Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Sprzęgło po chipie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moje pytanie tym razem jest skierowane do osob ktore w swoich autach posiadaja chipa.Ja aktualnie mam ustawiony ze 130 Km na 171 KM,nie wiem akurat czy to przez to ale niestety musze prawopodobnie dokonac wymiany sprzegla.Moje pytanie dotyczy tego czy przy obecnej mocy silnika(zakladajac ze pomimo chipa jezdze normalnie bez katowania :])nie powinienem zalozyc czegos mocniejszego i tu sie pojawia problem jesli tak o co ,slyszalem ze mocniejszy tylko moze byc docisk??czy to prawda i jak to sie ma do rzeczywistosci:]jesli ktos np po chipie ma taki sam problem albo wie jakie mocniejsze elementy zamontowac bardzo prosze o kontatk lub wypowiedz na forum z gory dzieki :]

Opublikowano

nie kombinuj załóż serie nowa 171 to nie jest nic specjalnego co innego 200 :)

Opublikowano

nie kombinuj załóż serie nowa 171 to nie jest nic specjalnego co innego 200 :)

Dokładnie - wymień sprzęgło i za jednym zamachem dwumas i nie kombinuj.

Opublikowano

nie kombinuj załóż serie nowa 171 to nie jest nic specjalnego co innego 200 :)

Dokładnie - wymień sprzęgło i za jednym zamachem dwumas i nie kombinuj.

dokładnie takie rozwiązanie wyleczy twoje problemy :P

Opublikowano

U mnie, jak też u wielu osób, z którymi na ten temat rozmawiałem(chodzi mi głównie o AVF-y) niestety po programie za jakiś czas zaczęło się "ślizgać" sprzęgło.

Po wymianie kpl. sprzęgła i dwumasa Luka problem ustępował, ale czy pomoże to na długo-zobaczymy :mysli:

Ja mam nadzieję, że tak i że wcześniejsze zużycie sprzęgła wynikało z przebiegu, a nie z wgrania czipsa :gwizdanie:

Łukaszr co o tym myślisz.

Opublikowano

Po wymianie kpl. sprzęgła i dwumasa Luka problem ustępował, ale czy pomoże to na długo-zobaczymy :mysli:

Ja mam nadzieję, że tak i że wcześniejsze zużycie sprzęgła wynikało z przebiegu, a nie z wgrania czipsa :gwizdanie:

Łukaszr co o tym myślisz.

Tak Tomek, zgadza się - w tych przypadkach, które ja znam to typowo pochipowe ślizganie związane było z przebiegiem.

Seryjne sprzęgło na pewno wytrzymuje moment do 400nm, a samym chipem uzyskuje się mniej więcej taką wartość (przeważnie mniej).

Opublikowano

A jak to się ma w silniku AVJ... chip ze 150 na około 180PS... Będzie tak samo? Sprzęgło bez problemu wytrzyma? Czy może już Radzikowski? Wyczytałem, że przy jego sprzęgłach pedał staje się twardszy, czego bym nie chciał...

Opublikowano

To czy sprzęgło będzie się ślizgać zależy tylko i wyłącznie od momentu obrotowego jaki ma przenieść więc podaj ile masz NM a nie ile silnik ma mocy. W silniku AVF przy seryjnym sprzęgle można spokojnie zrobić 220-230Km zakładając że moment obrotowy będzie płasko od 2 do 4 tyś obrotów w okolicach 400Nm.

Opublikowano

A jak to się ma w silniku AVJ... chip ze 150 na około 180PS... Będzie tak samo? Sprzęgło bez problemu wytrzyma? Czy może już Radzikowski? Wyczytałem, że przy jego sprzęgłach pedał staje się twardszy, czego bym nie chciał...

bez problemu seryjne sprzęgło da radę sobie z czipem...tym bardziej, że widzę u ciebie napęd tylko na przód a nie quattro :cool1:

Opublikowano

No to super, choć teraz jest 175KM i na 3 biegu raz mi się sprzęgło ślizgnęło... Ile kilometrów wytrzymują fabrycznie montowane sprzęgła?

Opublikowano

No to super, choć teraz jest 175KM i na 3 biegu raz mi się sprzęgło ślizgnęło... Ile kilometrów wytrzymują fabrycznie montowane sprzęgła?

nie jestem wróżką....nie wiem jak jeździsz...nie odpowiem na to pytanie...powiedzmy tyle co komplet opon...u jednego sezon u drugiego dwa a u trzeciego 4 sezony :cool1:

Opublikowano

Witam

Jam AJM zrobionego na 145 kucy i 343 Nm z 115 seryjnych wiem ze 145 to nie 170 koni ale na chipie zrobiłem 50 tys km na sprzęgle które było w tym aucie teraz mam 208 tys i jeszcze mi sie nie ślizga.

Opublikowano

W sumie u mnie też ok. Moc w granicach 180paru KM i seria wytrzymuje.

Opublikowano

Przy fwd i chipie seryjne sprzęgło wystarcza jeśli moment jest równo poprowadzony,przy quattro jest bardziej obciążone sprzęgło a racji że jest to samo sprzęgło jak w fwd trzeba pomyśleć o zmianie na mocniejsze,Sachs Racing kosztuje 560 euro(wzmocniony docisk i tarcza organiczna).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...