soeren Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Hej, Z tygodniowym opóźnieniem, ale się jakoś chyba udało, rzućcie fachowym okiem please. Próby wykonane na IV biegu (jeżeli jest jakakolwiek różnica ) 000 001 003 004 008 010 011 I na prośbę kolegi przemik zaraz po dynamicznych powtórzona raz jeszcze grupa norm 007 (silnik był chyba niedogrzany) w związku z wątpliwościami z posta 22 listopad 007
lukaszr Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 I na prośbę kolegi przemik zaraz po dynamicznych powtórzona raz jeszcze grupa norm 007 (silnik był chyba niedogrzany) w związku z wątpliwościami z posta 22 listopad Auto niedogrzane - pewnie termostat do wymiany. Do reszty bym się nie przyczepił (wróżę temu autu moc jakieś 142 KM w serii +-5KM - pewnie zaraz mój ulubiony kolega Szpankej coś powie )
spanky Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 termostat out ... Do reszty bym się nie przyczepił (wróżę temu autu moc jakieś 142 KM w serii +-5KM - pewnie zaraz mój ulubiony kolega Szpankej coś powie ) pies drapał moc ... jaki jest moment ? ...
letallec Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Rzeczywiscie termostat do wymiany, bo po dynamicznych mialy byc robione 007 i ponownie wyszły źle(tzn temp nadal na poziomi ~81st.C). Poza tym syncho angle 004 sie rozjezdza na wysokich obrotach, wiec napinacz do oglądniecia. A skoro w 004 i 007 sa takie objawy, to pewnie rozrzad do wymiany. Prosze o potwierdzenie Spanky i Lukaszr.
lukaszr Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 pies drapał moc ... jaki jest moment ? ... Hmmm ... 328 nm +-10nm Poza tym syncho angle 004 sie rozjezdza na wysokich obrotach, wiec napinacz do oglądniecia. A skoro w 004 i 007 sa takie objawy, to pewnie rozrzad do wymiany. Prosze o potwierdzenie Spanky i Lukaszr. Wszystko jest ok - takie rozbieżności muszą być przy obciążeniu.
spanky Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Poza tym syncho angle 004 sie rozjezdza na wysokich obrotach, wiec napinacz do oglądniecia. A skoro w 004 i 007 sa takie objawy, to pewnie rozrzad do wymiany. Prosze o potwierdzenie Spanky i Lukaszr. taki rozjazd jest akceptowalny ... Hmmm ... 328 nm +-10nm a przy jakich obrotach ? [dokladnosc do 1 rpm ]
lukaszr Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 a przy jakich obrotach ? [dokladnosc do 1 rpm ] Szpanki, wiem, że mnie doceniasz, ale takim dokładnym wróżbitą to nie jestem - moja szklana kula nie ma jeszcze odpowiedniego softu
spanky Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 a przy jakich obrotach ? [dokladnosc do 1 rpm ] Szpanki, wiem, że mnie doceniasz, ale takim dokładnym wróżbitą to nie jestem - moja szklana kula nie ma jeszcze odpowiedniego softu no coz .. nasuwa sie jedna myśl ... leszcz ...
lukaszr Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 no coz .. nasuwa sie jedna myśl ... leszcz ... Dobra, nie róbmy OT ... cienias
przemik Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 I na prośbę kolegi przemik zaraz po dynamicznych powtórzona raz jeszcze grupa norm 007 (silnik był chyba niedogrzany) w związku z wątpliwościami z posta 22 listopad 007 Termostat do wymiany... kup w ASO... dobrze radze... Reszta juz zostala napisana... Pozdr
GRazny Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Biorąc za przykład powyższe logi mam pytanie... i przepraszam za OT Czy mimo tego że mam na blacie 90st. co oznacza (podobno) że mam ok. 80st. w rzeczywistości - jest szansa że przy sprawnie działającym samochodzie mogę nie wiedzieć że mam uszkodzony termostat???
spanky Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Biorąc za przykład powyższe logi mam pytanie... i przepraszam za OT Czy mimo tego że mam na blacie 90st. co oznacza (podobno) że mam ok. 80st. w rzeczywistości - jest szansa że przy sprawnie działającym samochodzie mogę nie wiedzieć że mam uszkodzony termostat??? jest ...
przemik Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Faktyczną temp. plynu pokazuje nam VAG w grupie 007... zegar daje nam tylko obraz poglądowy... kanal 49 klimatronika pokazuje to samo co zegar tylko ze z dokladnoscią do 1*... Pozdrawiam
spanky Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 kanal 49 klimatronika pokazuje to samo co zegar tylko ze z dokladnoscią do 1*... kolega w B6 tego nie zobaczy ...
soeren Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2008 kolega w B6 tego nie zobaczy ... wink4 Dokładnie, w moim starym dobrym A6 C4 AEL-u można było na klimatronie to sprawdzić. I przy okazji wielkie dzięki za rozszyfrowanie moich logów. Pozdrawiam, Seweryn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się