Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów - dynamiczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Z tygodniowym opóźnieniem, ale się jakoś chyba udało, rzućcie fachowym okiem please.

Próby wykonane na IV biegu (jeżeli jest jakakolwiek różnica :kox:)

000

001

003

004

008

010

011

I na prośbę kolegi przemik zaraz po dynamicznych powtórzona raz jeszcze grupa norm 007 (silnik był chyba niedogrzany) w związku z wątpliwościami z posta 22 listopad

007

Opublikowano

I na prośbę kolegi przemik zaraz po dynamicznych powtórzona raz jeszcze grupa norm 007 (silnik był chyba niedogrzany) w związku z wątpliwościami z posta 22 listopad

Auto niedogrzane - pewnie termostat do wymiany.

Do reszty bym się nie przyczepił (wróżę temu autu moc jakieś 142 KM w serii +-5KM - pewnie zaraz mój ulubiony kolega Szpankej coś powie :naughty::tongue4:)

Opublikowano

termostat out ...

Do reszty bym się nie przyczepił (wróżę temu autu moc jakieś 142 KM w serii +-5KM - pewnie zaraz mój ulubiony kolega Szpankej coś powie :naughty::tongue4:)

pies drapał moc ... jaki jest moment ? ... :naughty:

Opublikowano

Rzeczywiscie termostat do wymiany, bo po dynamicznych mialy byc robione 007 i ponownie wyszły źle(tzn temp nadal na poziomi ~81st.C). Poza tym syncho angle 004 sie rozjezdza na wysokich obrotach, wiec :mysli: napinacz do oglądniecia. A skoro w 004 i 007 sa takie objawy, to pewnie rozrzad do wymiany. Prosze o potwierdzenie Spanky i Lukaszr.

Opublikowano

pies drapał moc ... jaki jest moment ? ... :naughty:

Hmmm ... 328 nm +-10nm :naughty:

Poza tym syncho angle 004 sie rozjezdza na wysokich obrotach, wiec :mysli: napinacz do oglądniecia. A skoro w 004 i 007 sa takie objawy, to pewnie rozrzad do wymiany. Prosze o potwierdzenie Spanky i Lukaszr.

Wszystko jest ok - takie rozbieżności muszą być przy obciążeniu.

Opublikowano

Poza tym syncho angle 004 sie rozjezdza na wysokich obrotach, wiec :mysli: napinacz do oglądniecia. A skoro w 004 i 007 sa takie objawy, to pewnie rozrzad do wymiany. Prosze o potwierdzenie Spanky i Lukaszr.

taki rozjazd jest akceptowalny ... :wink4:

Hmmm ... 328 nm +-10nm :naughty:

a przy jakich obrotach ? :naughty: [dokladnosc do 1 rpm :decayed:]

Opublikowano

a przy jakich obrotach ? :naughty: [dokladnosc do 1 rpm :decayed:]

Szpanki, wiem, że mnie doceniasz, ale takim dokładnym wróżbitą to nie jestem - moja szklana kula nie ma jeszcze odpowiedniego softu :naughty::polew:

Opublikowano

a przy jakich obrotach ? :naughty: [dokladnosc do 1 rpm :decayed:]

Szpanki, wiem, że mnie doceniasz, ale takim dokładnym wróżbitą to nie jestem - moja szklana kula nie ma jeszcze odpowiedniego softu :naughty::polew:

no coz .. nasuwa sie jedna myśl ... leszcz ... :polew:

Opublikowano

no coz .. nasuwa sie jedna myśl ... leszcz ... :polew:

Dobra, nie róbmy OT ... cienias :polew:

Opublikowano

I na prośbę kolegi przemik zaraz po dynamicznych powtórzona raz jeszcze grupa norm 007 (silnik był chyba niedogrzany) w związku z wątpliwościami z posta 22 listopad

007

Termostat do wymiany... kup w ASO... dobrze radze... :wink4:

Reszta juz zostala napisana...

Pozdr

Opublikowano

Biorąc za przykład powyższe logi mam pytanie... i przepraszam za OT

Czy mimo tego że mam na blacie 90st. co oznacza (podobno) że mam ok. 80st. w rzeczywistości - jest szansa że przy sprawnie działającym samochodzie mogę nie wiedzieć że mam uszkodzony termostat???

Opublikowano

Biorąc za przykład powyższe logi mam pytanie... i przepraszam za OT

Czy mimo tego że mam na blacie 90st. co oznacza (podobno) że mam ok. 80st. w rzeczywistości - jest szansa że przy sprawnie działającym samochodzie mogę nie wiedzieć że mam uszkodzony termostat???

jest ...

Opublikowano

Faktyczną temp. plynu pokazuje nam VAG w grupie 007... zegar daje nam tylko obraz poglądowy... kanal 49 klimatronika pokazuje to samo co zegar tylko ze z dokladnoscią do 1*...

Pozdrawiam

Opublikowano

kanal 49 klimatronika pokazuje to samo co zegar tylko ze z dokladnoscią do 1*...

kolega w B6 tego nie zobaczy ... :wink4:

Opublikowano
kolega w B6 tego nie zobaczy ... wink4

Dokładnie, w moim starym dobrym A6 C4 AEL-u można było na klimatronie to sprawdzić.

I przy okazji wielkie dzięki za rozszyfrowanie moich logów.

Pozdrawiam, Seweryn

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...