z tym prawie jednostajnym wyciem? Wydech jest w planach, ale chyba na następny sezon- wtedy to bedzie buczał . A przy normalnej jeździe jak zmienia biegi przy 2k to w środku błoga cisza.:-) Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez Ponior
turdzi Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Wiem, ze tam nie ma biegow:-). Chodzi właśnie o tryb S. W trybie D tym autem nie da sie szybko jechać. Autko nie było robione na wyścigi na 1/4 mili. Ma się tym autem przyjemnie i dynamicznie jechać. I teraz tak właśnie jest. Filmik z przyśpieszenia, głowy nie urywa jak moje poprzednie s3 370ps ale odpycha sie przyjemnie i płynnie Z trakcją nie ma najmniejszych problemów. Opony toyo proxes t1 sport 235/40/19 https://youtu.be/LJpRzI0MIbA https://youtu.be/X13ZM7bXhCA Jaki masz czas 100-200 ?
black dragon 5 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Fajnie idzie w trybie sportowym. Na jakim paliwie 98 czy 95 Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez black dragon 5
Ponior Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Jaki masz czas 100-200 trzeba by podpiąć racelogic-ka i zmierzyć fajnie idzie w trybie sportowym. Na jakim paliwie 98 czy 95 Na 98 z orlenu Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez Ponior
turdzi Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Nie trzeba nagraj filmik to sie zmierzy całkiem dokładnie bez racelogica
Ponior Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 Autko jeździ i ma sie dobrze, na pokład zawitał zestaw B&O, teraz jedzie sie jeszcze przyjemniej. :-)
PawelDSW Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Dopieszczona sztuka,dobre mody i heble gdzie mozna kupic ta dokladke przednia pod zderzak ?
Ponior Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 Tam nie ma dokładki, to standardowy zderzak s-line :-)
liquid8p Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Oglądając twój filmik, pomyślałem sobie ile czasu zabiera wajchwanie manualem podczas przyspieszania. Ty tylko wciśniesz gaz i rozpędzasz się jak szalony a ja tracę dużo czasu na zmianę biegów Autko fajne i mody zacne, jazda na pewno o wiele przyjemniejsze po dołożeniu B&O
Ponior Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 Oglądając twój filmik, pomyślałem sobie ile czasu zabiera wajchwanie manualem podczas przyspieszania. Ty tylko wciśniesz gaz i rozpędzasz się jak szalony a ja tracę dużo czasu na zmianę biegów Autko fajne i mody zacne, jazda na pewno o wiele przyjemniejsze po dołożeniu B&O To wachlowanie daje większą frajdę z jazdy
PawelDSW Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Tam nie ma dokładki, to standardowy zderzak s-line :-) Faktycznie , na 1szy rzut oka myslalem ze masz dokladke pod zderzakiem ktora szukam
MarcinOslo Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Fajne auto i mody. Duza roznica po dolozeniu B&O ? Wczesniej miales ASS ?
Ponior Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 Jeżeli ktoś miał już fabrycznie subwoofer to szkoda kasy na B&O. Ale jak były same głośniki w drzwiach jak u mnie to róznica jest spora. Choć subwoofer lepiej dawał w mojej a3 3D
MarcinOslo Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 To mnie srednio pocieszyles bo ja mam subwoofer a wlasnie jestem w trakcie rezania B&O ,polowa glosnikow juz wymieniona. Z tego co czytam ,to z B&O nie da sie osiagnac mocnego basu a bardziej chodzi o jakosc dzwieku ,tylko do tego tez trzeba odpowiednie zrodlo.
LukiKRK Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Muszę potwierdzić. W mojej A3 też lepiej Subwoofer dawał niż w A4 B8. Nie mówiąc już o tym że w B&O nie da się dźwięku tak ustawić żeby dudniło Różnica mała w stosunku do niższych zestawów audio, jedynie to przy super źródle dźwięku faktycznie filharmonia lepiej brzmi. Ale trzeba dodatkowo wygłuszyć bo montaż fabryczny woła o pomstę do nieba...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się