Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Fabryczna wartość ciśnienia doładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałbym dowiedzieć się jaka jest fabryczna wartość ciśnienia doładowania w S4 AGB ?

Opublikowano (edytowane)

0.65 - 0.70 bara

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

Jak jesteś z Olsztyna to mogę Ci pomóc.

Jak chcesz jutro zerknę do KTS'a w ESI tronic jaką wartość powinna mieć, tylko zdajesz sobie sprawę że ciśnienie różni się zależnie od prędkości obrotowej ?

Edytowane przez strikerrr11500
Opublikowano (edytowane)

Jak jesteś z Olsztyna to mogę Ci pomóc.

Jak chcesz jutro zerknę do KTS'a w ESI tronic jaką wartość powinna mieć, tylko zdajesz sobie sprawę że ciśnienie różni się zależnie od prędkości obrotowej ?

Dzięki Tobie zorientowałem się że nie mam podanej miejscowości. Akurat jestem z południa Polski.

Co do KTS Podpinałem go pod S4 i co ciekawe nie mam możliwości porównania aktualnego z zadanym ciśnieniem jest tylko jedno z nich. Użyłem VCDS i w momencie wciśnięcia pedału przesp. wartosc zadana idzie na 1920mBar a aktualna rośnie do 1950 - czasami do 2020mBar i pod koniec obrotów maleje

0.65 - 0.70 bara

Dzięki za odpowiedź.

Korzystając z okazji orientujesz się może jak jest z dostępnością napinacza łańcuszka wałków rozrządu ?

Edytowane przez Mosiadz
Opublikowano

Wszystko zależy od głębokości Twojej kieszeni

Opublikowano

Wszystko zależy od głębokości Twojej kieszeni

Nie mów że to kosztuje tyle samo co czujnik EGT w ASO

Opublikowano

Drozej

Opublikowano

Drozej

.Aha...

Tylko ASO ? Jeśli tak to jaka jego magiczna cena ?

Opublikowano (edytowane)

W Aso napinacz/nastawnik łańcucha 2200-2500 zł , zamienniki od 500-800 zł.

Edytowane przez Banan
Opublikowano

W Aso napinacz/nastawnik łańcucha 2200-2500 zł , zamienniki od 500-800 zł.

Dzięki kolego za ta optymistyczna wiadomość ;)

Opublikowano

Same ślizgi są koło 160 zł , a co tam u Ciebie się dzieje?

Opublikowano

Same ślizgi są koło 160 zł , a co tam u Ciebie się dzieje?

W pierwszych minutach pracy silnika (siedząc za kierownicą) z prawej głowicy od strony ściany grodziowej dochodzi do charakterystycznego dźwięku "luźnego łańcucha"

Stąd moje przypuszczenie że kończy nastawnik wałka rozrządu.

Jak ściągnę pokrywę zaworów to zdiagnozuje nastawnik ?

Opublikowano

Tak zobaczysz co jest przyczyna

Opublikowano

Tak zobaczysz co jest przyczyna

Założę inny ogólny temat odnośnie tego silnika żeby nie mącić w tym temacie.

Dziękuję Tobie i koledze "Dev" za odpowiedzieć w temacie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...